Przetargi.pl
Zakup aparatury medycznej dla oddziału rehabilitacji pacjentów po udarze mózgu

Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Waryńskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3257639 , fax. 32 2260860
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
    ul. Waryńskiego 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 3257639, fax. 32 2260860
    REGON: 24129497000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mikolow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatury medycznej dla oddziału rehabilitacji pacjentów po udarze mózgu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury medycznej dla oddziału rehabilitacji pacjentów po udarze mózgu w ramach programu zdrowotnego Narodowy Program Wyrównywania Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo - Naczyniowego na lata 2013 - 2016 POLKARD: - interaktywne urządzenie wspomagające mechaniczne odtwarzanie funkcji ruchowych kończyny górnej w warunkach rzeczywistości wirtualnej i sprzężenia zwrotnego - oprogramowanie do interaktywnej terapii ruchowej chorych z dysfunkcją kończyny górnej za pomocą wizyjnej rzeczywistości wirtualnej i czujników zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 107 poz. 679 z późn.zm.) - dostarczone wyroby medyczne muszą posiadać wymagane dokumenty: deklarację zgodności / certyfikat zgodności, zgłoszenie do Prezesa Urzędu / powiadomienie Prezesa Urzędu, oznakowanie CE - jeżeli dla prawidłowego i bezpiecznego działania wyrób wymaga specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu, należy załączyć do wyrobu wykaz dostawców takich części i materiałów (art. 90 pkt. 3 ustawy) - jeżeli dla prawidłowego i bezpiecznego działania wyrób wymaga fachowej instalacji, okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji. kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa - które zgodnie z instrukcją używania wyrobu nie mogą być wykonane przez użytkownika - należy załączyć do wyrobu wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności (art. 90 pkt. 3 ustawy) 3. Zakup obejmuje dostawę, uruchomienie i szkolenie personelu w zakresie obsługi. 4. Wraz z dostawą sprzętu dostarczone zostaną instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty potwierdzające udzieloną gwarancję 5. Miejscem dostawy sprzętu jest Oddział Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu Powiatowym w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 4. Wykonawca dostarczy sprzęt na własny koszt i ryzyko. 6. Warunki gwarancji: - co najmniej 24 miesiące gwarancji producenta licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru sprzętu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - co najmniej 24 miesięczny bezpłatny serwis gwarancyjny - serwis przeprowadzany będzie przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela - czas przybycia przedstawiciela serwisu nie dłuższy niż 48 godzin roboczych od daty zgłoszenia awarii - czas usunięcia awarii nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki. Gdy czas usunięcia awarii wyniesie powyżej 5 dni roboczych Wykonawca zapewnia sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż naprawiany. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy u Zamawiającego, wszelkie koszty np. transportu, ubezpieczenia pozostają po stronie Wykonawcy. - w przypadku wystąpienia 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, bądź podzespołu Wykonawca zobowiązany będzie w momencie 4 awarii do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331550001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mikolow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach