Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy w Łubowie - budowa urządzeń małej architektury wraz z placem zabaw (etap I)

Gmina Łubowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62260 Łubowo, Łubowo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 275 930 , fax. 614 275 858
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubowo
    Łubowo 1
    62260 Łubowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 275 930, fax. 614 275 858
    REGON: 63125945900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy w Łubowie - budowa urządzeń małej architektury wraz z placem zabaw (etap I)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy w Łubowie - budowa urządzeń małej architektury wraz z placem zabaw (etap I) Podstawowe elementy i parametry zadania, które należy ująć w wycenie: a) powierzchnia objęta opracowaniem - ok. 1400m2, w tym projektowane: - nawierzchnie utwardzone alejek komunikacyjnych – 471 m2 - nawierzchnie trawiaste – 761 m2 - nawierzchnie ściółkowane grysem – 64 m2 - nawierzchnia wysypana piaskiem pod plac zabaw – 80 m2 b) fontanna z głazem naturalnym wysokości ok. 1,5m - zakup i montaż kamienia przewierconego wraz z całym osprzętem fontanny leży również po stronie wykonawcy. Kształt do ustalenia na etapie wykonawstwa: sterowanie oświetleniem oraz fontanną poprzez zegar astronomiczny (należy wliczyć konieczność dodatkowego ręcznego sterowania fontanną), kabel do fontanny YAKY 3x4mm2, wydajność pompy ok. 10 000l ( korekta wydajności możliwa na etapie wykonawstwa). c) plac zabaw (urządzenie wspinaczkowe) z tworzywa sztucznego – 1 komplet z montażem d) kosze na śmieci – 3 szt. e) tablica informacyjna – 3 szt. f) ławki – 7 ławek z oparciami g) bariery drogowe h) oświetlenie – 5 latarni kompletnych, kabel do oświetlenia YAKY 4x16mm2 i) pergola drewniana – 1 komplet, zgodnie z załączonym rysunkiem wykonawczym oraz lokalizującym usytuowanie w obrębie opracowania j) przycięcie i kształtowanie drzew w obrębie opracowania. Zamawiający na własny koszt wytnie drzewa, które zostały wskazane do usunięcia przez projektanta, w szczególności te, które kolidują z nowobudowaną infrastrukturą. W gestii Wykonawcy pozostaje jedynie przycięcie/ukształtowanie drzew (średnio do 30% korony), które wg jego wiedzy, doświadczenia i w porozumieniu z Zamawiającym na etapie wykonawstwa, pozytywnie wpłynie na ich kondycję oraz wygląd. Prace te dotyczą drzew w obrębie opracowania objętego etapem I. Przyłącze prądowe jako źródło zasilania wykona Zamawiający – istniejący słup energetyczny na terenie zielonym, w północno - zachodniej części opracowania, w pobliżu istniejącego parkingu. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji placu zabaw np. wzdłuż południowej ścieżki utwardzonej kostką, będącą wynikiem zastanych warunków terenowych. Kostka, pochodząca z rozbiórki wina być zdemontowana w sposób, który umożliwi jej odzyskanie w jak największym stopniu. Nie jest wymagane gruntowne czyszczenie kostki ani jej paletowanie (przy czym dopuszcza się taką możliwość). Wykonawca winien zeskładować kostkę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do kilkudziesięciu metrów od terenu objętego opracowaniem. Na etapie Wykonawstwa Zamawiający zorganizuje transport odzyskanego materiału w miejsce docelowe. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac zgodnie z dokumentacją techniczną. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego itd. Zamawiający załącza przedmiary w podziale na część objętą 8% stawką podatku VAT i 23% stawką podatku VAT i tak należy sporządzić ofertę. Szczegóły zamówienia określa dokumentacja techniczna, która znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. UWAGA: W załączniku nr 7 wydzielono folder z dokumentacją zakresu objętego przedmiotowym postępowaniem, stanowiącym etap I. Załączono też skan całego projektu, który należy traktować wyłącznie poglądowo. Przedmiary należy traktować jako ułatwienie a nie podstawę wyceny i rozliczenia robót – cena ryczałtowa. Jeśli zaistnieje potrzeba, należy skalkulować roboty konieczne do wykonania, wynikające z dokumentacji i SIWZ, pomimo ich ewentualnego braku w przedmiarach. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych) (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy – na etapie projektowania muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert. Kwota wadium wynosi 5.000,00 zł (pięćtysięcyzł 00/100). 2. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca, winien dostarczyć w formie „ORYGINAŁU” w odrębnej kopercie i dołączyć do koperty zawierającej ofertę przetargową Wykonawcy. W przypadku, gdy „ORYGINAŁ” zostanie w trwały sposób dołączony do złożonej oferty Zamawiający nie będzie mógł zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócić dokumentu, ponieważ stanowił on będzie integralną część oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 Pzp. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 1 - 5 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, złożone w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, formularz ofertowy, stanowiący zał. nr do SIWZ, dokumenty dotyczące podwykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach