Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu parku przy ul. Zduńskiej w Nowem w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju- małe projekty objętego PROW na lata 2007 - 2013

Gmina Nowe ogłasza przetarg

  • Adres: 86-170 Nowe, Pl. Św. Rocha 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 37 210 , fax. 52 33 28 466
  • Data zamieszczenia: 2014-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe
    Pl. Św. Rocha 5 5
    86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 37 210, fax. 52 33 28 466
    REGON: 09235103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu parku przy ul. Zduńskiej w Nowem w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju- małe projekty objętego PROW na lata 2007 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest : Zagospodarowanie terenu parku przy ul. Zduńskiej w Nowem w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju- małe projekty objętego PROW na lata 2007 - 2013 - zgodnie z opisem technicznym stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.2.Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 1. Projektuje się zagospodarowanie parku przy ul. Zduńskiej polegającą na: utwardzeniu najbardziej uczęszczanych alejek kostką brukową grubości 6 cm w kolorze szarym - trzyelementowy, szerokość ścieżki - 1,80 m. Nawierzchnię ścieżek należy wynieść ponad poziom terenu i prawidłowo wyprofilować w celu odprowadzenia wód opadowych na część zieloną parku, wykonaniu nawierzchni żwirowej na alejkach mniej uczęszczanych - żwir o frakcji 16-22 mm, szerokość ścieżki - 1,80 i 2,30 m, ułożenie nowych obrzeży betonowych, ustawieniu tablicy upamiętniającej w miejscu skróconej alejki, pomiędzy drzewami, montaż nowych ławek parkowych i koszy na śmieci, pracach ogrodniczych. 2. Prace nawierzchniowe Projektuje się wykonanie utwardzenia istniejących i projektowanych ścieżek parku kostką brukową oraz nawierzchnią żwirową. Szerokość alejek - 1,80 [m]. Ścieżka dookoła klombu - szerokości 2,30 [m]. Projektuje się korektę układu istniejących alejek polegającą na ich zwężeniu do szerokości 1,80 [m]. Zgodnie z uwagami konserwatora zabytków główne ciągi komunikacyjne zostaną utwardzono kostka betonową grubości 0,08 m - trzyelementowy w kolorze szarym. Nawierzchnia pozostałych alejek zostanie wykonana z nawierzchni żwirowej o frakcji 16-32 mm. Nieuczęszczane fragmenty alejek przewidziano do likwidacji - w miejscach tym należy odtworzyć trawnik. Rozkład ścieżek przedstawiono na mapie zagospodarowania terenu. Przekroje przez nawierzchnie alejek przedstawia Rys.1 Przekrój projektowanej nawierzchni z kostki brukowej: korytowanie - 0,25 [m], warstwa odsączająca - 0,15 [m], podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - 0,12 [m], nawierzchnia z kostki betonowej, szara - 0,06 [m], ograniczenie alejek obrzeżami betonowymi o wymiarach 100x30x8 [cm]. Przekrój projektowanej nawierzchni żwirowej: korytowanie - 0,20 [m], warstwa odsączająca z piasku - 0,20 [m], geowłóknina, nawierzchnia żwirowa - frakcja 16-22 [mm], grubość warstwy 0,06 [m] - po uwałowaniu, ograniczenie alejek obrzeżami betonowymi o wymiarach 100x30x8 [cm]. Powierzchnia ścieżek utwardzonych kostką - 324,00 [m2] Powierzchnia ścieżek utwardzonych żwirem - 175,00 [m2] 3. Prace ogrodnicze Należy przeprowadzić prace ogrodnicze polegające na odtworzeniu trawników w miejscach gdzie nastąpiła likwidacja ścieżek - alejka od strony północno-zachodniej oraz część alejki prowadzącej na północ w stronę stacji benzynowej oraz uzupełnienie istniejącej nawierzchni trawników (dosiewki trawy). Prace ogrodnicze obejmują: Rozrzucenie mieszanki ziemi urodzajnej oraz torfu w miejscach bez trawy. Wykonanie trawników w miejscach brakujących - zlikwidowane alejki. 4. Prace wykończeniowe Projektuje się montaż tablicy upamiętniającej dawny cmentarz oraz montaż dodatkowych ławek parkowych i śmietników. Mała architektura Ustawienie tablicy pamiątkowej - cmentarz ewangelicki wraz z napisami wg załączonego projektu, Montaż ławek parkowych - 8 szt. Montaż śmietników - 5 szt. 5. Uwagi końcowe Wszelkiego rodzaju wątpliwości dotyczące projektowanego zagospodarowania parku wg niniejszego projektu rozwiązać należy przed rozpoczęciem budowy w ramach nadzoru autorskiego. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane winny posiadać atesty i odpowiadać odpowiednim normom budowlanym. Roboty budowlane i rzemieślnicze należy wykonywać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. UWAGA: PRACE BUDOWLANE NALEŻY PROWADZIĆ POD NADZOREM KONSERWATORSKIM. PRACE ZIEMNE PRZEPROWADZIĆ DO GŁĘBOKOŚCI OKOŁO 0,50 [m]. 45.11.12.91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.00 -1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 3.2.1 Zamówienie opisane jest poprzez nazwę i kod CPV, dostawę wskazanych w projekcie wykonawczym sprzętu i wyposażenia, projekt budowlany, projekty wykonawcze branż : - branża budowlana, - przedmiar robót 3.2.2. Zakres robót obejmuje wykonanie: Inne - prace porządkowe. Uwaga ! 1. Zamawiający będzie wymagał po zakończeniu robót wykonania i dostarczenia Zamawiającemu 3 kompletów map inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej opieczętowanej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Świeciu, potwierdzającej przyjęcie dokumentacji do zasobów Ośrodka. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia bezpiecznych warunków pracy, zastosowania szczególnych środków ostrożności, uniemożliwiających dostęp osób postronnych bezpośrednio do terenu robót, - zastosowania należytego stałego zabezpieczenia odgradzającego osoby postronne od miejsca robót oraz miejsc składowania materiałów budowlanych, - zabezpieczenia wykopów w sposób uniemożliwiający dostęp i wpadnięcie niepowołanych osób, - zabezpieczenia w zakresie ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. 3.4 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny, czyli spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym wykonawcom a zawartym w opisie zamówienia - skróconej dokumentacji projektowej. W wypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnych nazw producentów określonych materiałów lub technologii, wykonawca ma obowiązek zapewnić materiały równoważne, o właściwościach, co najmniej takiej samej, jakości jak materiały wskazane w dokumentacji projektowej. 3.5 Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Zamawiającego. Wykonawca materiały nie nadające się do wykorzystania i stanowiące odpady zwozić będzie na składowisko odpadów w Milewie. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do powtórnego wbudowania zgodnie z decyzją inspektora nadzoru są własnością Zamawiającego. 3.6. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają: projekt wykonawczy, projekt wykonawczy branż, oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. Wszystkie roboty mają być wykonane z zachowaniem warunków i uzgodnień ze stronami i warunków wynikających z norm technicznych oraz wymogów sztuki budowlanej. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z prawomocnymi decyzjami właściwych organów, będących do dyspozycji w siedzibie Zamawiającego oraz z dokumentacją projektową opracowaną przez Urząd Gminy w Nowem. Wszelkie ewentualne zmiany muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru w porozumieniu z projektantem. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych oraz dostaw i montażu urządzeń wewnętrznych w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, nie później niż 3 dni przed planowanym przejęciem placu budowy. Harmonogram wymaga akceptacji zamawiającego w formie pisemnej, w szczególności w części dotyczącej daty rozpoczęcia robót. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić terminy i godziny wykonywania prac związanych z wysokim hałasem zapyleniem i zanieczyszczeniem powietrza z Zamawiającym. 3.9 Do Wykonawcy należy zapewnienie niezbędnych mediów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem wody, na zasadach wskazanych w istotnych postanowieniach umowy o wykonanie robót budowlanych. 3.10. Wykonawca dołączy do oferty kosztorys ofertowy (kosztorys ślepy), stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Kosztorys ten ma charakter pomocniczy i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie zamówienia służy jedynie do wyliczenia wynagrodzenia na użytek umów zawieranych przez wykonawcę z podwykonawcami oraz przez podwykonawców z dalszymi podwykonawcami, dla określenia zakresu oraz przedmiotu tych umów oraz maksymalnego wynagrodzenia podwykonawców i dalszych podwykonawców wypłacanego w ramach płatności końcowej po protokolarnym odbiorze końcowym wykonanej inwestycji . 3.11. Zamawiający wskazuje, iż w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest obligatoryjne. Zamawiający jednak wobec okoliczności wskazanych w punkcie 3.3 niniejszego SIWZ bardzo usilnie rekomenduje wykonawcom wykonanie wizji lokalnej celem zapoznania się ze stanem przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega, iż niezależnie od tego, czy wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia w ramach wizji lokalnej czy nie uczynił tego, Zamawiającemu przysługuje prawo do nie przyjęcia zastrzeżeń wykonawcy, co do stanu przedmiotu umowy składanych po zawarciu umowy z wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1. Wykonawca zapewni wadium w wysokości: 1 000,00 zł Termin ważności wadium określa się na 30 dni. Termin liczony jest od terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu wpłacone przelewem do Banku Spółdzielczego w Nowem , ul. Bydgoska 12, 86 - 170 Nowe Nr 87 8173 0005 2001 0000 0303 0003 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych /bezwarunkowo/, - gwarancjach ubezpieczeniowych /bezwarunkowo/, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r Dz. U. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 7.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: - w przypadku przelewu na rachunek zamawiającego, ksero dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, - w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach należy dokument załączyć do oferty w formie oryginału. 7.3. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po: - wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wówczas Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - unieważnieniu postępowania, - na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.4. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta wykonawcy została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach