Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały.

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, Wodna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 56 675 60 75 do 78
  • Data zamieszczenia: 2024-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    Wodna 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 56 675 60 75 do 78
    REGON: 871118709
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 1 pod nazwą „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Kuczwały” stanowiąca część przedsięwzięcia - określonego w Promesie Wstępnej, jako „Inwestycja” - o nazwie: „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały” i oznaczonego, jako część pierwsza lub Zadanie nr 1.2. Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie zostanie zrealizowane na podstawie Promesy, którą Zamawiającemu udzieli Bank Gospodarstwa Krajowego przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Kwota dofinansowania - wskazana w Promesie Wstępnej - wynosi nie więcej niż 1 920 800,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset dwadzieścia tysięcy osiemset złotych i zero groszy) i dotyczy całego przedsięwzięcia p/n „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały”.3. Zakres robót obejmuje m.in.:1) uporządkowanie terenu wokół budynku świetlicy;2) wykonanie nawierzchni utwardzonych;3) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;4) wykonanie oświetlenia zewnętrznego;5) urządzenie terenów zielonych;6) wykonanie parkingu;7) montaż obiektów małej architektury.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:1) dokumentacją projektową sporządzoną przez PASA Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wiślanej 17 w Józefowie (05 - 420 Józefów) uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektów przez osoby niepełnosprawne;2) zaświadczeniem Starosty Toruńskiego z dnia 11 września 2023 roku o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia Gminy Chełmża z dnia 3 sierpnia 2023 roku o nr AB.6743.1278.2023.KH;3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu określonego w ust. 3 obejmuje:1) wytyczenie obiektu i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy;2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;3) dokonanie regulacji i uruchomienia oświetlenia, przeszkolenie użytkownika w zakresie czynności użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wybudowanych urządzeń;4) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej;5) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;6) sporządzenie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach) oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;7) inne prace związane z procesem budowy;8) bezpłatną konserwację elementów małej architektury w okresie obowiązywania gwarancji z częstotliwością wynikającą z wymagań ustalonych przez producentów dla materiałów i urządzeń użytych do wykonania umowy, jeżeli producent nie określił wymagań w zakresie konserwacji wymienionych elementów, Wykonawca dokonana ich konserwacji co najmniej jeden raz na dwa lata poprzez zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi i impregnacyjnymi;9) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych dla nasadzeń zieleni w pierwszym roku obowiązywania gwarancji zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ramach udzielonej gwarancji.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 2 pod nazwą „Przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały” stanowiąca część przedsięwzięcia - określonego w Promesie Wstępnej, jako „Inwestycja” - o nazwie: „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały” i oznaczonego, jako część druga lub Zadanie nr 2.2. Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie zostanie zrealizowane na podstawie Promesy, którą Zamawiającemu udzielił Bank Gospodarstwa Krajowego przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Kwota dofinansowania - wskazana w Promesie Wstępnej - wynosi nie więcej niż 1 920 800,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset dwadzieścia tysięcy osiemset złotych i zero groszy) i dotyczy całego przedsięwzięcia p/n „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały”.3. Zakres robót obejmuje przebudowę dróg gminnych: drogi gminnej nr 100585 C w km 0+556 do km 0+943 i drogi gminnej nr 100584 C w km od 0+054 do km 0+462” w miejscowości Kuczwały na odcinku o łącznej długości 795 mb. W ramach przebudowy każdej drogi należy wykonać m.in.:1) roboty pomiarowe;2) wykonanie koryta;3) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;4) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego;5) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego;6) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych warstwa ścieralna;7) wykonanie peronu;8) wykonanie chodnika;9) wykonanie poboczy;10) wykonanie zjazdów;11) wykonanie oznakowania.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, SWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:1) dokumentacją projektową sporządzoną przez Panią Arletę Jabłońską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą AS Projektowanie i Nadzory Arleta Jabłońska z siedzibą przy ul. Marii Konopnickiej 17/10 w Golubiu – Dobrzyniu (87-400 Golub –Dobrzyń) uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektów przez osoby niepełnosprawne.2) zaświadczeniem Starosty Toruńskiego z dnia 14 lipca 2023 roku o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia Gminy Chełmża z dnia 13 lipca 2023 roku nr AB.6743.1105.2023.ŁK wraz z postanowieniem z dnia 29 listopada 2023 roku o sprostowaniu omyłki pisarskiej w w/w zaświadczeniu;3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu określonego w ust. 3 obejmuje:1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami, umożliwiający dojazd do domów i pól oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego - jeżeli zostaną naliczone;2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu każdej przebudowanej drogi;3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą każdej drogi wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;4) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę;6) sporządzenie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, w dwóch egzemplarzach dla każdej przebudowywanej drogi oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;7) inne prace związane z procesem budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dla części (zadania) 1 – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) polegającej na (lub polegającej między innymi na) montażu obiektów małej architektury i/lub wykonaniu placu/placów zabaw lub/i wykonaniu nasadzeń zieleni - o wartości tych robót/prac nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto;b) dla części (zadania) 2 – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto polegającej na budowie, lub/i rozbudowie, lub/i przebudowie, lub/i remoncie: drogi lub/i ulicy lub/i chodnika - o nawierzchni utwardzonej.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum). Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych, Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach