Gmina Lesznowola ogłasza przetarg
- Adres: 05-506 Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7579340 do42 wew. 113 , fax. 022 7579270
- Data zamieszczenia: 2016-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
ul. Gminnej Rady Narodowej 60 60
05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax. 022 7579270
REGON: 00053901200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZADANIE NR 1: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA BUDOWĘ DROGI 33KDGD W MIEJSCOWOŚCI ŁOZISKA ZADANIE NR 2: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA BUDOWĘ ULICY FABRYCZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŁOZISKA ZADANIE NR 3: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA BUDOWĘ ULIC GĄSEK I KONIECZNEJ W MIEJSCOWOŚCI MAGDALENKA ZADANIE NR 4: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA BUDOWĘ ULIC ŁĄCZNEJ I GÓRSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI WOLA MROKOWSKA I MROKÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ad. ZADANIA NR 1 Zamawiający oczekuje realizacji zadania polegającego na opracowaniu projektu budowlano-wykonawczego budowy drogi 33 KDGD w miejscowości Łoziska (dł. opracowania ok. 1 285 m) wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z załącznikami, określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.) w tym wraz z: - opracowaniem projektów budowlanych branży drogowej, stałej organizacji ruchu i budowy oświetlenia ulicznego, - opracowaniem projektów kanalizacji deszczowej z retencjonowaniem; - opracowaniem projektu mostu na Kanale Piaseczyńskim; opracowaniem wymaganych branżowych projektów usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem wraz z uzyskaniem akceptacji dysponentów tych urządzeń; - wykonaniem operatu i uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego; - opracowaniem podziałów - wykonanie podziałów nieruchomości w celu wykonania poszerzenia drogi w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym, tj. że przedmiot zamówienia będzie podlegał szczegółowemu uzgadnianiu rozwiązań projektowych na etapie ich przygotowania. Ponadto Wykonawca będzie zobligowany do składania miesięcznego raportu o stanie zaawansowania prac projektowych do 25 dnia każdego miesiąca w formie pisemnej lub elektronicznej (mailem). Projekt zagospodarowania terenu będzie przedmiotem konsultacji z lokalną społecznością. Zamawiający zastrzega sobie termin 5 tygodni na przeprowadzenie konsultacji. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z następującymi przepisami prawa: 1. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i formy projektu budowlanego. 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 4. Ustawa o drogach publicznych. 5. Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz o zmianie niektórych innych ustaw (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.). 6. Normy Polskie. Inwestor nie posiada koncepcji budowy przedmiotowej drogi. Szerokość ulicy, w liniach rozgraniczających wg miejscowego planu zagospodarowania wynosi: 10 m i przedmiotowa droga przebiega częściowo po gruntach Gminy Lesznowola i częściowo po gruntach Gminy Piaseczno. Inwestor oczekuje, że droga o szerokości 10 m zostanie zaprojektowana całkowicie na gruntach gminy Lesznowola. Dokumentacja swoim zakresem będzie obejmowała w szczególności: budowę nawierzchni jezdni z kostki betonowej o szerokości ok. 6,0 m, budowę ścieżki pieszo-rowerowej i ewentualnie budowę chodnika oraz budowę kanalizacji deszczowej (wraz z mostem na Kanale Piaseczyńskim) i oświetlenia ulicznego. Dokumentacja ścieżki pieszo-rowerowej ma zostać wykonana w formie odrębnej dokumentacji wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych. Jednocześnie Inwestor zaznacza, że są to ogólne założenia, które należy przyjąć do wyceny zadania. Na etapie opracowywania projektu zagospodarowania terenu i konsultacji z lokalną społecznością zostanie wypracowana ostateczna wersja układu drogowego. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy m.in.: a) wykonania i uzgodnienia koncepcji zagospodarowania terenu b) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, c) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, d) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, e) wykonania dokumentacji projektowej drogi wraz z proj. branżowymi i oświetlenia ulicznego w 4 egzemplarzach i projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, f) wykonania dokumentacji projektowej ścieżki pieszo-rowerowej w 4 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, g) dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgodnie z art. 11d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.), h) uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla w/w inwestycji oraz decyzji pozwolenia na budowę (lub dokonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych) ścieżki pieszo-rowerowej i przebudowy skrzyżowań, i) dla poszczególnych dokumentacji - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 1 egzemplarzu, j) po uzyskaniu poszczególnych decyzji wykonania kopii kolorowej całej dokumentacji w formie papierowej i w formie elektronicznej (na płycie CD, w plikach formatu PDF nie przekraczających 8MB z wyłączeniem kosztorysu inwestorskiego). UWAGA: Projekt podziałów z wykazem powierzchni należy wykonać w 8 egzemplarzach. Ad. ZADANIA NR 2 Zamawiający oczekuje realizacji zadania polegającego na opracowaniu projektu budowlano-wykonawczego budowy ul. Fabrycznej w miejscowości Łoziska (dł. opracowania ok. 2 574 m) wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z załącznikami, określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.) w tym wraz z: - opracowaniem projektów budowlanych branży drogowej, stałej organizacji ruchu i budowy oświetlenia ulicznego, - opracowaniem projektów kanalizacji deszczowej z retencjonowaniem; - opracowaniem projektu kanału technologicznego, - opracowaniem wymaganych branżowych projektów usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem wraz z uzyskaniem akceptacji dysponentów tych urządzeń; - wykonaniem operatu i uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego; - opracowaniem projektu przebudowy linii elektroenergetycznej NN i SN z napowietrznej na kablową ziemną i przebudowy 2-ch transformatorów na stację kontenerową; - opracowaniem podziałów - wykonanie podzałów nieruchomości w celu wykonania poszerzenia drogi w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym, tj. że przedmiot zamówienia będzie podlegał szczegółowemu uzgadnianiu rozwiązań projektowych na etapie ich przygotowania. Ponadto Wykonawca będzie zobligowany do składania miesięcznego raportu o stanie zaawansowania prac projektowych do 25 dnia każdego miesiąca w formie pisemnej lub elektronicznej (mailem). Projekt zagospodarowania terenu będzie przedmiotem konsultacji z lokalną społecznością. Zamawiający zastrzega sobie termin 5 tygodni na przeprowadzenie konsultacji. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z następującymi przepisami prawa: 1. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i formy projektu budowlanego. 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 4. Ustawa o drogach publicznych. 5. Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz o zmianie niektórych innych ustaw (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.). 6. Normy Polskie. Inwestor nie posiada koncepcji budowy przedmiotowej drogi. Szerokość ulicy, w liniach rozgraniczających wg miejscowego planu zagospodarowania wynosi: 12 m. Ul. Fabryczna na odc. od ul. Kolejowej do rowu Nr 7 - nie ma miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Projektowana szerokość pasa drogowego ma wynosić 12m. Dokumentacja swoim zakresem będzie obejmowała w szczególności: budowę nawierzchni jezdni z kostki betonowej o szerokości ok. 6,0 m, budowę ścieżki pieszo-rowerowej i ewentualnie budowę chodnika oraz budowę kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego. Dokumentacja ścieżki pieszo-rowerowej ma zostać wykonana w formie odrębnej dokumentacji wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych. Jednocześnie Inwestor zaznacza, że są to ogólne założenia, które należy przyjąć do wyceny zadania. Na etapie opracowywania projektu zagospodarowania terenu i konsultacji z lokalną społecznością zostanie wypracowana ostateczna wersja układu drogowego. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy m.in.: a) wykonania i uzgodnienia koncepcji zagospodarowania terenu, b) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, c) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, d) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, e) wykonania dokumentacji projektowej drogi wraz z proj. branżowymi i oświetlenia ulicznego w 4 egzemplarzach i projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, f) wykonania dokumentacji projektowej ścieżki pieszo-rowerowej w 4 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, g) dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgodnie z art. 11d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.), h) uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla w/w inwestycji oraz decyzji pozwolenia na budowę (lub dokonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych) ścieżki pieszo-rowerowej, i) dla poszczególnych dokumentacji - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 1 egzemplarzu, j) po uzyskaniu poszczególnych decyzji wykonania kopii kolorowej całej dokumentacji w formie papierowej i w formie elektronicznej (na płycie CD, w plikach formatu PDF nie przekraczających 8MB z wyłączeniem kosztorysu inwestorskiego). UWAGA: Projekt podziałów z wykazem powierzchni należy wykonać w 8 egzemplarzach. Ad. ZADANIA NR 3 Zamawiający oczekuje realizacji zadania polegającego na opracowaniu projektu budowlano-wykonawczego budowy ul. Koniecznej i Gąsek w miejscowości Magdalenka (dł. opracowania ok. 1 025 m) wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z załącznikami, określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.) w tym wraz: - opracowaniem projektów budowlanych branży drogowej, stałej organizacji ruchu i budowy oświetlenia ulicznego, - opracowaniem projektów kanalizacji deszczowej z retencjonowaniem; - opracowaniem wymaganych branżowych projektów usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem wraz z uzyskaniem akceptacji dysponentów tych urządzeń; - wykonaniem operatu i uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego; - opracowaniem projektu przebudowy linii elektroenergetycznej NN z napowietrznej na kablową ziemną; - opracowaniem podziałów - wykonanie podziałów nieruchomości w celu wykonania poszerzenia drogi w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym, tj. że przedmiot zamówienia będzie podlegał szczegółowemu uzgadnianiu rozwiązań projektowych na etapie ich przygotowania. Ponadto Wykonawca będzie zobligowany do składania miesięcznego raportu o stanie zaawansowania prac projektowych do 25 dnia każdego miesiąca w formie pisemnej lub elektronicznej (mailem). Projekt zagospodarowania terenu będzie przedmiotem konsultacji z lokalną społecznością. Zamawiający zastrzega sobie termin 5 tygodni na przeprowadzenie konsultacji. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z następującymi przepisami prawa: 1. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i formy projektu budowlanego. 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 4. Ustawa o drogach publicznych. 5. Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz o zmianie niektórych innych ustaw (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.). 6. Normy Polskie. Inwestor nie posiada koncepcji budowy przedmiotowej drogi. Szerokość ulicy, w liniach rozgraniczających wg miejscowego planu zagospodarowania wynosi: 10 m. Projektowana szerokość pasa drogowego ma wynosić 10m. Dokumentacja swoim zakresem będzie obejmowała w szczególności: budowę nawierzchni jezdni z kostki betonowej o szerokości ok. 6,0 m, budowę ścieżki pieszo-rowerowej i ewentualnie budowę chodnika oraz budowę kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego. Dokumentacja ścieżki pieszo-rowerowej ma zostać wykonana w formie odrębnej dokumentacji wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie odrębnej dokumentacji (branża drogowa i projekty organizacji ruchu) na przebudowę skrzyżowania ul. Gąsek z drogą wojewódzką Nr 721 wraz z dokonaniem zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. Jednocześnie Inwestor zaznacza, że są to ogólne założenia, które należy przyjąć do wyceny zadania. Na etapie opracowywania projektu zagospodarowania terenu i konsultacji z lokalną społecznością zostanie wypracowana ostateczna wersja układu drogowego. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy m.in.: a) wykonania i uzgodnienia koncepcji zagospodarowania terenu, b) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, c) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, d) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, e) wykonania dokumentacji projektowej drogi wraz z proj. branżowymi i oświetlenia ulicznego w 4 egzemplarzach i projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, f) wykonania dokumentacji projektowej ścieżki pieszo-rowerowej w 4 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, g) wykonania dokumentacji przebudowy skrzyżowania ul. Gąsek z drogą wojewódzką Nr 721 w 4 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, h) dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgodnie z art. 11d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.), i) uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla w/w inwestycji oraz decyzji pozwolenia na budowę (lub dokonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych) ścieżki pieszo-rowerowej i przebudowy skrzyżowania, j) dla poszczególnych dokumentacji - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 1 egzemplarzu, k) po uzyskaniu poszczególnych decyzji wykonania kopii kolorowej całej dokumentacji w formie papierowej i w formie elektronicznej (na płycie CD, w plikach formatu PDF nie przekraczających 8MB z wyłączeniem kosztorysu inwestorskiego). UWAGA: Projekt podziałów z wykazem powierzchni należy wykonać w 8 egzemplarzach. Ad. ZADANIA NR 4 Zamawiający oczekuje realizacji zadania polegającego na opracowaniu projektu budowlano-wykonawczego budowy ul. Łącznej i Górskiego w miejscowości Wola Mrokowska i Mroków (dł. opracowania ok. 1 755 m) wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z załącznikami, określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.) w tym wraz z: - opracowaniem projektów budowlanych branży drogowej, stałej organizacji ruchu i budowy oświetlenia ulicznego, - opracowaniem projektów kanalizacji deszczowej z retencjonowaniem; - opracowaniem projektu mostu na rzece Utrata; - opracowaniem wymaganych branżowych projektów usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem wraz z uzyskaniem akceptacji dysponentów tych urządzeń; - wykonaniem operatu i uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego; - opracowaniem projektu przebudowy linii elektroenergetycznej NN i SN z napowietrznej na kablową ziemną; - opracowaniem podziałów - wykonanie podziałów nieruchomości w celu wykonania poszerzenia drogi w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym, tj. że przedmiot zamówienia będzie podlegał szczegółowemu uzgadnianiu rozwiązań projektowych na etapie ich przygotowania. Ponadto Wykonawca będzie zobligowany do składania miesięcznego raportu o stanie zaawansowania prac projektowych do 25 dnia każdego miesiąca w formie pisemnej lub elektronicznej (mailem). Projekt zagospodarowania terenu będzie przedmiotem konsultacji z lokalną społecznością. Zamawiający zastrzega sobie termin 5 tygodni na przeprowadzenie konsultacji. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z następującymi przepisami prawa: 1. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i formy projektu budowlanego. 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 4. Ustawa o drogach publicznych. 5. Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz o zmianie niektórych innych ustaw (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.). 6. Normy Polskie. Inwestor nie posiada koncepcji budowy przedmiotowej drogi. Szerokość ul. Łącznej, w liniach rozgraniczających wg miejscowego planu zagospodarowania wynosi: 10 m. Szerokość ul. Górskiego, w liniach rozgraniczających wg miejscowego planu zagospodarowania wynosi: 12 m. Projektowane szerokości pasa drogowego mają być zgodne z założeniami mpzp. Dokumentacja swoim zakresem będzie obejmowała w szczególności: budowę nawierzchni jezdni z kostki betonowej o szerokości ok. 6,0 m, budowę ścieżki pieszo-rowerowej i ewentualnie budowę chodnika oraz budowę kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego. Dokumentacja ścieżki pieszo-rowerowej ma zostać wykonana w formie odrębnej dokumentacji wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych. Jednocześnie Inwestor zaznacza, że są to ogólne założenia, które należy przyjąć do wyceny zadania. Na etapie opracowywania projektu zagospodarowania terenu i konsultacji z lokalną społecznością zostanie wypracowana ostateczna wersja układu drogowego. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy m.in.: a) wykonania i uzgodnienia koncepcji zagospodarowania terenu, b) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, c) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, d) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, e) wykonania dokumentacji projektowej drogi wraz z proj. branżowymi i oświetlenia ulicznego w 4 egzemplarzach i projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, f) wykonania dokumentacji projektowej ścieżki pieszo-rowerowej w 4 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, g) dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgodnie z art. 11d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2031 ze zm.), h) uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla w/w inwestycji oraz decyzji pozwolenia na budowę (lub dokonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych) ścieżki pieszo-rowerowej, i) dla poszczególnych dokumentacji - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 1 egzemplarzu, j) po uzyskaniu poszczególnych decyzji wykonania kopii kolorowej całej dokumentacji w formie papierowej i w formie elektronicznej (na płycie CD, w plikach formatu PDF nie przekraczających 8MB z wyłączeniem kosztorysu inwestorskiego). UWAGA: Projekt podziałów z wykazem powierzchni należy wykonać w 8 egzemplarzach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawa 62/2015 - Opracowanie programu inwestycji i dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku koszarowego nr 1 dla potrzeb batalionu dowodzenia DWL w Białobrzegach
Dodano: 2015-07-02 - Dokonanie aktualizacji opracowanej DPK do obowiązujących przepisów: Rozbudowa systemu alarmowego składu MPS w Życzynie - Sprawa 33/2015
Dodano: 2015-03-26 - Wykonanie PI i DPK dla zadania: Adaptacja pomieszczeń budynku nr 30 na pomieszczenia sztabowo - biurowe w kompleksie wojskowym w Białobrzegach.
Dodano: 2015-03-11 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA BUDOWĘ AKADEMIKA WOJSKOWEGO NR 3 (AW3)
Dodano: 2015-02-27 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT KORYTARZY HOTELOWYCH I KLATEK SCHODOWYCH W DOMU ASYSTENTA
Dodano: 2015-02-26 - SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI ZAMIENNEJ NA: ZMIANĘ LOKALIZACJI BUDOWY DWÓCH BOISK UNIWERSALNYCH ZADASZONYCH HALAMI SPORTOWYMI TYPU NAMIOTOWEGO
Dodano: 2015-02-19 - SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA BUDYNKU ZAPLECZA BADAWCZEGO TRWAŁOŚCI ZMĘCZENIOWEJ STATKÓW POWIETRZNYCH - WML
Dodano: 2014-11-28 - Wykonanie programu inwestycji na budowę budynku magazynowo - warsztatowego, garażowego i przebudowę bud. nr 31 przy ul. Nieświeskiej 54/56 w Warszawie
Dodano: 2014-10-16 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PRACOWNI DYDAKTYCZNEJ
Dodano: 2014-08-29 - Wykonanie programu inwestycji na budowę budynku magazynowo - warsztatowego, garażowego i przebudowę bud. nr 31 przy ul. Nieświeskiej 54/56 w Warszawie.
Dodano: 2014-06-27