Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Rynek 1-5/18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
  • Data zamieszczenia: 2015-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    Rynek 1-5/18 1-5/18
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
    REGON: 00052618500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz kwartałów oraz terenów zielonych wraz z małą architekturą pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach, w zakresie obejmującym w szczególności: 1) wykonanie ciągu pieszo - jezdnego o szerokości 4,00 -5,00 m oraz długości 64,77+51,56+34,05, 2) wykonanie chodnika o szerokości 1,5 m - 4,5 m, 3) budowę przykanalików sieci kanalizacji deszczowej i budowę sieci kanalizacji deszczowej, 4) budowę boksów na gromadzenie odpadów - utwardzone podłoże, ściany murowane, zadaszone, 5) budowę oświetlenia ulicznego. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiar robót inwestycji pn.: Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach, stanowiący zakres rozdziału V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) dokumentacja projektowa inwestycji pn.: Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach, opracowaną przez Pracownia Projektowa Bartłomiej Dynowski (ul. Batalionu Parasol 8/4, 59 - 220 Legnica), stanowiąca zakres rozdziału VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na którą składają się następujące opracowania: a) projekt budowlany - branża architektoniczna, drogowa, instalacyjna, elektryczna, konstrukcyjna, b) projekt wykonawczy - branża architektoniczna, drogowa, instalacyjna, elektryczna, konstrukcyjna, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z: 1) wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji; 2) decyzją - pozwolenie na budowę; 3) obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, zasadami sztuki budowlanej, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy robót zamiennych (także robót zamiennych istotnych w świetle przepisów Prawa Budowlanego) w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 2 pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia (rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia), koniecznych do wykonania w celu prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, zrealizowania przedmiotu umowy. Wprowadzenie takich zmian musi być każdorazowo zatwierdzone przez zamawiającego i uzgodnione z projektantem, który w przypadku zmian istotnych sporządzi projekt budowlany zamienny oraz uzyska niezbędne opinie, uzgodnienia oraz decyzje wynikające z właściwych przepisów prawa. Roboty zamienne zostaną rozliczone na zasadach określonych w § 5 ust. 4 umowy (rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 5. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia (roboty zaniechane), w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, wykonania przedmiotu umowy. Zasady rozliczenia tych robót określono w § 5 ust. 5 umowy (rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 6. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przedstawionej w rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych,00/100) w formie i na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://ftp.um.zary.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach