Przetargi.pl
Zakup, dostawa i wdrożenie systemu umożliwiającego monitorowanie i zarządzanie flotą pojazdów - zwanych dalej obiektami - przy wykorzystaniu technologii GPS wraz z transmisją danych o lokalizacji i stanie monitorowanych danych obiektów przy wykorzystaniu pakietowej transmisji danych GPRS używanych podczas kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego w sezonach zimowych 2015r-2016r, 2016r-2017r, 2017r-2018r

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26-628-88
  • Data zamieszczenia: 2015-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
    ul. Szpitalna 14 14
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 18 26-628-88
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.nowotarski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i wdrożenie systemu umożliwiającego monitorowanie i zarządzanie flotą pojazdów - zwanych dalej obiektami - przy wykorzystaniu technologii GPS wraz z transmisją danych o lokalizacji i stanie monitorowanych danych obiektów przy wykorzystaniu pakietowej transmisji danych GPRS używanych podczas kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego w sezonach zimowych 2015r-2016r, 2016r-2017r, 2017r-2018r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wdrożenie systemu, zwanego dalej systemem, umożliwiającego monitorowanie i zarządzanie pojazdami, przy wykorzystaniu technologii GPS wraz z transmisją danych o lokalizacji i stanie monitorowanych danych pojazdów przy wykorzystaniu pakietowej transmisji danych GPRS, używanymi podczas kompleksowego zimowego utrzymania dróg (ZUD) powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego w sezonach zimowych 2015 r.-2016 r., 2016 r.-2017 r., 2017 r.-2018 r. (każdy sezon zimowy trwa od 1 października do 30 kwietnia).W ramach zamówienia Wykonawca zapewni w szczególności: 1.dostawę i montaż urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu dla pojazdów używanych podczas kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego. Dostarczone urządzenia mają być fabrycznie nowe oraz objęte usługami gwarancyjnymi w cenie urządzenia świadczonymi przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z urządzeniami sporządzonych w języku polskim: kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi, wymaganych licencji, certyfikatów, aprobat technicznych oraz innych dokumentów niezbędnych do przejęcia urządzeń do używania, 2.Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów wskazanych w pkt 1 będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający określa że min. ilość pojazdów wyniesie 26 szt. a maksymalna 35 szt., 3.instalację i konfigurację oprogramowania systemu, 4. dostęp do programu w sieci dla co najmniej 10 użytkowników (co najmniej 10 stanowisk umożliwiających jednoczesne korzystanie z systemu) w tym wymagane co najmniej 1 stanowisko/konto administracyjne, 5.przeszkolenie oraz wsparcie w zakresie eksploatacji, konfiguracji i diagnostyki systemu (w ramach wynagrodzenia Wykonawcy - tj. bez uiszczania przez Zamawiającego dodatkowych opłat), zgodnie z następującymi zasadami: 1)Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego (max. 10 osób w ciągu każdego sezonu zimowego) w zakresie działania systemu. 2)niezależnie od przeszkolenia określonego w pkt 1, Wykonawca, w okresie trwania gwarancji, będzie udzielał wsparcia technicznego w zakresie eksploatacji, konfiguracji i diagnostyki systemu oraz będzie usuwał nieprawidłowości w działaniu systemu w czasie 48 godzin dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego tych nieprawidłowości. 6.świadczenie serwisu gwarancyjnego dostarczonych urządzeń obejmującego naprawę wszystkich wykrytych podczas eksploatacji urządzeń nieprawidłowości, usterek, wad oraz uszkodzeń - na warunkach określonych w Umowie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia podany został w siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (minimum 24 miesiące) przewidzianego przez Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.nowotarski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach