Przetargi.pl
Zadanie Nr 1 - Formowanie koron oraz podcinka drzew rosnących przy drodze wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik Zadanie Nr 2 - Podcinka i pielęgnacja drzew rosnących przy drogach wojewódzkich Nr 822, 827, 828, 830, 833, 834, 835, 842

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 081 5660256
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 081 5660256
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr 1 - Formowanie koron oraz podcinka drzew rosnących przy drodze wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik Zadanie Nr 2 - Podcinka i pielęgnacja drzew rosnących przy drogach wojewódzkich Nr 822, 827, 828, 830, 833, 834, 835, 842
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: a) zadanie Nr 1 - wykonanie prac pielęgnacyjnych przy zadrzewieniu przy drodze wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik, tj.: formowanie koron drzew: - ul. Urzędowska, str. prawa - 266 szt., - ul. Urzędowska , str. lewa - 16 szt., - ul. Lubelska, str. prawa - 21 szt., - ul. Lubelska, str. lewa - 1 szt. podcinka i pielęgnacja drzew : - ul. Urzędowska, str. lewa - 21 szt., - ul. Lubelska, str. prawa - 70 szt., - ul. Lubelska, str. lewa - 12 szt. b) zadanie nr 2 - wykonanie podcinki i pielęgnacji drzew rosnących przy drogach wojewódzkich: - Nr 822 Lublin - Port Lotniczy Świdnik - 83 szt., - Nr 827 Sadurki - Bełżyce - 305 szt., - Nr 828 Garbów - Krasienin - 92 szt., - Nr 830 Lublin - Nałęczów - 52 szt., - Nr 833 Chodel - Kraśnik - 261 szt., - Nr 834 Bełżyce - Niedrzwica Duża - 434 szt. (OD Krzczonów), - Nr 835 Lublin - Biłgoraj - 66 szt. - Nr 842 Rudnik Szl. - Wysokie - 131 szt., 2. Zamówienie polegać będzie na cięciu technicznym drzew wzdłuż ciągów komunikacyjnych przy drogach wojewódzkich. 3. Cięcia te mają na celu uzyskanie odpowiedniej skrajni, polegają na usunięciu dolnych gałęzi lub konarów tak aby uzyskać skrajnię o wysokości 4,5 m nad drogą i 2,2 m nad ciągiem pieszym. Cięcie grubych gałęzi należy wykonywać w ostateczności. 4. Prace w obrębie korony drzewa nie mogą prowadzić do usunięcia gałęzi w wymiarze przekraczającym 30% korony (dotyczy zadania Nr 1 i 2). 5. Prace wykończeniowe a) zrębakowanie pozyskanych w trakcie usług gałęzi lub ich wywiezienie b) zagospodarowanie we własnym zakresie zrębków po gałęziach lub gałęzi. 6. Drzewa przeznaczone do formowania, podcinki i pielęgnacji zostaną wskazane przez uprawnionego pracownika Obwodu Drogowego w Bełżycach i Krzczonowie. 7. Dokładną lokalizację drzew przeznaczoną do pielęgnacji określa Wykaz drzew przeznaczonych do podcinki. 8. Usługi należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją techniczną, Instrukcją bezpiecznej pracy przy wykonywaniu podcinki i pielęgnacji drzew oraz Wykazem drzew, w sposób gwarantujący należytą jakość. 9. Za wszelkie szkody spowodowane uszkodzeniami infrastruktury naziemnej (sieć elektryczna, telefoniczna, ogrodzenia itp.) przy wykonywaniu przedmiotowych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami powstałymi trakcie realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z dnia 8 stycznia 2013, poz. 21). 11. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 12. Wykonawca ma prawo wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawców na podstawie przedłożonej w terminie do 7 dni od daty jej zawarcia umowy o podwykonawstwo, (dotyczy to także podwykonawcy zawierającego umowę z dalszym podwykonawcą). 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania lub zaniechania podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników, jak za własne działania lub zaniechania. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu. 15. Oznakowanie usług w czasie ich prowadzenia Wykonawca zabezpiecza we Własnym zakresie. 16. Wykonawca winien posiadać lub zawrzeć na własny koszt umowę o ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Termin obowiązywania polisy od odpowiedzialności cywilnej: od daty rozpoczęcia robót do daty 30 dni późniejszej od daty odbioru ostatecznego. 17. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna za szkody w związku z realizacją robót oraz następstwami nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich obejmująca ochroną : - szkody powstałe w związku z prowadzonymi robotami, - szkody powstałe w związku z ruchem maszyn budowlanych, pojazdów mechanicznych nierejestrowanych, - szkody wyrządzone własnym pracownikom, pracownikom podwykonawców, kierownikom robót, inspektorom nadzoru, pracownikom zamawiającego. Polisa OC musi obejmować odpowiedzialność deliktową oraz odpowiedzialność kontraktową. Wymagana suma gwarancyjna nie mniej niż 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. 18. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy przedłoży do akceptacji polisę OC. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy dokumenty ubezpieczeniowe wraz z potwierdzeniem opłacenia składki. 19. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi w stosunku do osób trzecich pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone tym osobom w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych nierejestrowanych. 20. W przypadku wystąpienia w/w osób trzecich z roszczeniami bezpośrednio do Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty przez niego poniesione, w tym kwoty zasądzone prawomocnymi wyrokami łącznie z kosztami zastępstwa procesowego chyba, że zostaną one pokryte z Polisy OC. 21. Polisy i dokumenty ubezpieczeniowe wraz z potwierdzeniem opłacenia składki Wykonawca przedłoży do wglądu na każde żądanie Inspektora. 22. Umowy ubezpieczenia powinny zapewniać wypłatę odszkodowania płatnego w walucie polskiej, w kwotach koniecznych dla naprawienia szkody. 23. Żadne zmiany warunków ubezpieczenia nie zostaną dokonane bez zgody Zamawiającego. 24. Obie strony będą przestrzegać wszystkich warunków zawartych w umowach ubezpieczeniowych. 25. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy żądanej umowy ubezpieczenia z wszystkimi załącznikami wraz dowodami opłacenia składki, to Zamawiający będzie mógł dokonać ubezpieczenia, które Wykonawca powinien był zapewnić. Koszty, które Zamawiający poniósł opłacając składki ubezpieczeniowe będzie mógł potrącić z wynagrodzeń należnych Wykonawcy. 26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu usług. 27. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub obydwu zadań. 28. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie przedmiotowej usługi przy użyciu technologii oraz sprzętu innego niż określony w ST, pod warunkiem, że jego parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. Wielkość lub zakres zamówienia: zad. nr 1 - 16280,00 zł. netto, zad. nr 2 - 65504,00 zł. netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla Zadania Nr 1 - 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100) - dla Zadania Nr 2 - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w PKO Bank Polski SA nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. Ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne, konsorcja ), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot , na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach