Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz Pszoku z terenu Gminy Jaraczewo

GMINA JARACZEWO ogłasza przetarg

  • Adres: 63-233 Jaraczewo, ul. Jarocińska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627473102 , fax. 627473102
  • Data zamieszczenia: 2023-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JARACZEWO
    ul. Jarocińska 1
    63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 627473102, fax. 627473102
    REGON: 250855363
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz Pszoku z terenu Gminy Jaraczewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa zagospodarowania odpadów komunalnych polegająca na:1) przyjmowaniu odpadów komunalnych, wyszczególnionych rodzajowo we wskazanym i zapewnionym przez Wykonawcę miejscu przyjmowania odpadów komunalnych od operatora odbioru odpadów komunalnych, w sposób zgodny z prawem oraz wymaganiami wynikającymi z dokumentów zamówienia,2) przetworzeniu przyjętych odpadów komunalnych w procesach odzysku (R) i/lub unieszkodliwiania (D), we wskazanym i zapewnionym przez Wykonawcę miejscu zagospodarowania odpadów komunalnych, w sposób zgodny z prawem oraz wymaganiami wynikającymi z dokumentów zamówienia,3) realizacji obowiązków sprawozdawczo-informacyjnych, 4) realizacji obowiązków gwarantujących Zamawiającemu możliwości realizacji uprawnień kontrolno-weryfikacyjnych,5) realizacji usług i obowiązków związanych z wyrażonymi powyżej w pkt 1 – 4) usługami.Przedmiot zamówienia został opisany w:1) Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,2) Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ3) Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000 złotych,2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2023 r. poz. 462).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 95 8427 0009 0303 7823 2000 0003 z dopiskiem: „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz Pszoku z terenu Gminy Jaraczewo”.Uwaga! Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest data i godzina zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego.4. Treść dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz (np. gwarancji, poręczenia) musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowoi nieodwołalnie pełnej kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta gwarancji/poręczenia w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 P.z.p. w przypadku zaistnienia podstaw do zatrzymania wadium w okresie jego obowiązywania, nawet w sytuacji późniejszego skierowania wniosku o wypłatę wadium do Gwaranta (w okresie nie krótszym niż 14 dni od upływu wymaganego terminu związania zabezpieczeniem wadialnym),5) gwarancja/poręczenie, stanowiące wadium, nie może wygasać przed końcem okresu związania ofertą,6) niedopuszczalne jest wprowadzanie w treści dokumentu wadialnego jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (dokument wadialny) należy złożyć wraz z ofertą - jako załącznik do oferty - w oryginale wystawionym przez Gwaranta/Poręczyciela, w postaci elektronicznej, opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia w imieniu Gwaranta/Poręczyciela.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.:a) wpisu do Bazy Danych o Odpadach w zakresie wymaganych dla realizacji usług będących przedmiotem zamówienia,b) zezwolenie na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587) lub zezwolenie na przetwarzanie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanychw OPZ) lub pozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2023 r., poz. 2556 ze zmianami) uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) w instalacji stanowiącej miejsce przetwarzania przyjętych odpadów komunalnychalbo, w przypadku instalacji położonych poza Rzeczpospolitą Polską:• uprawnienia dla podmiotu prowadzącego instalację do przetwarzania odpadów zapewniające możliwość przetwarzania odpadu, zgodniez przepisami kraju, w którym instalacja jest prowadzona, oraz• pisemną umowę pomiędzy podmiotem, który organizuje przemieszczanie (wysyłający) a odbiorcą odpadów, o której mowa w załączniku nr VII do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1013/2006w sprawie przemieszczania odpadówc) zezwolenie na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587) lub zezwolenie na przetwarzanie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanychw OPZ) lub pozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2023 r., poz. 2556 ze zmianami) wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) w instalacji stanowiącej miejsce przyjmowania odpadów komunalnych.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie tego warunku.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony, przez co najmniej jednego Wykonawcę w całościw zakresie wymienionym w pkt 1) oraz co najmniej jednego Wykonawcę w całościw zakresie wymienionym w pkt 2)3) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:3.1) posiada minimalne doświadczenie:wykonał lub nadal wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę realizowaną na rzecz jednego podmiotu polegającą na zagospodarowaniu odpadów komunalnycho łącznej masie co najmniej 2 500 Mg w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy (całość okresu realizacji usług musi mieścić się w ww. okresie 3 lat) w wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł PLN (brutto) (słownie: milion złotych 00/100).Jako usługę, o której mowa wyżej Zamawiający definiuje całość działań dotyczących zagospodarowania odpadów komunalnych wykonaną przez Wykonawcę, w tym realizowanych na podstawie kilku umów w sposób ciągły na rzecz jednego Zamawiającego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.3.2) dysponuje co najmniej następującym zasobem technicznym (sprzętowym):instalacją / instalacjami do przetwarzania odpadów komunalnych spełniającą kumulatywnie następujące wymagania:• umożliwiającą przetwarzanie wszystkich kategorii (kodów) odpadów wskazanych w OPZ,• umożliwiającą w sposób zgodny z prawem oraz posiadanymi mocami przerobowymi zagospodarowanie rocznie nie mniej niż 1000 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.• wpisaną jako instalacja komunalna na listę prowadzoną przez właściwego miejscowo marszałka województwa (obowiązek wpisu na listę nie znajduje zastosowania do instalacji przeznaczonej do termicznego przekształcania odpadów komunalnych zgodnie z przepisami u.o. oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 lub instalacji znajdujących się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej).• posiadającą wdrożone systemy zarządzania spełniające: normę środowiskową ISO 140001:2015 albo normę równoważną, normę jakościową ISO 9001:2015 albo normę równoważną.Warunek w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie może zostać spełniony poprzez zsumowanie potencjału technicznego poszczególnych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach