Miasto Jasło ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 4486311 , fax. 13 4486360
- Data zamieszczenia: 2016-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
ul. Rynek 12 12
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 13 4486311, fax. 13 4486360
REGON: 37044030100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie I Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle Zadanie II Przebudowa obiektu przy ul. Szkolnej na - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz roboty budowlane polegające na przebudowie budynku przy ul. Szkolnej 21a w Jaśle 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.1 opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zakres opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (pfu) obejmującym zadanie I Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle oraz Zadanie II Przebudowa obiektu przy ul. Szkolnej na cele Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. 2.1.1.1. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego, wszelkich wymaganych prawem uzgodnień dokumentacji. 2.1.1.2. Podczas projektowania i w przypadku wystąpienia wariantowych rozwiązań projektowych oraz napotkania innych wątpliwości, należy dokonać roboczych uzgodnień z Zamawiającym. 2.1.1.3 Zaleca się na roboczo dokonywać, uzgodnień z Zamawiającym, w zakresie wykonywanych opracowań. 2.1.1.4 Forma dokumentacji projektowej - dwa egzemplarze dokumentacji projektowej należy dostarczyć Zamawiającemu na nośniku CD/DVD w wersji zgodnej z niniejszymi wytycznymi, składające się z części: - graficznej (rysunkowej) - opisowej (tekstowo-tabelarycznej) 2.1.1.5. Dokumentacja klasyczna (papierowa) i elektroniczna (rastrowa i wektorowa) powinny być identyczne pod względem merytorycznym. Dokumentacja rastrowa powstaje w wyniku przetwarzania materiałów oryginalnych tak papierowych jak i wektorowych. 2.1.1.6. Zawartość dokumentacji elektronicznej powinna zostać spisana w plikach, NAZWA_PROJEKTU-ZAWARTOŚĆ.DOC strukturze, jak poniżej: - nazwę pliku -objętość -datę utworzenia -zawartość: nazwy warstw, wykorzystywanych bloków i symboli, oraz ich znaczenie Nazwy plików powinny umożliwić wstępną merytoryczną identyfikację zawartości bez konieczności ich otwierania - strukturę należy uzgodnić z Zamawiającym. 2.1.1.7. Elektroniczna kopia wersji papierowej projektu. Opisową część dokumentacji należy przekazać w formie plików .doc oraz w postaci dokumentu wielostronicowego .pdf. Dokumenty opisowe i graficzne zawierające oryginały podpisów, pieczęcie i konieczne uzgodnienia powinny być przekazane w formie: - kolorowych skanów w formatach: .tif, .jpg lub .png zorientowanych lokalnie do globalnego układu współrzędnych ETRS89/Polska 1992 oraz skonwertowane do lokalnego układu współrzędnych geodezyjnych PUWG PL 2000, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 15 października 2012 roku. - rysunki w plikach: .tif, .jpg lub .png 2.1.1.8 Wersja elektroniczna projektu. W przypadku wykonywania dokumentacji za pomocą oprogramowania z innym rozszerzeniem, należy zapewnić 100% zgodność z formatem .dwg, .dxf, .shp wraz z zachowaniem ich funkcjonalności. 2.1.1.9. Dokumentacja graficzna w postaci wektorowej powinna zostać dostarczona w plikach .dwg, .dxf oraz .shp, zawierających konfigurację wydruków wraz z określeniem wykorzystywanych warstw. Część rysunkową należy przekazać również w postaci plików nieaktywnych w formatach .dwf, .tif, .jpg (kolor), .pdf, powstałych jako konwersja, z oryginalnych plików wektorowych. 2.1.1.10. Wykonana dokumentacja musi być uzgodniona z Zamawiającym oraz podlega nadzorowi autorskiemu, na zgodność wymaganiami określonymi w PFU. 2.1.1.11. Dopiero po uzgodnieniu Dokumentacji Projektowej, Wykonawca może przystąpić do robót budowlanych. 2.1.2. wykonanie robót budowlanych dla zadania I zgodnie z zakresem określonym w pfu, 2.1.3 wykonanie robót budowlanych dla zadania II zgodnie z zakresem określonym w pfu. 3. Pozostałe szczegóły opisane zostały w programie funkcjonalno-użytkowym (zał.7 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 740000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um_jaslo.bip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną