Gmina Konopnica ogłasza przetarg
- Adres: 21-030 Motycz, Kozubszczyzna 127a
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5031081 , fax. 081 5031082
- Data zamieszczenia: 2014-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
Kozubszczyzna 127a 127a
21-030 Motycz, woj. lubelskie
tel. 081 5031081, fax. 081 5031082
REGON: 43101967800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Konopnica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przyjmowanie do przetwarzania (zagospodarowania) odpadów powstałych na terenie nieruchomości zamieszkałych położonych na obszarze gminy Konopnica 2. Rodzaj i szacunkowa ilość odpadów stanowiących przedmiot zamówienia 1) zmieszane odpady komunalne (kod 20 02 01) - 2450,0 Mg 2) odpady zebrane selektywnie (kod 20 01 99) tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma itd.), metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz szkło i odpady opakowaniowe ze szkła - 710,0 Mg 3) popiół (ex 20 01 99) - 60,0 Mg 4) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) - 101,0 Mg 5) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 (kod 20 01 36) - 42,0 Mg 6) zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 (kod 17 01 07) - 0,5 Mg 7) odpady ulegające biodegradacji (kod 20 02 01) - 1,0 Mg 8) inne odpady nie ulegające biodegradacji (kod 20 02 03) - 0,5 Mg 9) inne dostarczone przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Odbiorcą. 3. Zgodnie z art.20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych powinny spełniać kryteria technologiczne - mają odpowiadać wymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r.,poz. 1232). 4. Wykonawca musi posiadać instalację wskazaną w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/396/12 z dnia 30 lipca 2013 r. jako Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych (dalej zwana RIPOK) dla Regionu Południowo - Zachodniego. 5. Załadunek odpadów oraz transport odbywać się będzie przy pomocy środków i na koszt Zamawiającego. Transport do miejsca przyjęcia odpadów powinien być dogodny dla pojazdu ciężarowego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia dostarczonych odpadów w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 19:00, oraz w soboty w godzinach od 7:00 do 19:00. 7. Dostawa odpadów dokumentowana będzie przez Wykonawcę. Każdy wyjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przewozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. W/w dokument otrzymuję kierowca Zamawiającego podczas każdej partii odpadów. 8. Przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. Ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego UWAGA: 1. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 509000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktur
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.eurzad.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną