Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów ogłasza przetarg

  • Adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126330828 , fax. 126343151
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
    ul. Helclów 2
    31-148 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126330828, fax. 126343151
    REGON: 000293172
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshelclow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę Inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenu przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, w formule „Zaprojektuj i Wybuduj” , zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym (PFU zmienionym aneksem nr 1) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, których szczegółowy zakres został określony we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 oraz w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU zmienionym aneksem nr 1) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1) dokonanie inwentaryzacji stanu istniejącego terenu, 2) wykonanie wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych (pomiary geodezyjne - mapa do celów projektowych, badania geologiczne podłoża gruntowego) – Zamawiający posiada opracowanie, uzyskane w ramach projektowanej budowy III Pawilonu Domu Artysty Seniora, wykonane w maju 2016 r. przez zespół mgr inż. Macieja Broniatowskiego oraz mgr inż. Marii Broniatowskiej – w razie potrzeby Wykonawca wykona dodatkowe badania geotechniczne, 3) opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego celem uzyskania ostatecznej na budowę, projektu wykonawczego, STWiOR, przedmiarów), 4) opracowanie materiałów do uzyskania stosowanych uzgodnień pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji (wymagań prawnych, projektów branżowych, itp.), 5) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 6) opracowanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu wraz z wprowadzeniem zmian w stałej organizacji ruchu, 7) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, zatwierdzeń i pozwoleń celem uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych, 8) uzyskanie pozwoleń na zajęcie pasa drogowego, 9) uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych (pozwolenie konserwatorskie na prowadzenie robót budowlanych w otoczeniu zabytku – wydane na podstawie przedłożonego projektu, pozwolenie na budowę z decyzją stwierdzającą jej ostateczność, a także dokonania skutecznych zgłoszeń w imieniu i na rzecz Zamawiającego dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, o ile Prawo budowlane tego wymaga), 10) uzyskanie zgody na wejście w teren w pasie drogowym (ZIKIT), 11) wykonanie kompleksowego opracowania wielobranżowego dokumentacji wykonawczej projektowej, 12) opracowanie wszelkiej innej dokumentacji, wynikającej z przepisów szczegółowych, wraz z niezbędnymi badaniami i pomiarami, a także uzyskanie wszelkich innych opinii, uzgodnień, zezwoleń i decyzji administracyjnych. 4. Uwaga: W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dwóch lub więcej decyzji o pozwoleniu na budowę (PNB) wymaganych prawem lub dokonania zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych. 5. Dokładny zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) zmienionym aneksem nr 1, stanowiącym załącznik do SIWZ. 6. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano – wykonawczym, w szczególności polegać będzie na: 1) rozbiórce ogrodzenia w miejscu bramy pożarowej od strony Al. Słowackiego i wykonaniu bramy pożarowej z automatyką, 2) budowie chodnika z niwelacją terenu, 3) budowie łącznika drogowego, 4) budowie muru pełnego przy wiacie śmietnikowej wraz z bramą, 5) utwardzeniu terenu śmietnika i wiaty śmietnikowej, 6) budowie zjazdu pożarowego z powiązaniem do układu drogowego, 7) izolacji bocznej ściany budynku dawnej "kostnicy"/PRO MORTE 8) budowie kanalizacji deszczowej, 9) wykonaniu monitoringu CCTV bramy pożarowej, 10) wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego (jeżeli będzie wymagane), 11) rekultywacji terenu, wykonaniu trawników, 12) robotach rozbiórkowych, w tym istniejących nawierzchni, wywozie gruzu z rozbiórek i ziemi oraz ich utylizacji, 13) wycince drzew, karczowaniu i utylizacji, 14) nasadzeniu zieleni izolacyjnej, 15) zabezpieczeniu infrastruktury naziemnej i podziemnej, 16) zasilaniu bramy pożarowej, 17) budowie pola do minigolfa i bulodormu. 7. Wykonawca jest zobowiązany: 1) sprawować nadzór autorski, w tym: a) dokonywać wyjaśnień na każde żądanie Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru, b) potwierdzać zgodność realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, c) uzupełniać szczegóły dokumentacji, d) wprowadzać w uzgodnieniu z Zamawiającym rozwiązania zamienne na wniosek Zamawiającego lub w związku z problemami w realizacji projektu, e) brać udział w komisjach i naradach oraz uczestniczyć w procesie oddawania obiektu do użytkowania, a także w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego brać udział w odbiorach robót, f) sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją Zamawiającemu, 2) zapewnić nadzór archeologiczny nad prowadzonymi robotami budowlanymi, a - w razie zaistniałej konieczności - przeprowadzić dodatkowe badania archeologiczne w porozumieniu z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Krakowie (WUOZ), 3) uzyskać ostateczne decyzje (jedną lub więcej decyzji wymaganych prawem) o pozwoleniu na użytkowanie lub decyzje o umorzeniu postępowania o wydaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeżeli instytucja wydająca taką decyzję uzna ją za zbędną dla Inwestycji. 8. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) wykonanie wszelkich prób szczelności instalacji, 2) zapewnienie niezbędnego nadzoru nad realizacją robót przez osoby dysponujące odpowiednią wiedzą i doświadczeniem oraz posiadające stosowne uprawnienia, w tym: a) kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej; b) kierownika robót w branży sanitarnej; c) kierownika robót w branży elektrycznej; d) kierownika robót w branży drogowej; e) pełnienie nadzoru konserwatorskiego zgodnie z uzyskanym pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; f) innych osób posiadających stosowną wiedzę i doświadczenie pozwalających prawidłowo wykonać przedmiot Umowy. 3) zapewnienie niezbędnego nadzoru na etapie projektowania przez osoby dysponujące odpowiednią wiedzą i doświadczeniem oraz posiadające stosowne uprawnienia do projektowania, w tym: a) kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej; b) kierownika robót w branży sanitarnej; c) kierownika robót w branży elektrycznej; d) kierownika robót w branży drogowej; e) innych osób posiadających stosowną wiedzę i doświadczenie pozwalających prawidłowo wykonać przedmiot Umowy. 9. Zamawiający informuje, że na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów trwają lub będą trwały również roboty budowlane obejmujące wykonanie: 1) III Pawilonu Domu Artysty Seniora – przewidywany termin zakończenia robót - czerwiec 2018 r., 2) remontu muru ogrodzeniowego prowadzonego pomiędzy ul. Helclów, a projektowanym łącznikiem drogowym. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i umożliwienia prowadzenia robót z pozostałymi wykonawcami prowadzącymi wymienione powyżej roboty oraz do współpracy z innymi wykonawcami prowadzącymi roboty na terenie nieruchomości przy ul. Helclów 2, 3) z uwagi na trwające na podstawie pozwolenia na budowę wydanego decyzją Prezydenta Miasta Krakowa Nr 2796/2016 z dnia 18 listopada 2016 roku roboty budowlane przy realizacji zadania „Budowa III pawilonu Domu Artysty Seniora” Zamawiający informuje, iż uzyskanie pozwolenia na budowę możliwe będzie po zakończeniu realizacji i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie ww. inwestycji, której termin przewidziany jest na 30 czerwca 2018 roku, 4) rysunek z lokalizacją zadeklowanych przykanalików instalacji kanalizacyjnej, o których jest mowa w aneksie nr 1 do PFU, Zamawiający przekaże na etapie projektowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego z Wykonawców wniesienia wadium (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.) 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości zł brutto: 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu - przelewem wpłacane na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego PKO BP SA Depozyty nr 85102028920000550205898608 Tytułem „Wadium – przetarg nieograniczony Zagospodarowanie terenu przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie”. tak aby przed upływem terminu składania ofert, wadium znajdowało się na ww. rachunku. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359). 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być wystawione na Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów , 31-148 Kraków, ul. Helclów 2 , 2) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy każdego z tych wykonawców, 4) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10, 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. a) W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). 3. Pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) 4. Formularz oferty – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wykaz Wycenionych Elementów (WWE) opracowany na podstawie załączonego wzoru (Załącznik nr 4)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach