Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg
- Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
- Data zamieszczenia: 2012-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
Gródek nad Dunajcem 54 54
33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
REGON: 00053502000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.sacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie centrum miejscowości Gródek nad Dunajcem poprzez budowę chodnika i oświetlenia ulicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie centrum miejscowości Gródek nad Dunajcem poprzez budowę chodnika i oświetlenia ulicznego. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa. Opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz opracowań projektowych określających szczegółowo zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, został przedstawiony w załączniku nr 3 do specyfikacji. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z zagospodarowanie centrum miejscowości Gródek nad Dunajcem polegające na: 3.1. Przebudowie drogi gminnej Gródek Centrum nr 290668K w hm 0+027 do 4+80,00 polegającej na budowie chodnika lewostronnego(453 mb) wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową odcinka gazociągu. 3.2. Budowie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej Gródek - Centrum nr 290668K oraz Gródek do Kaplicy nr 290670K. Obwód I o długości trasy 500 m i 7 szt. opraw oświetlenia ulicznego na słupach S-60 z fundamentem i wysięgnikiem jednoramiennym, oraz obwód II o długości trasy 256 m (dł. całkowita Lc-272 m) i 5 szt. opraw oświetlenia ulicznego na słupach z fundamentem i wysięgnikiem jednoramiennym, a także wymiana istniejących słupów w ilości 5 szt. na nowe z fundamentem, wysięgnikiem i oprawą. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452312203
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Gródku nad Dunajcem Nr 41 8811 0006 0010 0100 1720 0009 z podaniem tytułu: Wadium - nr sprawy IZP.271.3.2012 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Gródek nad Dunajcem w kancelarii pok. 3 lub dołączyć do oferty. 7. Wadium (złożenie, zwrot, zatrzymanie) realizowane będzie wg zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji odgazowania eksploatowanej części składowiska odpadów komunalnych
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie instalacji odgazowania na eksploatowanej części składowiska odpadów komunalnych
Dodano: 2012-10-18 - ,,Program poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu drogi wojewódzkiej nr 964 Kasina Wielka - Biskupice Radłowskie przez miasto Niepołomice i sołectwo Wola Batorska: etap I zadania, budowa chodnika o dł. ok. 7450mb, etap II zadania budowa chodnika o dł. ok. 2000 mb,, - przebudowa sieci gazowej
Dodano: 2011-09-06 - Przełożenie sieci gazowej i teletechnicznej w Miłkowej
Dodano: 2010-05-05 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z przebudową odcinka gazociągu wysokiego ciśnienia DN 150 na działce nr 855/1 położonej w miejscowości Staniątki Gmina Niepołomice, na dł. ok. 150,00mb z włączeniem gazociągu do czynnej sieci
Dodano: 2009-10-23