Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego

Gmina Lubniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 755 70 52 , fax. 095 755 75 99
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubniewice
    ul. Jana Pawła II 51 51
    69-210 Lubniewice, woj. lubuskie
    tel. 095 755 70 52, fax. 095 755 75 99
    REGON: 21096670500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku, który udzieli długoterminowego kredytu bankowego. Planowana wysokość kredytu to 1 000 000 PLN. 2.Warunki, które winny znaleźć się w umowie kredytowej: - kredyt do wysokości 1 000 000 PLN, - spłata kredytu ratalnie zgodnie z przedstawionym harmonogramem - załącznik nr 6 SIWZ - spłata odsetek w ratach miesięcznych, każdego ostatniego dnia miesiąca, - odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu - kredytobiorca zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w ust.1 art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, a więc w szczególności : - posiadaja uprawnienia do świadczenia usług bankowych, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w ust. 1 i 2 art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przy użyciu załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, określonych w SIWZ. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, sporządzony w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) Oświadczenia, według wzoru stanowiącego załączniki nr 2 i załącznik nr 3 (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców), 3) Oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę postanowień zawartych pkt. 3., ppkt 3.2 i wprowadzeniu ich do przyszłej umowy kredytowej - załącznik nr 4 4) Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa)..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubniewice.pl w BIP, zakładka AKTUALNOŚCI/PRZETARGI
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach