Przetargi.pl
Zagospodarowanie poscaleniowe gruntów położonych w obrębie Krzeczów, Gmina Rzezawa

Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6128206 , fax. 014 6108481
  • Data zamieszczenia: 2015-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
    ul. Limanowska 11 11
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6128206, fax. 014 6108481
    REGON: 85166525500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie poscaleniowe gruntów położonych w obrębie Krzeczów, Gmina Rzezawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania poscaleniowego gruntów położonych w obrębie Krzeczów, Gmina Rzezawa, w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zadanie finansowane jest ze środków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie tj. opracowanie i sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonawczej, oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013, poz. 1409 z późn. zm.) wraz z obsługą geodezyjną realizowanych robót budowlanych na obszarze o łącznej powierzchni 287 ha w zakresie: a) Budowy nowych dróg - 4,589 km; b) Modernizacja poprzez przebudowę istniejących dróg - 2,966 km; c) Budowa przepustów - 17 szt.; d) Poprawa parametrów technicznych rowu melioracyjnego (pogłębienie, odkrzaczenie i regulacja linii brzegowej) - 0,970 km; e) Likwidacja istniejących dróg utwardzonych; f) Rekultywacja do wykonania na gruntach wymagających m.in. zaorania i wapnowania, usunięcia zakrzaczeń, wyrównania terenu, usunięcia krzewów, wykoszenia, przeorania miedz nowych działek oraz likwidacja rowów, likwidacja istniejących dróg nieutwardzonych. 3. Zamówienie obejmuje: a) a) Sporządzenie projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę z uzyskaniem wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód - zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca Prawo budowlane oraz dla zakresu robót, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę należy wykonać szczegółową dokumentację projektową wymaganą do zgłoszenia robót budowlanych i umożliwiającą późniejsze wykonanie robót budowlanych; b) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych według wymagań w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach wykonanych projektów; d) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; e) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów (na wykonawcy będzie ciążyć obowiązek przygotowania dokumentów umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu robót do PINB). 4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia wykonawca wykona z materiałów własnych, przy zastosowaniu własnych maszyn i urządzeń. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. - Dz. U. z 2014 r., poz. 883) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013, poz. 1409. z późn. zm.). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót budowlanych niezbędnych do wykonania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z decyzją zatwierdzającą projekt scalenia gruntów GG-REG.6644.5.4.2013 z dnia 14.02.2013 r., stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone prace. 7. Przed rozpoczęciem robót (tj. w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy) wykonawca zobowiązany będzie - w uzgodnieniu z zamawiającym - do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego dla przedmiotowego zadania, z uwzględnieniem następujących terminów realizacji robót: 1) Sporządzenie dokumentacji projektowo-wykonawczej - do czerwiec 2016 r.. 2) Rekultywacja - do kwiecień 2016 r. 3) Roboty budowlane - do sierpień 2016 r. 8. Niezależnie od rękojmi przysługującej na przedmiot umowy wykonawca na cały przedmiot umowy udzieli zamawiającemu gwarancji jakości licząc od daty zakończenia odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Długość gwarancji wykonawca poda w Formularzu OFERTA - jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji był nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XII ppkt. 2 SIWZ, w wysokości: 60 000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach