Przetargi.pl
Zakup ambulansu na potrzeby systemu ratownictwa medycznego w Powiecie Głubczyckim dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głubczycach

Powiat Głubczycki ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, Kochanowskiego 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 405 36 60
  • Data zamieszczenia: 2023-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Głubczycki
    Kochanowskiego 15
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 77 405 36 60
    REGON: 531412467
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ambulansu na potrzeby systemu ratownictwa medycznego w Powiecie Głubczyckim dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głubczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego ambulansu ratunkowego typu B przystosowanego do transportu maksymalnie jednego pacjenta na noszach oraz trzyosobowego zespołu specjalistycznego/podstawowego ratownictwa medycznego, na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głubczycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do SWZ o nazwie "Opis przedmiotu zamówienia”.Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub przy użyciu norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przyjmuje się, iż wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza wówczas rozwiązania równoważne zgodnie z kryteriami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia w celu oceny równoważności lub postanowieniami art. 101 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega jednak, że parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez przedłożenie odpowiednich dokumentów to potwierdzających. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest wówczas do wykazania, że oferowane przez niego materiały, asortyment, sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez przedłożenie odpowiednich dokumentów to potwierdzających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu B o wartości co najmniej 350 000,00 zł brutto każda, oraz posiadanie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu".3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach