Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, Rynek 1-5/18
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
- Data zamieszczenia: 2015-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
Rynek 1-5/18 1-5/18
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
REGON: 00052618500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz kwartałów oraz terenów zielonych wraz z małą architekturą pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach, w zakresie obejmującym w szczególności: 1) wykonanie ciągu pieszo - jezdnego o szerokości 4,00 -5,00 m oraz długości 64,77+51,56+34,05, 2) wykonanie chodnika o szerokości 1,5 m - 4,5 m, 3) budowę przykanalików sieci kanalizacji deszczowej i budowę sieci kanalizacji deszczowej, 4) budowę boksów na gromadzenie odpadów - utwardzone podłoże, ściany murowane, zadaszone, 5) budowę oświetlenia ulicznego. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiar robót inwestycji pn.: Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach, stanowiący zakres rozdziału V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) dokumentacja projektowa inwestycji pn.: Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach, opracowaną przez Pracownia Projektowa Bartłomiej Dynowski (ul. Batalionu Parasol 8/4, 59 - 220 Legnica), stanowiąca zakres rozdziału VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na którą składają się następujące opracowania: a) projekt budowlany - branża architektoniczna, drogowa, instalacyjna, elektryczna, konstrukcyjna, b) projekt wykonawczy - branża architektoniczna, drogowa, instalacyjna, elektryczna, konstrukcyjna, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z: 1) wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji; 2) decyzją - pozwolenie na budowę; 3) obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, zasadami sztuki budowlanej, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy robót zamiennych (także robót zamiennych istotnych w świetle przepisów Prawa Budowlanego) w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 2 pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia (rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia), koniecznych do wykonania w celu prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, zrealizowania przedmiotu umowy. Wprowadzenie takich zmian musi być każdorazowo zatwierdzone przez zamawiającego i uzgodnione z projektantem, który w przypadku zmian istotnych sporządzi projekt budowlany zamienny oraz uzyska niezbędne opinie, uzgodnienia oraz decyzje wynikające z właściwych przepisów prawa. Roboty zamienne zostaną rozliczone na zasadach określonych w § 5 ust. 4 umowy (rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 5. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia (roboty zaniechane), w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, wykonania przedmiotu umowy. Zasady rozliczenia tych robót określono w § 5 ust. 5 umowy (rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 6. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przedstawionej w rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych,00/100) w formie i na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://ftp.um.zary.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26