Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie deficytu budżetowego w związku z realizacją przez Gminę Niemce zadań inwestycyjnych w 2010 r.

Wójt Gminy Niemce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-025 Niemce, ul. Lubelska 121/202
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7561521 , fax. 081 7561790
  • Data zamieszczenia: 2010-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Niemce
    ul. Lubelska 121/202 121/202
    21-025 Niemce, woj. lubelskie
    tel. 081 7561521, fax. 081 7561790
    REGON: 00054770900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie deficytu budżetowego w związku z realizacją przez Gminę Niemce zadań inwestycyjnych w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie deficytu budżetowego w związku z realizacją przez Gminę Niemce zadań inwestycyjnych w 2010 r. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 6 700 000,00 PLN (słownie: sześć milionów siedemset tysięcy złotych) na warunkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. 3.Planowany termin uruchomienia kredytu: 30 sierpień 2010 r. 4.Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach, transze kredytu będą uruchamiane w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnej dyspozycji Zamawiającego do wypłaty. Zakończenie uruchomiania transz wypłat kredytu: 15 grudnia 2010 r. 5.Na koszty kredytu składać się będą wyłącznie odsetki od kwoty kredytu oraz prowizja. Prowizja pobrana będzie jednorazowo przez Wykonawcę w chwili uruchomienia pierwszej transzy kredytu, po wcześniejszym ustaleniu wartości zaciągniętego kredytu i ewentualnym aneksowaniu umowy. 6.Okres kredytowania 10 lat tj. 2011-2021. Pierwsza rata spłaty - 31 marzec 2011r. 7.Spłata kapitału będzie następowała w terminach kwartalnych do dnia 20 każdego miesiąca następującego po kwartale. 8.Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych do dnia 20 każdego miesiąca następującego po kwartale . Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 9.Oprocentowanie kredytu - według zmiennej stopy procentowej, uzależnionej od stawki WIBOR 1 M na dzień 01.02.2010 r. oraz stałej w trakcie umowy marży banku. 10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych spłat całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat, wówczas ulega zmianie harmonogram i termin spłaty kredytu. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania 20 % kredytu , bez podania przyczyny. W przypadku niewykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami. 12.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia do wartości 20% udzielanego kredytu , w przypadku zwiększenia deficytu budżetowego . 13.Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny wraz z deklaracją wekslową. 14. Zamawiający zastrzega sobie otwarcie odrębnego rachunku bankowego przeznaczonego wyłącznie do obsługi kredytu tzw. rachunek środków własnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. ustawy - Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach