Gmina Czerwonak ogłasza przetarg
- Adres: 62004 Czerwonak, ul. Źródlana
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
ul. Źródlana 39
62004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
REGON: 63125874400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zagospodarowanie parku rekreacyjnego na os. Karolin w Koziegłowach: etap I plac zabaw, etap II park linowy dla dzieci wraz ze zjazdem linowym” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje realizację etapu I – plac zabaw o następującym zakresie robót etapu I: dostawa wraz z montażem placu zabaw, w skład, którego wchodzi zestaw zabawowy sprawnościowy oraz wolnostojąca sztuczna skała z uchwytami wspinaczkowymi. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie etapu II obejmuje dostawę i montaż parku linowego wraz ze zjazdem linowym, małą architekturą oraz wykonaniem utwardzenia ścieżek pieszych i instalacją obrotowej kamery monitoringu wizyjnego. Etap II przedmiotu zamówienia zostanie wykonany w ramach art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp, ze względu na rozszerzenie, rozbudowę zakresu objętego zamówieniem podstawowym w ramach dokumentacji projektowej stanowiącej całość przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) Przedmiar robót. 4. Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmii, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować minimum dwoma (2) osobami zatrudnionymi w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), polegającą na wykonaniu prac montażowych. Wykonawca lub podwykonawca w niniejszym przedmiocie winien złożyć stosownej treści oświadczenie o zatrudnieniu pracowników, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie PLN: jeden tysiąc 00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, na przelewie należy umieścić informację: „Wadium – Zagospodarowanie parku rekreacyjnego na os. Karolin w Koziegłowach: etap I plac zabaw, etap II park linowy dla dzieci wraz ze zjazdem linowym”. 3) Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale – przed upływem terminu składania ofert – w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102/103. 4) Do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 5) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2) SIWZ; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VIII.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – na załączniku nr 4 do formularza oferty – w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, 3) oświadczenie, na podstawie art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do oferty, 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa Wyposażenia dla przedszkola w Skulsku i Wandowie.
Dodano: 2021-03-10 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PRZEDZKOLA W SKULSKU I WANDOWIE,
Dodano: 2020-09-03 - Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Skulsku i Wandowie
Dodano: 2019-08-27 - Zagospodarowanie parku rekreacyjnego na os. Karolin w Koziegłowach
Dodano: 2018-04-24 - „Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w Gminie Czerwonak - Park rekreacyjny ul. Leśna/Zdroje w Czerwonaku – II etap”
Dodano: 2017-08-09 - Dostawa i montaż urządzenia z drążkiem i drabinkami na zieleńcu przy ul. Kutnowskiej w Poznaniu
Dodano: 2017-06-26 - „Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w Gminie Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: część I Park rekreacyjny ul. Leśna/Zdroje w Czerwonaku – etap II, część II Park rekreacyjny na os. Karolin w Koziegłowach"
Dodano: 2017-04-13 - Rewitalizacja Placu Zielonego w Czerwonaku - I etap
Dodano: 2017-04-12