Przetargi.pl
zakup 10szt klimatyzatorów przenośnych na potrzeby Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji w ramach projektu pn. Wsparcie funkcjonowania 16 Instytucji pośredniczących w Certyfikacji oraz Instytucji Certyfikującej w 2009r.

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4524690
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
    ul. Piastowska 14 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4524690
    REGON: 00051432500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup 10szt klimatyzatorów przenośnych na potrzeby Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji w ramach projektu pn. Wsparcie funkcjonowania 16 Instytucji pośredniczących w Certyfikacji oraz Instytucji Certyfikującej w 2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup 10szt klimatyzatorów przenośnych o minimalnych parametrach technicznych: moc chłodzenia 3,5kW, max. przepływ powietrza do wewnątrz pomieszczenia 450m3/h max. pobór mocy 1428 W, zasilanie 220-240 V/ 50Hz, osuszanie ~ 1,5l/h, zakres, nastawy temperatury 16-31oC, prędkości wentylatora/max. hałas 3/50dB(A)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 7.1.1.spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych 7.1.2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 7.2. Zgodnie z Art. 23 ww. ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń zawartych w treści oferty i zaświadczeń załączonych do oferty. 7.4.Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 3 Zamawiający zawiadomi o Wykonawcach wykluczonych z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 7.5.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek art. 89 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 7.6.Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 2 Zamawiający zawiadomi o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 8.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (złożonego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej) 8.3.Opis techniczny oferowanych urządzeń, zawierający informacje pozwalające porównać techniczną charakterystykę (parametry) urządzeń z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ w punkcie 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opole.uw.gov.pl/index.php?menu_id=208
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach