Urząd Miasta i Gminy Ruciane-Nida ogłasza przetarg
- Adres: 12-220 Ruciane-Nida, Aleja Wczasów
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4254430, , fax. 087 4254456
- Data zamieszczenia: 2019-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Ruciane-Nida
Aleja Wczasów 4
12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4254430, , fax. 087 4254456
REGON: 53082100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ruciane-nida.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ruciane- Nida w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w okresie 01.01.2020 do 31.12.2021 r. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Liczba PPE może ulec zmianie podczas trwania umowy ze względu na rozbudowę lub likwidację administrowanych punktów poboru o około +/- 15 %. Obowiązujące umowy nie będą przedłużane i zawarte zostaną nowe, odrębne umowy sprzedaży z wyłonionym w drodze przetargu sprzedawcą energii czynnej i lokalnym dystrybutorem energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że: procedura wyboru Sprzedawcy energii w formie przetargu odbywa się po raz kolejny, posiada podpisane umowy z: o ENTRADE Sp. z o.o. ul. Poznańska 86/88 05-850 Jawczyce Szacunkowe, łączne zapotrzebowanie na energię elektryczną do obiektów Zamawiającego, w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. ok. 900 mWh (zał. Nr 1 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się dokumenty wskazane w dziale VI SIWZ oraz niżej wymienione załączniki: a) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – wg zał. nr 2, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 3, c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg zał. nr 4, d) Oświadczenie o niepowierzeniu części zamówienia podwykonawcom – wg zał. nr 5, e) Oświadczenie o posiadaniu ważnej umowy z OSD – wg zal. nr 6 f) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 7). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2024-03-19 - Zakup energii elektrycznej od 01.01.2024r. do 31.08.2024r. dla Powiatu Mrągowskiego i szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa energii elektrycznej dla Olmedica w Olecku Sp. z.o.o.
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie.
Dodano: 2024-01-19 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie - powtórzenie
Dodano: 2023-12-16 - Sprzedaż energii elektrycznej do 16 punktów poboru nergii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa energii elektrycznej w 2024 roku do obiektów Gminy Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie oraz podległych Gminie jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2023-11-08 - „Dostawa energii elektrycznej dla obiektów będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o. o. na rok 2024”
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
Dodano: 2023-11-01