Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy ul. Wielkopolskiej w Szczecinie ETAP II

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 35 16 404
  • Data zamieszczenia: 2024-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 35 16 404
    REGON: 321243470
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy ul. Wielkopolskiej w Szczecinie ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy ul. Wielkopolskiej w Szczecinie ETAP II (strona prawa od al. Papieża Jana Pawła do ul. Śląskiej; (nr dz. 1/10, 4/28 ,179/3, 4/19,4/20, 183 z obrębu 1025 )2. Zakres robót do wykonania:1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze- Wykonawca zobowiązany jest do opracowania czasowej organizacji ruchu (COR) uzyskania stosownych uzgodnień i pozwoleń oraz poniesienie wszystkich związaniu z tym kosztów- Wykonanie zabezpieczenia pni istniejących drzew zgodnie z wytycznymi Zarządzenia nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin- Roboty pomiarowe przy tyczeniu trasy drogowej- Wykonanie zabezpieczenie pni istniejących drzew na czas prowadzenia robót - Wykonanie karczowania zieleni - Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - Wykonanie robót ziemnych - Rozebranie oznakowania pionowego- Rozebranie chodników - Rozebranie krawężników i obrzeży drogowych - Rozebranie podbudowy z kruszywa - Wywiezienie gruzu i utylizacja2) Roboty nawierzchniowe i regulacyjne- Wykonanie regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych, wodociągowych, instalacji telekomunikacyjnych- Wykonanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudów z kruszywa łamanego - Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej - Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych integracyjnej przy przejściach dla pieszych- Wykonanie humusowania terenu przedogródków- Wykonanie montażu krawężników i obrzeży z ławami betonowymi - Wykonanie nawierzchni chodników z płyt betonowych płukanych z infułami3) Wykonanie ogrodzenia przedogródków- Wykonanie montażu podmurówki granitowa ogrodzenia wraz ławą betonową z oporem- Wykonanie i montaż ogrodzenia przęsłowego przedogródków4) Nasadzenia zieleni- Wykonanie nasadzeń drzew starszych liściastych i iglastych w gruncie kategorii I-II z bryłą korzeniową o średnicy 1,2m z zaprawą dołów- Wykonanie nasadzeń krzewami -Wykonanie nasadzeń kwietników -Wykonanie humusowania wraz z obsianiem-Wykonanie mulczowania powierzchni przedogródków-Wykonanie pielęgnacji nasadzeń w okresie 1 roku-Wykonanie montażu słupków osłaniających przy drzewach5) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu poprzez wykonanie:- Oznakowania poziome jezdni - linie segregacyjne (chodnik + przejście dla pieszych)- Montażu oznakowania pionowego 6) Mała architektura - Wykonanie montażu stojaków dla rowerów z rury giętej w kształcie sprężyny 7) Działka nr 183 z obrębu 1025 ( murek przy wjeździe do Rektoratu Uniwersytetu Szczecińskiego od ul Wielkopolskiej.)- Wykonanie rozbiórki części istniejącego murka oporowego ( przy drzewie) - Wykonanie obniżenia wysokości pozostawionego przy drzewie z uwagi na przerost korzeni drzewa istniejącego murka do o 20 cm- Ostrożne rozebranie chodnika przy murku- Wykonanie robót ziemnych - Przygotowanie i montaż zbrojenia elementów w szalunku- Wykonanie szalunku, betonowania murka- Wykonanie cięcia piłą diamentową płyt chodnikowych - pasowanie do nowo wykonanego murka-Wykonanie humusowania z obsianiem -Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki i utylizacja
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 10 000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert, decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego Nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648,2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lubporęczenia w postaci elektronicznej na Platformie.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.7. W formularzu ofertowym należy wpisać nr rachunku, na które zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.8. Jeżeli Wykonawca nie wskaże nr rachunku, o którym mowa w pkt 6, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wpłynęło
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:Minimalny poziom zdolności:zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni w technologii z kostki brukowej granitowej o powierzchni minimum 700 m2.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:-jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalności. Ponadto osoba ta powinna należeć do właściwej izby samorządu zawodowego;-jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży sanitarnej bez ograniczeń, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie tj., do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie instalacji wodociągowych, gazowych i kanalizacyjnych lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalności. Ponadto osoba ta powinna należeć do właściwej izby samorządu zawodowego;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach