Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI SZYDŁÓW - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO NA TERENIE DZIAŁEK O NR EWID. 310-1, 311-3

Gmina Lutomiersk ogłasza przetarg

  • Adres: 95-083 Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6775011 w. 118 , fax. 043 6775094
  • Data zamieszczenia: 2014-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lutomiersk
    Pl. Jana Pawła II 11 11
    95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie
    tel. 043 6775011 w. 118, fax. 043 6775094
    REGON: 73093466000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutomiersk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI SZYDŁÓW - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO NA TERENIE DZIAŁEK O NR EWID. 310-1, 311-3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej do gry w tenisa ziemnego, siatkówki i koszykówki, montaż urządzeń na boisku, wykonanie nawierzchni utwardzonych służących dojściu do boiska oraz wokół niego, montaż furtek wejściowych. Zastosowane rozwiązania wykonania boiska z nawierzchni poliuretanowej oraz montaż typowych lamp solarnych w gotowych bloczkach betonowych stanowią element innowacyjności w krajobrazie wiejskim. KODY CPV: 45233000-9 - Nawierzchnie z kostki betonowej 45342000-6 - Ogrodzenie boisk 45112710-5 - Zieleń, trawniki 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 2. Obiekt zlokalizowany będzie na działce nr ewid. 310-1, 311-3 w miejscowości Szydłów, Gmina Lutomiersk. Lokalizacja została wskazana na mapach stanowiących załącznik do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 3.Roboty budowlane będą realizowane zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych z dn. 15-07-2014r. do Starostwa Powiatowego w Pabianicach, przyjętym bez uwag i sprzeciwu. Scan zgłoszenia - w załączeniu do siwz. 4. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem podanej przez projektanta technologii, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego-inspektora nadzoru oraz obowiązującymi przepisami prawa; 2) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie uwagi dotyczące dostrzeżonych błędów lub uchybień, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia; 3) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie niezwłocznie; 4) Wszystkie materiały wskazane z nazwy w dokumentacji projektowej i kosztorysowej, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów i standardu. Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne tzn. o parametrach takich samych lub lepszych. Wszelkie zmiany i odstępstwa od dokumentacji technicznej, zamiany materiałów określonych w specyfikacji technicznej na inne, nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia oraz nie mogą powodować zmniejszenia trwałości eksploatacyjnej. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w siwz oraz w załącznikach do niej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy -lub równoważne- - zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru oraz w dwóch kompletach na koniec realizacji zamówienia; 2) Jeżeli w projekcie budowlanym, w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie - tj. marka, znak towarowy, patent, producent, dostawca materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach; 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany udokumentować, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na jego żądanie. 6. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi Zamawiającego: 1) Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia. 2) Po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i należytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i powinny zostać usunięte poza teren robót na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, chyba że w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zaznaczono inaczej albo uzgodnieniem z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia postanowiono inaczej. Również w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dbać o porządek na placu budowy i wokół niego w ramach wykonywanych prac. 3) Zamawiający żąda aby wykonawca powołał ze swojej strony kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie prac jak w niniejszym zamówieniu. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią właściwych uprawnień i wpisem do izby inżynierów budownictwa. Wymagania dotyczące doświadczenia kierownik budowy zostały opisane w rozdz. 4 ust. 1 pkt 1 lit. c. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowy robót. 4) Zaleca się, aby Wykonawcy w celu sprawdzenia terenowych - faktycznych uwarunkowań mających wpływ na rzetelną kalkulację ceny, przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. 5) Harmonogram prac, zabezpieczenia, oznakowania, przejścia prowizoryczne należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym (inspektorem nadzoru). 6) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie samodzielnie podejmować decyzji i wykonywać robót będących przedmiotem zamówienia w sposób odbiegający od dokumentacji projektowej. 7) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie robót powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie. Opis przedmiotu zamówienia, który ramowo został określony powyżej, stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 Scan zgłoszenia robót budowlanych Załącznik Nr 3 Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 Przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank L.B.S. Zduńska Wola, Oddział Lutomiersk Nr 64 9279 0007 0024 0002 2000 0060 (w tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu na budowę boiska w Szydłowie) 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (tj. Urząd Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11, I piętro, w kancelarii pok. 17) lub dołączyć do oferty jako odrębny dokument (nie łączyć, nie spinać trwale z ofertą), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach