Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół murów obronnych w Byczynie - zadanie: Budowa całorocznego lodowiska w Byczynie

Urząd Miejski w Byczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-220 Byczyna, ul. Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4134150 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Byczynie
    ul. Rynek 1 1
    46-220 Byczyna, woj. opolskie
    tel. 077 4134150 w. 29
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.byczyna.pl, www.bip.byczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół murów obronnych w Byczynie - zadanie: Budowa całorocznego lodowiska w Byczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Budowa całorocznego lodowiska w Byczynie, stanowi jedno z zadań projektu pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół murów obronnych w Byczynie. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę rozbieralnego lodowiska całorocznego z syntetycznych materiałów. Budowa polega na montażu poszczególnych składanych elementów (paneli), łączonych na tzw. obce pióro. Wymiary lodowiska: 20 m x 10 m. Boisko otoczone będzie bandami. (wejście przez bramki zamieszczone w bandach). Lodowisko będzie wyposażone w maszynę przystosowana do konserwacji, czyszczenia tafli lodowiska, zalecana przez producenta w warunkach gwarancji. Przewidziano podbudowę pod lodowisko, wykonane z kostki brukowej betonowej. Podbudowa o wymiarach 28m x 18m. Podbudowa będzie wykonana w korycie o gł. 30 cm. Wokół lodowiska usytuowanych będzie 6 ławek. Parametry ławek: ławka drewniana z oparciem, wolnostojąca, posiadająca atesty wymagane dla placów zabaw. Wymiary minimalne: -Wysokość: 80 cm, -Długość: 170 cm. Przedmiot zamówienia określa: 1) Dokumentacja projektowa - zał. Nr 8 do SIWZ, 2) Przedmiar robót - zał. Nr 6 do SIWZ, 3) Specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót budowlanych zał. Nr 7 do SIWZ. Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a) ww. dokumentację projektową; b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ; c) aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art.30 ustawy - Prawo zamówień publicznych; Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 45212211-8 - roboty budowlane w zakresie lodowisk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122118
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł. /słownie złotych: pięć tysięcy 00/100/. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert tj. do dnia 28.12.2009 r. do godz. 13.00 dopuszcza się każdą formę wnoszenia wadium zgodną z art.45 ust.6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem (nie gotówką!) na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego : B.S. Namysłów O/Byczyna, nr 56 8890 1040 0000 1818 2005 0004. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: -spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumentach i oświadczeniach zgodnie w formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy : Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2 do SIWZ/, -dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych /załącznik Wykonawcy/, -dokument (ważność 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (oryginał lub kserokopia wyciągu z rejestru działalności gospodarczej, rejestru handlowego, lub sądowego w zależności o formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy)/zał. Wykonawcy/, -aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, -aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego powierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, -wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonanych zamówień obejmujące roboty budowlane w zakresie budowy lodowisk z materiałów syntetycznych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie o cechach jak wyżej wartości brutto min. 150.000,00 zł. i przedstawił dokument,z którego jasno wynika, że zlecona robota została wykonana z należytą starannością (np. referencje, protokoły ostatecznego odbioru robót) /zał. nr 3 do SIWZ/, -osoba skierowana do nadzorowania robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia - kierownik budowy - winna posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie realizacyjnym z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej obejmującej kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń i być wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów /zał. nr 4 do SIWZ - potencjał kadrowy/. Pozostałe wymagane dokumenty: -formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/ -kosztorysy ofertowe wykonane metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót /zał. nr 6 do SIWZ/. -dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. 3. Wykonawca zamieszkały lub posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentu stwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.byczyna.pl, www.bip.byczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach