Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Różanej w Barlinku

GMINA BARLINEK ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BARLINEK
    ul. Niepodległości 20
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 210967047
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Różanej w Barlinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej przy ul. Różanej w Barlinku na działkach u numerach ewidencyjnych 148/14, 151/4, 152, 141/4, 143 obręb Barlinek 2. Teren inwestycji znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Urzędu Miejskiego w Barlinku. Znajduje się na nim zieleń nieurządzona a także jednokondygnacyjne budynki gospodarce. Istniejący teren obecnie jest częściowo utwardzony – z nawierzchni z kostki betonowej, płytek betonowych, bruku kamiennego. W ramach zadania planuje się rozbiórkę istniejących nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, ogrodzeń, murków, linii oświetlenia zewnętrznego oraz budynków gospodarczych i garaży zgodnie z PZT. W ramach zadania przewidziano następujące elementy:1) jezdnie manewrowe o szerokościach 5,0 m z kostki betonowej typu starobruk o grubości 8 cm, 2) ciągi piesze (chodniki) o szerokościach min. 2,0 m z kostki betonowej typu starobruk o grubości 6 cm lub 8 cm,3) budowę nowego zjazdu publicznego z ul. Różanej i przebudowę istniejącego zjazdu z ul. Niepodległości o parametrach: szerokość 5,0 m, łuki R=5,0 m,4) nawierzchnie (jezdnie i chodniki) ograniczono betonowymi: krawężnikami wysokimi 15x30 cm lub najazdowymi 15x22 cm, m opornikami 12x25 cm i obrzeżami 8x30 cm,5) miejsca postojowe: a) 51 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 3 miejsca dla niepełnoprawnych, b) zastosowano wymiary miejsc postojowych dla sam. osobowych 2,5 m x 5,00 m i dla niepełnosprawnych 3,6 m x 5,00 m,c) zastosowano nawierzchnię przepuszczalnej z kostki betonowej typu ekokwadrat,d) na stanowiskach postojowych dla niepełnosprawnych zastosowano nawierzchnię z kostki betonowej pełnej koloru niebieskiego (zgodnie z wymaganiami Prawa o ruchu drogowym),e) poszczególne miejsca postojowe wydzielono za pomocą linii z kostki betonowej koloru białego,f) miejsca postojowe zlokalizowano w minimalnej odległości 10 m od budynków mieszkalnych i zamieszkania zbiorowego;6) reprezentacyjny plac przy budynku Urzędu Miejskiego z elementami małej architektury (m. in. wiaty śmietnikowe, ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, tablice) oraz zielenią ozdobną, 7) przebudowę istniejących schodów do budynku Urzędu Miejskiego wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie nowych schodów i pochylni z elementów kamiennych i metalowymi poręczami,8) usunięcie kolidujących z przedsięwzięciem drzew i krzewów zgodnie z decyzją 807/2023 z dn. 09.06.2023 r. ZN.51.46.60.2023.ML oraz wykonanie nasadzeń kompensacyjnych zgodnie z zagospodarowaniem terenu, 9) roboty w branży sanitarnej - budowa kanalizacji deszczowej,10) roboty w branży elektrycznej - nowa linia oświetlenia ulicznego, system monitoringu, miejsce poboru energii, podłączenie pompy elektrycznej11) rozbiórka istniejących budynków gospodarczych i garaży kolidujących z zaprojektowanymi elementami zagospodarowania terenu.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowaniu przestrzeni publicznej przy ul. Różanej w Barlinku w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, to jest m.in.: 1) usunięcie drzew i krzewów, 2) roboty rozbiórkowe,3) wykonanie podbudowy,4) wykonanie nawierzchni dróg, ulic, placów, chodników,5) elementy ulic (krawężniki, oporniki betonowe),6) oznakowanie poziome i pionowe, 7) roboty związane z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni,Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią załączniki do SWZ:1) Projekt budowlany pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ulicy Różanej w Barlinku” – pozwolenie na budowę 196/2023 z dn. 16.08.2023 r. nr WB.6740.1.218.2023.KK załącznik nr 10 do SWZ;2) Projekt techniczny – załącznik nr 11 do SWZ;3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – branża drogowa – załącznik nr 12 do SWZ;4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – branża sanitarna – załącznik nr 13 do SWZ;5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – branża elektroenergetyczna – załącznik nr 14 do SWZ;6) Projekt wykonawczy – branża drogowa – załącznik nr 15 do SWZ;7) Projekt wykonawczy – branża sanitarna – załącznik nr 16 do SWZ;8) Projekt wykonawczy – branża elektroenergetyczna – załącznik nr 17 do SWZ;9) Projekt wykonawczy – branża konstrukcyjno-budowlana rozbiórki – załącznik nr 18 do SWZ;10) Projekt Stałej Organizacji Ruchu - załącznik nr 19 do SWZ;W stosunku do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego w pkt 3.3 SWZ Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień:1) w zakres zadania wchodzi wycinka 11 szt. drzew. Zamawiający żąda od Wykonawcy wywiezienia nagromadzonego drzewa poza teren budowy na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby otrzymane kłody pociąć na odcinki o długości 2,5 metra i złożyć we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w regularne stosy. Gałęzie, karcze oraz pozostałe odpady Wykonawca ma zutylizować we własnym zakresie. Usunięcia drzew należy dokonać najpóźniej do dnia 29 lutego 2024 r. 2) w zakres zadania wchodzą cięcia pielęgnacyjne 3 drzew rosnących na terenie inwestycji (poz. nr 14 przedmiaru robót branży drogowej). W ramach tej pozycji należy wycenić dodatkowo:• w przypadku kasztanowca zwyczajnego - wymianę starych wiązań elastycznych na nowe montowane pierścieniowo na wysokości 2/3 długości konarów,• przeprowadzenie cięć technicznych wszystkich drzew do wysokości 4 metry od poziomu gruntu. Miejsca cięć należy zabezpieczyć odpowiednim preparatem wspomagającym gojenie się ran;3) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu stałą możliwość dostępu do co najmniej jednego z dwóch wejść do budynku Urzędu Miejskiego oraz piwnicy - wejścia znajdują się od strony przebudowywanego placu,4) Wykonawca musi zapewnić mieszkańcom stałe dojście do budynku przy ul. Niepodległości 18, 5) Wykonawca musi zapewnić stałą możliwość odbioru odpadów komunalnych z posesji objętych inwestycją, 6) ostateczną kolorystykę wszystkich wbudowywanych materiałów budowlanych należy za każdym razem przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu (wniosek materiałowy),7) kostkę betonową pochodzącą z rozbiórki należy spakować na palety, wywieźć i rozładować we wskazanym przez Zamawiającego miejscu odległym na nie więcej niż 3 km. Palety Wykonawca ma zapewnić we własnym zakresie, na własny koszt;8) obowiązkiem Wykonawcy będzie odpowiednie utrzymanie i pielęgnacja powstałej w zakresie inwestycji zieleni przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 700.000 złotych (słownie: siedemset tysięcy złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowejWarunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):a) zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi, placu lub innej nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, kostki brukowej, kostki kamiennej lub płyt ażurowych o powierzchni nie mniejszej niż 1400 m2 każda (Zamawiający uzna roboty budowlane jeżeli nawierzchnia drogi, placu lub innej nawierzchni została wykonana z więcej niż jednego z ww. materiału). Przez jedną robotę rozumie się roboty budowlane wykonane na podstawie jednej umowy.Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (1 osoba) – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w tej specjalności. Doświadczenie zawodowe należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień w danej specjalności,b) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych (1 osoba), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w co najmniej ograniczonym zakresie oraz minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w tej specjalności. Doświadczenie zawodowe należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień w danej specjalności,c) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych (1 osoba), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej ograniczonym zakresie oraz minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w tej specjalności. Doświadczenie zawodowe należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień w danej specjalności.Nakładające się na siebie okresy pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót nie sumują się.Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 10 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach