Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-065 Krzeszowice, Grunwaldzka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 520 855 , fax. 122 520 802
- Data zamieszczenia: 2017-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
Grunwaldzka 4
32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
tel. 122 520 855, fax. 122 520 802
REGON: 52690800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrzeszowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie przestrzenne zespołu rekreacyjno - sportowego w miejscowości Dubie, gm. Krzeszowice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1 - Zagospodarowanie terenu w zakresie ukształtowania terenu oraz elementów małej architektury; Zadanie 2 - Zagospodarowanie terenu urządzeniami siłowni plenerowej oraz elementami zabawowymi placu zabaw; Zadanie 3 - Zagospodarowanie terenu w zakresie budowy ścianek wspinaczkowych. UWAGA! Wykonawcy poszczególnych części zamówienia zobowiązani są do współpracy z innymi Wykonawcami, którzy w tym czasie będą realizować inne zadania w ramach przedmiotowej inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki ich realizacji określa: Część III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań, Część II SIWZ - wzór umowy, załączona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Zamawiający jest zainteresowany wyłącznie kompleksowym wykonaniem robót oddzielnie dla danej części zamówienia, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, SIWZ oraz załącznikami do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości: DLA ZADANIA 1 - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 0/100), DLA ZADANIA 2 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/100), DLA ZADANIA 3 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 SIWZ – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ: W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ: W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/; 5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/; 6. potwierdzenie wniesienia wadium. 7. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia/*jeśli dotyczy/ - oryginał dokumentu. UWAGA!!! PROSZĘ NIE ZAŁĄCZAĆ DO OFERTY INNYCH DOKUMENTÓW NIŻ WYMIENIONE POWYŻEJ. - Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.gminakrzeszowice.plBipZamówienia publiczne i ogłoszenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, j oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualnych na dzień złożenia. w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualnych na dzień ich złożenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO- SPORTOWEJ W CENTRUM WSI W MIEJSCOWOŚCI BUKOWINA - OSIEDLE
Dodano: 2024-04-24 - "Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w Masłomiącej”z podziałem na Części
Dodano: 2024-04-04 - „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec”
Dodano: 2024-02-28 - Modernizacja infrastruktury rekreacyjno – sportowej w Jasiennej.
Dodano: 2023-10-20 - Modernizacja infrastruktury rekreacyjno – sportowej w Jasiennej.
Dodano: 2023-10-02 - Budowa strefy rekreacji w Gaju
Dodano: 2023-09-12 - Modernizacja boiska Orlik w ramach zadania pn.: „Remont kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Wadowicach
Dodano: 2023-08-29 - Montaż nawierzchni sportowej na boisku wielofunkcyjnym w miejscowości Wielmoża, Gmina Sułoszowa
Dodano: 2023-08-13 - "Strefa FIT na Złotym Wieku" - Budżet Obywatelski edycja 2022 - budowa placu zabaw z siłownią zewnętrzną.
Dodano: 2023-07-14 - Budowa ogólnodostępnego boiska sportowego z nawierzchni trawiastej w miejscowości Bieńkowice
Dodano: 2023-07-11