DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. JANA PAWŁA II ogłasza przetarg
- Adres: 17-120 Brańsk, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857375132 , fax. 7375060
- Data zamieszczenia: 2023-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. JANA PAWŁA II
ul. Jana Pawła II 12
17-120 Brańsk, woj. podlaskie
tel. 857375132, fax. 7375060
REGON: 5431015233 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbransk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup 9 osobowego pojazdu do przewozu osób z niepełnosprawnościami do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup 9–cio osobowego pojazdu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami , w tym dwóch na wózkachinwalidzkich, wyposażonego w rampę do umieszczania wózków” dofinansowany ze środków PFRON w ramach obszaru D„Programu wyrównywania różnic między regionami III w.g projektu „Zakup 9 osobowego pojazdu przystosowanego doprzewozu osób z niepełnosprawnościami do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku ”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114300-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone wprzepisach z art. 112 ust.2 PZP Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej;4)zdolności technicznej lub zawodoweZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną