Przetargi.pl
Zadanie Nr VIII - Modernizacja ujęcia i SUW Biała Głuchołaska w Głuchołazach - zadanie 3a. Nr ref. 8/FS/2011/3a

"Wodociągi" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. Reymonta 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4391932 , fax. 0774391742
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Wodociągi" Sp. z o.o.
    ul. Reymonta 12 12
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4391932, fax. 0774391742
    REGON: 53056952800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodgluch.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr VIII - Modernizacja ujęcia i SUW Biała Głuchołaska w Głuchołazach - zadanie 3a. Nr ref. 8/FS/2011/3a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zadanie Nr VIII - Modernizacja ujęcia i SUW Biała Głuchołaska w Głuchołazach - zadanie 3a, realizowane w ramach projektu pn. Rozwój i modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Głuchołazy. Projekt Nr.POIS.01.01.00-00-003/08. Roboty w ramach tego zamówienia wykonane będą zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008, tłumaczenie pierwszego wydania 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów-Konsultantów (franc. Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), World Trade Center II, Geneva Airport, PO Box 311, CH-1215 Geneva 15, 29 Rue de Pré-Bois, Cointrin. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko realizowanego w latach 2007 - 2013. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty budowlane: 1) rejon ujęcia wody (RUW) w Głuchołazach, ul. Andersa 94, nr działki 1488. a) wymiana istniejących pomp wraz z rurociągami technologicznymi i armaturą w pompowni wody surowej, w tym: - demontaż pomp i urządzeń technologicznych z rurociągami i armaturą, - wykonanie i demontaż tymczasowej pompowni i tymczasowych rurociągów technologicznych DN 250 mm, dł. ok. 50,0 m z armaturą dla utrzymania ruchu czynnej pompowni wody surowej na czas realizacji robót, - dostawa i montaż 4 szt. nowych pomp zatapialnych o wyd. 50,0 m?/h każda, z osprzętem, - wykonanie nowych rurociągów technologicznych ze stali nierdzewnej, - dostawa i montaż nowej armatury z napędem elektrycznym na rurociągach technologicznych, - wymiana szczelnych przejść rurociągów technologicznych przez ściany konstrukcyjne, b) wykonanie robót budowlano-remontowych w budynku pompowni wody surowej, w tym: - wykonanie wyburzeń starych fundamentów, - wykonanie zamurowań i zabetonowań otworów, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie nowych nadproży nad oknami, - docieplenie ścian z wykonaniem nowych tynków zewn. i malowaniem elewacji, - docieplenie stropodachu z wykonaniem nowego pokrycia dachu, - wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, - wykonanie nowych przykryć otworów technologicznych z blachy aluminiowej ryflowanej, - wymiana płytek posadzkowych na płytki antypoślizgowe w pomieszczeniach pompowni i sterowni, - wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0 m, - malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach pompowni i sterowni, c) wykonanie doszczelnienia styków dylatacyjnych w betonowej konstrukcji dwu zbiorników retencyjnych wody surowej (założono na 10 % powierzchni zbiorników), d) wykonanie robót elektrycznych, w tym: - przebudowa instalacji elektrycznej, zasilania, sterowania i pomiaru pomp, odgromowej, uziemiającej i wyrównawczej budynku pompowni wody surowej, - przebudowa układu pomiarowego energii elektrycznej obiektu RUW, - instalacja AKP i A, - sterowanie i monitoring z centralnej Dyspozytorni SUW, - system telewizji przemysłowej, 2) stacja uzdatniania wody (SUW) o wydajności po przebudowie: Qhśr = 150 m?/h, Qhmax = 170 m?/h, w Głuchołazach, ul. Reymonta 12, nr działki: 871, 872 i 873. a) w zakresie technologii uzdatniania wody: a. roboty budowlano-adaptacyjne: - wykonanie robót wyburzeniowych żelbetowych elementów części istniejącego wyposażenia technologicznego (osadniki, komory mieszania, koryta przelewowe, filtry otwarte piaskowe, fundamenty oraz fragmenty stropów i stropodachu), - wykonanie otworów w konstrukcjach ścian pod projektowane otwory drzwiowe, wentylacyjne, szczelne przejścia rurociągów, wzierniki do filtrów węglowych, itp. oraz otworów montażowych, - wykonanie pomieszczenia pod układ filtrów piaskowych otwartych samo płuczących oraz pompowni I stopnia w miejscu zlikwidowanych osadników nr I i II i komór mieszania nr I i II, - wykonanie żelbetowego zbiornika pośredniego dla pompowni I stopnia o poj. V = 60,0 m? z części istniejących osadników nr III i IV, - Wykonanie żelbetowego zbiornika pośredniego dla pompowni II stopnia o poj. V = 38,0 m? z części istniejącego filtra otwartego nr IV, - wykonanie pomieszczenia dla pompowni II stopnia z części istniejącego filtra otwartego nr IV, - wykonanie pomieszczenia ozonowania w miejscu zlikwidowanego filtra otwartego nr III, - adaptacja istniejących filtrów otwartych piaskowych nr I i II na filtry węglowe, - roboty remontowo - adaptacyjne pomieszczeń technologicznych w budynkach nr 11B, 11C, 12 oraz w budynku energetycznym SUW i pompowni wody do sieci wodociągowej, - roboty remontowe w zbiornikach wody uzdatnionej z termomodernizacją obudowy wejść do zbiorników, b. roboty demontażowe: - demontaż istniejących instalacji i urządzeń technologicznych jak: układ płukania wodno - powietrznego filtrów, układ dozowania wapna i węgla aktywnego pylistego, układ dozowania koagulanta PAX, instalacja dwutlenku chloru, układ rurociągów i armatury wody surowej i uzdatnionej oraz mieszadeł, - demontaż urządzeń pompowni wody do sieci wodociągowej (hydroforowi), - demontaż istniejących konstrukcji wsporczych, schodów, pomostów, obarierowania, przykrycia kanałów i otworów technologicznych, szczelnych przejść przez konstrukcje ścian żelbetowych, c. roboty montażowe: - dostawa i montaż bloku (4 szt.) piaskowych filtrów samopłuczących otwartych DN 2400 mm ze stali nierdzewnej wraz z blokiem podczyszczania i recyrkulacji wody nadosadowej, - dostawa i montaż urządzeń pompowni przewałowej I stopnia, - dostawa i montaż urządzeń pompowni przewałowej II stopnia, - dostawa i montaż urządzeń bloku flokulacji i sedymentacji, w tym; mieszadła mechaniczne wolnoobrotowe oraz pakiet lamellowy, - dostawa i montaż zestawu urządzeń ozonowania pośredniego, - dostawa i montaż pompy płucznej z zespołem urządzeń towarzyszących, - dostawa i montaż dmuchawy płuczącej z zespołem urządzeń towarzyszących, - dostawa i montaż urządzeń stacji sprężonego powietrza, - dostawa i montaż osprzętu podfiltrowego zbiornika wody uzdatnionej, - dostawa i montaż urządzeń stacji przygotowania i dozowania sody kalcynowanej, - dostawa i montaż urządzeń stacji dozowania koagulanta PAX, - dostawa i montaż urządzeń stacji generowania i dozowania dwutlenku chloru, - dostawa i montaż urządzeń pompowni wody do sieci wodociągowej wraz z armaturą i rurociągami, - dostawa i montaż zasuw DN 400 mm w istniejącej komorze, - dostawa i montaż elektromagnetycznego przepływomierza DN 300 mm z czujnikiem przepływu i przetwornikiem pomiarowym, - montaż rurociągów technologicznych wody surowej, uzdatnionej, popłuczyn, przelewów i spustów ze stali nierdzewnej AISI 304 wraz z armaturą i wykonaniem szczelnych przejść przez ściany zewnętrzne, - montaż rurociągów tymczasowych DN 250 mm wody surowej i uzdatnionej na czas realizacji robót dla zapewnienia ciągłości ruchu czynnej SUW, - montaż rurociągów sprężonego powietrza ze stali nierdzewnej oraz z tworzyw sztucznych PEX wraz z armaturą, - montaż rurociągów instalacji ługu sodowego, ClO2, koagulanta, polimeru i wody serwisowej z tworzyw sztucznych wraz z armaturą, - montaż instalacji układu ozonowania z rur stalowych kwasoodpornych, odpornych na działanie ozonu AISI 316L, - montaż instalacji i urządzeń AKP i A, - montaż konstrukcji wsporczych, pomostów, przykryć kanałów i otworów technologicznych, schodów, obarierowania, szczelnych przejść przez ściany i wzierników do filtrów węglowych ze stali nierdzewnej, d. roboty elektryczne; - przebudowa układu pomiarowego energii elektrycznej stacji uzdatniania wody, - przebudowa instalacji elektrycznej zasilania, sterowania i pomiaru urządzeń technologicznych, - przebudowa instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych, instalacji siłowej, - przebudowa instalacji odgromowej, uziemiającej i wyrównawczej, - przebudowa instalacji telefonicznej, - sterowanie i monitoring z centralnej Dyspozytorni SUW, - system telewizji przemysłowej, b) w zakresie instalacji sanitarnych: - wymiana istniejących kotłów węglowych na kotły opalane ekogroszkiem z mechanicznymi podajnikami paliwa o mocy: Q1 = 200 kW, Q2 = 150 kW wraz z częścią orurowania w kotłowni, - wymiana istniejącego czopucha na czopuch z blachy stalowej kwasoodpornej, - wykonanie grawitacyjnej wentylacji wywiewnej z kotłowni z wyprowadzeniem kanału ponad dach, - przebudowa instalacji c.o. w pomieszczeniach budynku nr 11A oraz w pomieszczeniach objętych przebudową technologii SUW w pozostałych budynkach, - wykonanie wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji osuszania powietrza w budynku nr 11A, - przebudowa instalacji wod.- kan. w budynku nr 11A oraz w pomieszczeniach objętych przebudową technologii SUW w pozostałych budynkach, c) w zakresie ogólnego dostosowania pomieszczeń do wymogów sanitarnych oraz obowiązujących warunków technicznych. a. wykonanie robót termomodernizacyjnych w tym: - docieplenie ścian i stropodachu w budynku nr 11A i budynku pompowni sieciowej, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach objętych przebudową technologii SUW ( w tym zamurowanie części okien w budynku nr 11A ), - wykonanie nowych tynków i malowania elewacji budynku nr 11 A i budynku pompowni sieciowej, - wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z wymianą rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na budynku nr 11 A i budynku pompowni sieciowej, b. ułożenie i wymiana płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach w pomieszczeniach objętych przebudową technologii SUW, c. malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach objętych przebudową technologii SUW, Całość dostaw związanych z realizacją zamówienia leży po stronie Wykonawcy i będzie przez niego nadzorowana i gwarantowana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Wadium 1. Wysokość wadium. 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 200.000,00 PLN (wadium słownie: dwieście tysięcy złotych) 2) okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275), 2) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę: - dającego zlecenie (Wykonawcy), - beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), - gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, 3) postanowienia pkt. III.1) I.2.2) niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt. III.1) I.2.1) lit. b) i e), 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: ING Bank Śląski S.A. nr rachunku: 09 1050 1504 1000 0023 4709 5719 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, 2) wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 3) wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert, 4) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w pkt. III.1) I.2.1) niniejszego ogłoszenia. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.), (ustawa Pzp). Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wodgluch.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach