Gmina Rudna ogłasza przetarg
- Adres: 59305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
- Data zamieszczenia: 2018-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
Pl. Zwycięstwa 15
59305 Rudna, woj. dolnośląskie
tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
REGON: 39064755800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup artykułów promujących Gminę Rudna - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostarczenie przez wykonawcę dla Zamawiającego artykułów promocyjnych. Dostawa obejmuje elementy wymienione w SOPZ w terminie do 30 marca 2018 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie:dwa tysiące złotych). Wadium może być wniesione w : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto UG Rudna w BS we Wschowie o/ Rudna Nr 51 8669 0001 0151 6397 2000 0031,z dopiskiem na przelewie Wadium w postępowaniu „Zakup artykułów promujących Gminę Rudna” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego o którym mowa w pkt 14.3 SIWZ , przed upływem terminu składania ofert ( tj .przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty b) innej niż pieniądz - oryginał wadium należy złożyć w kasie UG Rudna a jego kopie dołączyć do oferty Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium lub wadium wniesione zostanie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art 46 ust. 1-4 ustawy pzp. Zgodnie z art 46 ust. 4 a i 5 ustawy pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art 26 ust.3 i 3a z przyczyny leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art 25 ust.1 ,oświadczenia o którym mowa w art.25a ust.1 ,pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art .87 ust.2 pkt 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełniony formularz oferty - wzór stanowi zał. nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wypełniony SOPZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 10.3. Dodatkowe wymagania, które należy dołączyć do oferty: próbki artykułów promocyjnych (po jednej sztuce oferowanych produktów); a) koszulka Polo, b) czapka bejsbolowa, c) smycz reklamowa, d) kubek termiczny. 10.4 Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach określonych w art 22a Pzp, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu - zał. Nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZP/242-032/2024_Wykonanie projektów i dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2024-04-08 - Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław
Dodano: 2023-09-21 - Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Powiatowej Policji w Lubinie
Dodano: 2023-05-02 - Zakup wraz z dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2023-04-19 - Ścieżka dydaktyczna pn.: ”Przygoda z bartnictwem i pszczelarstwem” wraz z wiatami edukacyjnymi w Leśnictwie Różanka
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa materiałów prewencyjnych dla CBŚP i KPP w Lubinie
Dodano: 2022-11-14 - Dostawa materiałów promocyjnych realizowana w ramach projektu pt. „Integracja dla bezpieczeństwa – współpraca międzynarodowa w zakresie praw podstawowych”
Dodano: 2022-11-03 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH - II postępowanie
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa materiałów promocyjnych obrandowanych logotypem Dolnego Śląska
Dodano: 2022-08-05