Urząd Miasta Radlin ogłasza przetarg
- Adres: 44310 Radlin, ul. Rymera
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 590 200 , fax. 324 590 205
- Data zamieszczenia: 2018-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Radlin
ul. Rymera 15
44310 Radlin, woj. śląskie
tel. 324 590 200, fax. 324 590 205 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masą mineralno-asfaltową na gorąco zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych masą mineralno-asfaltową na gorąco - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W skład zamówienia wchodzi następujący zakres: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych i gminnych masą mineralno – asfaltową na gorąco. Szacunkowy zakres prac - ok. 466 Mg masy na gorąco do wbudowania, w tym 80 % z użyciem frezarki (373 Mg) i 20% z użyciem piły spalinowej (93 Mg); drogi do wykonania remontu zostaną określone w protokole przekazania. Frez dostarczyć na plac składowy ZGK Radlin, przy ul. Rymera 15 w Radlinie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 1 500,00 zł dla zadania nr 1 oraz 3 500,00 zł dla zadania nr 2, musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert określonym w pkt XXIII.1 SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu – należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Jastrzębie Zdrój, nr rachunku 69 8470 0001 2001 0042 2365 0002 b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 42 , poz. 275) - należy złożyć w Referacie Księgowości Budżetowej (pok. 203) Urzędu Miasta Radlin w dniach - poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7.30 – 15.30, wtorek - w godz. 7.30 – 17.00 i piątek - w godz. 7.30 – 14.00, przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. X.1 SIWZ) - z terminem ważności co najmniej 30 dni od terminu składania ofert. 3. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty rejestrowe potwierdzające upoważnienie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3.Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 4.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 408 i Nr 921
Dodano: 2024-04-29 - Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
Dodano: 2024-04-26 - Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-04-15 - Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Godów w roku 2024
Dodano: 2024-04-02 - Remonty dróg powiatowych w roku 2024
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
Dodano: 2024-03-20 - Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2024 roku z podziałem na części (zadania).
Dodano: 2024-03-18 - Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 z podziałem na części. Część 1: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 – strefa południowa
Dodano: 2024-03-18 - Remonty cząstkowe oraz wypełnienie asfaltem przestrzeni pomiędzy płytami drogowymi w roku 2024.
Dodano: 2024-03-11 - „Remonty dróg gminnych, chodników gminnych oraz wykonanie dojazdów do działek budowlanych w 2024 r.”
Dodano: 2024-03-07