Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie ogłasza przetarg
- Adres: 46-220 Byczyna, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 413 41 50 , fax. 77 413 41 50
- Data zamieszczenia: 2020-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie
Rynek 1
46-220 Byczyna, woj. opolskie
tel. 77 413 41 50, fax. 77 413 41 50
REGON: 53141299300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu 23 (22/1) miejscowego przystosowanego do przewozu co najmniej 4 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, w tym wyposażonego w windę do transportu wózków inwalidzkich, pasów do mocowania wózków do szyn podłogowych i pasów bezpieczeństwa dla osób na wózkach. Samochód należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Urząd Miejski w Byczynie, ul. Rynek 1, 46-220 Byczyna. Dostawa będzie się odbywać na koszt Wykonawcy w terminie określonym w umowie. Wykonawca zapewni szkolenie z obsługi pojazdu w uzgodnionym z Zamawiającym terminie. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia pojazdu do chwili odbioru przez Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania techniczne dla pojazdu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Określone w załączniku niektóre wymagania techniczne dotyczące pojazdu są wymaganiami minimalnymi lub maksymalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pojazdu o lepszych parametrach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub przepisów prawa – załącznik Wykonawcy, c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – załącznik Wykonawcy, d) Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1.1. SIWZ wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ, e) Zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innego podmiotu. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu pick-up na potrzeby Nadleśnictwa Opole – II przetarg
Dodano: 2022-11-26 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego dla Straży Leśnej Nadleśnictwa Kędzierzyn
Dodano: 2022-07-19 - Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2021-02-09 - Dostawa pięciu samochodów osobowych dla Urzędów Skarbowych województwa opolskiego (II)
Dodano: 2019-10-22 - Dostawa pojazdów do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich
Dodano: 2019-09-30 - „Dostawa samochodu ciężarowego o dmc 26 ton z urządzeniem hakowym na potrzeby Regionalnego Centrum Zagospodarowania Odpadów”
Dodano: 2019-06-18 - Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2017r. lub 2018 r. samochodu towarowo-osobowego o łącznej masie z przewożonym towarem do 3,5 t dla Muzeum Piastów Śląskich
Dodano: 2018-08-22 - Dostawa koparko - ładowarki
Dodano: 2018-05-21 - Dostawa samochodu ciężarowego o dmc 18 ton do selektywnej zbiórki odpadów, wyposażonego w urządzenie hakowe i żuraw hydrauliczny.
Dodano: 2018-04-19 - Dostawa koparko - ładowarki
Dodano: 2018-04-13