Przetargi.pl
Zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób Oreg WAM Zielona Góra w miejscowościach: Głogów, Bobrzany, Świętoszów, Żagań, Żary, Gubin, Krosno Odrzańskie, Zielona Góra, Sulechów, Międzyrzecz, Sulęcin, Kostrzyń, Czerwieńsk, Wędrzyn.

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia 104
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4519200 , fax. 068 4519230
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze
    Al. Zjednoczenia 104 104
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4519200, fax. 068 4519230
    REGON: 01126394600575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób Oreg WAM Zielona Góra w miejscowościach: Głogów, Bobrzany, Świętoszów, Żagań, Żary, Gubin, Krosno Odrzańskie, Zielona Góra, Sulechów, Międzyrzecz, Sulęcin, Kostrzyń, Czerwieńsk, Wędrzyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamierzenie polega na prowadzeniu bieżących robót konserwacyjnych w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób Oreg WAM Zielona Góra. Przedmiot zamówienia obejmujące między innymi: - roboty dekarskie (łatanie i naprawa drobnych uszkodzeń pokrycia dachowego, kominów, trzonów wentylacyjnych, wywietrzników, wentylatorów dachowych, elementów więźby dachowej; prostowanie i mocowanie obróbek blacharskich; czyszczenie rynien i rur spustowych, itd.) - roboty budowlane (naprawa drobnych uszkodzeń ścian, nadproży okiennych i drzwiowych, posadzek, schodów w pomieszczeniach wspólnego użytku, konstrukcji betonowych i żelbetowych, elementów stolarki okiennej lub drzwiowej, lub innych pojedynczych, drobnych elementów w ścianach z cegieł lub podłożach betonowych, itd.) - roboty malarskie (naprawa i uzupełnienie istniejących powłok malarskich elementów stolarki budowlanej, ślusarki, powłok ściennych, instalacji sanitarnych, grzewczych; okresowe wykonanie prac malarskich w pomieszczeniach wspólnego użytku, itd.) - roboty instalacyjne: sanitarne, elektryczne (naprawa i utrzymanie sprawności technicznej instalacji, konserwacja tablic rozdzielczych zewnętrznych linii zasilających oraz instalacji i osprzętu w pomieszczeniach ogólnego użytku, Usuwanie uszkodzeń instalacji odgromowej, Konserwacja instalacji AZART, oświetlenia osiedlowego, itd.) - prace związane z zabezpieczeniem i usuwaniem awarii. - inne (uzupełnianie wybitych szyb lub okitowanie w drzwiach i oknach wspólnego użytku, naprawa i wymiana uszkodzonych samozamykaczy drzwiowych, regulacja samozamykaczy, naprawa ogrodzeń i bram, naprawa i utrzymanie w należytym stanie zewnętrznych śmietników i koszy na śmieci, naprawa balustrad drewnianych i stalowych, itd.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w Części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany wykazać w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, conajmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem zamówienia i o wartości pojedynczej usługi nie niższej niż 2.000 zł. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że wykonawca dysponuje: - co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - co najmniej 1 osobą posiadającymo ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji sieci gazowych rozdzielczych o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa, - co najmniej 1 osobą posiadającymo ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW. (Zamawiający nie wymaga wykazania po 1 osobie w zakresie poszczególnych branż o ile wykonawca zatrudnia pracowników posiadających uprawnienia szersze niż w jednej branży). Do oferty należy obowiązkowo dołączyć kopie świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, gazowych, cieplnych - na podstawie załącznika nr 4 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej co oznacza, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł; Wykonawca jest zobowiązany wykazać spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu bez względu na ilość części zamówienia na które składa ofertę (tzn tak samo dla jednej jak i kilku części zamówienia). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów, czy dany podmiot spełnia wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero-jedynkowa). 4. Uzyskanie nawet jednej oceny (nie spełnia) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z Wykonawców, 2) kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3) wykaz osób, wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z udokumentowaniem posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - poprzez załączenie do oferty kopii świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, gazowych, cieplnych. 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt a, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Wykaz wykonanych usług wg wzoru załącznika nr 6. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605, z póź. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach