Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy ul. Szafera i Brekieszów - etap I siłownia zewnętrzna

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
  • Data zamieszczenia: 2015-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7888500, fax. 17 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy ul. Szafera i Brekieszów - etap I siłownia zewnętrzna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu położonego przy zbiegu ulic Szafera i Brekieszów w zakresie wykonania siłowni zewnętrznej wraz z przyległą infrastrukturą. Obszar przeznaczony pod inwestycję obejmuje powierzchnię ok. 1600 m2, jest zlokalizowany w północnej części nieruchomości, na działkach o nr ew. gruntu 18/14, 64, 65, obręb 5-Smoczka, stanowiących własność Gminy Miejskiej Mielec. Bieżący etap zagospodarowania terenu ma za zadanie stworzenie miejsca rekreacji i aktywnego wypoczynku, z którego mogą korzystać mieszkańcy zarówno młodszych jak i starszych grup wiekowych. Niniejszą inwestycję określa dokumentacja projektowa pn. Projekt budowlano -wykonawczy zagospodarowania terenu przy ul. Szafera i Brekieszów - działki o nr ewid. gruntu 18/14 (część), 67/1 (część), 67/2, 66, 65, 64, 70 (część), obręb 5 - Smoczka. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie ciągów komunikacyjnych przyległych do obszaru siłowni; b) zainstalowanie wyposażenia siłowni na nawierzchni z płyt SBR; c) montaż urządzeń komunalnych (kosze, ławki itp.); d) wykonanie przewidzianych projektem nasadzeń w granicach inwestycji, e) obsługę geodezyjną (wytyczenie, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna). Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III SIWZ. 5.2. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 11.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach