Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz multimedialnego do Miejskiej Biblioteki Publicznej we Włodawie

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz multimedialnego do Miejskiej Biblioteki Publicznej we Włodawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż wraz z instalacją i konfiguracją, a także sprawdzenie i uruchomienie wyłącznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego. Sprzęt ma spełniać wymagania Zamawiającego oraz być zgodny z wszelkimi obowiązującymi właściwymi aktami prawnymi, na warunkach zawartych w projekcie umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia co najmniej jednego pracownika biblioteki w zakresie podstawowej obsługi i eksploatacji sprzętu komputerowego oraz multimedialnego, a także przeszkolenie wyznaczonej przez Zamawiającego jednej osoby w zakresie podstawowej administracji sieci komputerowej (administracji serwera). 1.1. W skład zamówienia wchodzi dostawa następującego sprzętu: telewizor 37 cali - 8 szt., wieszak naścienny - 8 szt., system nagłaśniający (głośniki, okablowanie, odtwarzacz) - 1 szt., wzmacniacz stereofoniczny - 2 szt., głośnik ze statywem - 2 szt., głośnik przyekranowy - 4 szt., mikrofon bezprzewodowy i przewodowy zestaw - 2 szt., odtwarzacz DVD - 3 szt., projektor - 2 szt., ekran projekcyjny zwijany elektrycznie - 1 szt., mocowanie podsufitowe projektora - 1 szt., komputer w monitorze 20 cali - 18 szt., klawiatura, mysz bezprzewodowa - 29 szt., telefon - 10 szt., notebook z systemem operacyjnym - 9 szt., drukarka A4 monochromatyczna, laserowa - 7 szt., ups - 4 szt., ksero kolorowe laserowe A3 - 1 szt., słuchawki z mikrofonem - 21 szt., karta dźwiękowa zewnętrzna - 2 szt., keyboard - 1 szt., odtwarzacz Blu-Ray - 1 szt., wzmacniacz stereofoniczny + głośniki - 1 szt., X-box + kinnect + 2 pady - 1 szt., komputer stacjonarny z systemem operacyjnym - 1 szt., monitor 23 cale z głośnikami - 1 szt., drukarka A3 atramentowa, kolorowa - 1 szt., dysk zewnętrzny 500GB - 1 szt., tablet graficzny - 2 szt., komputer w monitorze 22 cale - 10 szt., urządzenie wielofunkcyjne A4, laserowe, kolorowe - 1 szt. , skaner - 1 szt., aparat fotograficzny, lampa bł.,torba - 1 szt., kamera cyfrowa, torba - 1 szt., telefon z fax - 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne A3, laserowe, monochromatyczne - 1 szt., ekran na trójnogu - 1 szt., wzmacniacz stereofoniczny z okablowaniem - 1 szt. , centralka telefoniczna - 1 szt. , serwer - 1 szt., dyski do serwera - 1 szt., oprogramowanie serwera - 1 szt., szafa krosownicza - 1 szt., panel wentylacyjny - 1 szt., patchpanel - 2 szt., switch - 1 szt., okablowanie - 1 szt., monitor 15cali - 1 szt., UPS dla serwera - 1 szt., internet (router) - 1 szt., oprogramowanie antywirusowe dla notebooków - 1 szt., Microsoft Office 2007-2010 Professional Plus PL EDU lub równoważny - 5 szt., pakiet oprogramowania księgowo-kadrowego - 1 szt., Adobe Master Collection CS5.5 PL EDU lub równoważny - 2 szt., Coreldraw Graphics Suite X5 PL EDU lub równoważny - 2 szt., FL Studio 10 Producer Edition lub równoważny - 2 szt., listwa antyprzepięciowa - 28 szt., bindownica - 1 szt., laminator - 1 szt., niszczarka dokumentów - 1 szt., czytnik kodów kreskowych - 2 szt., kamera ip ze statywem do streamingu - 1 szt., instalacje, konfiguracje, montaż i zarobienie szafy - 1 szt. Oferowany sprzęt musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nie może być też przedmiotem praw osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający: zestawienie wymaganych parametrów sprzętu objętego zamówieniem zawiera załącznik nr 7 do SIWZ, plany aranżacji wnętrz w których należy zamontować sprzęt oraz miejsca podłączenia sprzętu zawierają załączniki od 10A, 10B, 10C do SIWZ oraz dokumentacja projektowa branży elektrycznej dla biblioteki stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 1.2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone urządzenia były oznaczone symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087, z późniejszymi zmianami). 1.3. Wykonawca w ramach wynagrodzenia dokona oznakowania sprzętu zgodnie z: Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 (dostępne na stronie internetowej pod adresem: www.rpo.lubelskie.pl ). 1.4. Do każdego urządzenia ( przy odbiorze ) Wykonawca winien dołączyć instrukcję w języku polskim oraz karty gwarancyjne. Niespełnienie tych warunków skutkować będzie nieodebraniem dostarczonego sprzętu. 1.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia na swój koszt w terminie, który ustali z Zamawiającym z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem, w godzinach od 730 do 1530. 1.6. Miejsce dostawy to Miejska Biblioteka Publiczna we Włodawie przy ul. Przechodniej 13, 22 - 200 Włodawa. Orientacyjną lokalizację ustawienia urządzeń w budynku biblioteki uwzględniono w planach aranżacji wnętrz stanowiących załączniki nr 10, 10A, 10B. Natomiast miejsce ich podłączenia określa dokumentacja projektowa branży elektrycznej stanowiąca załącznik nr 11. W przypadku braku określenia w ww. dokumentacji lokalizacji ustawienia urządzenia lub jego podłączenia, miejsca te należy uzgodnić z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego. 1.7. Wykonawca w ramach zawartej umowy, winien dokonać ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu oraz do momentu przekazania go Zamawiającemu. W przeciwnym wypadku całą odpowiedzialność z tytułu jakichkolwiek strat ponosi Wykonawca. 1.8. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu dokumenty określone w rozdziale 18. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze wszystkimi dokumentami stanowiącymi załączniki do SIWZ. 2. Minimalny okres gwarancji - Minimalny okres gwarancji to 24 miesiące, liczone od dnia sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Zamawiający nie przewiduje odbiorów częściowych przedmiotu zamówienia. 3. Urządzenia komputerowe i multimedialne oraz oprogramowanie, o których mowa w specyfikacji i załącznikach do SIWZ, w stosunku do których została wskazana nazwa producenta lub które mogą kojarzyć się z producentem-firmą, mogą zostać zastąpione odpowiednikami spełniającymi warunki zgodne z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi w zamówieniu. Wskazanie w opisie nazwy producenta służy tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Odpowiedniki powinny być równoważne pod względem parametrów technicznych, tzn. nie gorsze od wskazanych. Parametry techniczne sprzętu określono jako minimalne. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, służą jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w y m a g a wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy Pzp. 2. Wartość wadium wynosi 5 000 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00 gr) 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert do dnia 05.07.2012 r. do godz.9,00 w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: wpłata na konto: w Banku PEKAO S.A. I O. we Włodawie Nr 71124022491111001029327158 (wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego) o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r, Nr 42, poz. 275). UWAGA ! Zamawiający zastrzega, że wadium wniesione w formie gwarancji - poręczenia musi zawierać zobowiązanie do zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia nieodwołanie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie o okolicznościach skutkujących zapłatą bez żadnych dodatkowych wymagań wobec Zamawiającego, a przede wszystkim bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji-poręczenia, gwarancji-poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (Zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (Wykonawcy), oznaczenie gwaranta-poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji (poręczenia) 4) termin ważności gwarancji (poręczenia) nie krótszy niż do upływu terminu związania ofertą. 5) zobowiązanie gwaranta - poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 6) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr. 18 (sekretariat) lub dołączyć do oferty. 6. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. W a d i u m wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum): W dokumencie wadialnym należy wskazać, w imieniu jakich podmiotów (członków konsorcjum) wadium jest wnoszone. 11. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach