Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy ul. Przemysłowej w Przysusze

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752823 , fax. 48 6752106
  • Data zamieszczenia: 2013-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752823, fax. 48 6752106
    REGON: 67022337900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaprzysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy ul. Przemysłowej w Przysusze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Nazwa zamówienia: Zagospodarowanie terenu przy ul. Przemysłowej w Przysusze 3.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy zagospodarowaniu terenu przy ul. Przemysłowej w Przysusze zlokalizowanego na działce o numerze 4233/1, 4233/2 i 520/1 celem stworzenia miejsca do uprawiania sportu i wypoczynku mieszkańców oraz zabawy dla dzieci. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: 3.2.1. Roboty polegające na wykonaniu placu zabaw o nawierzchni sztucznej poliuretanowej bezpiecznej na upadek wraz z ogrodzeniem go panelami systemowymi ocynkowanymi. Dostawę i montaż (z betonowaniem) wyposażenia. 3.2.2. Roboty polegające na wykonaniu boiska do piłki siatkowej plażowej o nawierzchni z piasku kwarcowego i piłkochwytu od strony północnej boiska oraz z dostawą i montażem osprzętu. 3.2.3. Roboty polegające na wykonaniu placu rekreacyjnego o nawierzchni z kostki betonowej brukowej wraz z dostawą i montażem urządzeń do ćwiczeń fabrycznie nowych nieużywanych. 3.2.4. Roboty polegające na przebudowywaniu chodników, ciągów pieszych oraz wybudowaniu miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej brukowej. 3.2.5. Roboty wykończeniowe i towarzyszące polegające na: - demontażu ogrodzenia i innych elementów stalowych, - przycinanie (cięcia pielęgnacyjne) oraz ścinanie i karczowanie żywopłotu, - siew trawników parkowych. 3.3. Wyżej wymieniony zakres robót należy wykonać zgodnie z: 3.3.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 3.3.2. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 3.3.3. Dokumentacją projektowo - budowlaną. Uwaga 1: Przedmiar robót załączony do SIWZ należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. Uwaga 2: 1. Materiały z rozbiórki istniejącego ogrodzenia, ciągów pieszych oraz chodników nie przewidziane do wykorzystania w czasie realizacji zamówienia stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Pozostały materiał z rozbiórki, należy traktować jako odpad i postępować z nim zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. Uwaga 3: Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych w rejonie uzbrojenia terenu w sieć elektryczną, sieć kanalizacyjną oraz wodociągową. W przypadku natrafienia na nie zinwentaryzowany odcinek uzbrojenia terenu Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie w trybie pilnym Zamawiającego i dokonać niezbędnych prac zabezpieczających. 3.4. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte projektowo-budowlaną, przedmiarem robót, SIWZ a konieczne do uwzględnienia ze względu na sztukę budowlaną i odpowiednie przepisy prawa: 3.4.1. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 3.4.2. Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy, 3.4.3. Zabezpieczenie mediów (woda, prąd, gaz), 3.4.4. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 3 egzemplarzami inwentaryzacji powykonawczej. Uwaga 4: W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania innych odpowiedników rynkowych z zastrzeżeniem, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo - budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. Zamieszczone w dokumentacji projektowej zdjęcia/rysunki dotyczące wyposażenia placu zabaw i placu rekreacyjnego mają charakter przykładowy. Minimalne wymagania dotyczące tych urządzeń Zamawiający określił w załączonej do SIWZ Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń o innych wymiarach przy zachowaniu tolerancji ?10 % od podanych w załączniku wymiarów podstawowych przy zachowaniu zgodności w zakresie przeznaczenia, funkcjonalności i zagospodarowania placu zabaw oraz placu rekreacyjnego zgodnie z projektem technicznym. 3.6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: działki o numerze ewidencyjnym 4233/1, 4233/2 i 520/1 w miejscowości Przysucha. 3.7. Termin wykonania zamówienia. 3.7.1. Termin wykonania zamówienia do dnia 30.10.2013 r. 3.7.2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. 3.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminaprzysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach