Przetargi.pl
Z.1 – Bud. urządz. do zjazdu lin. w Glinkach (...)Z.2 – Bud. placu zabaw w Wiskitnie, Z.3 – Bud. placu zabaw w soł. Gogolin, gm. Koronowo, Z.4 – Zagosp. terenu rek. – sport. w Samociążku(...)

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Plac Zwycięstwa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350665
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Z.1 – Bud. urządz. do zjazdu lin. w Glinkach (...)Z.2 – Bud. placu zabaw w Wiskitnie, Z.3 – Bud. placu zabaw w soł. Gogolin, gm. Koronowo, Z.4 – Zagosp. terenu rek. – sport. w Samociążku(...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zadanie 1 - Budowa urządzenia do zjazdu linowego w Glinkach – fundusz sołeckiZakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i poglądowo z przedmiarem robót):- Ręczne usunięcie humusu wraz z wywozem,- Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod fundamenty,- Wykonanie warstwy podsypkowej wraz z jej zagęszczeniem, - Ułożenie geowłókniny,- Wykonanie warstwy z pasku zagęszczonej mechanicznie,- Dostawa i montaż urządzenia do zjazdu linowego.Wymagane: - przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe,- aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty, dokument stwierdzający sposób zagospodarowania odpadów, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.2) Zadanie 2 – Budowa placu zabaw w WiskitnieZakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i poglądowo z przedmiarem robót):a) Prace przygotowawcze: - mechaniczne karczowanie krzaków,- rozbiórka i utylizacja nieczynnego słupa oświetleniowego,- wywóz i utylizacja gruzu oraz gałęzi,b) Wykonanie ogrodzenia:- wykopanie dołów wraz z osadzeniem słupków, - montaż podmurówki, montaż przęseł ogrodzeniowych wraz z furtką,c) Wykonanie nawierzchni z trawy siewem,d) Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów:- piaskownica sześciokątna wraz z wypełnieniem piaskiem,- bujak,- huśtawka wagowa,- zestaw zabawowy,- karuzela pojedyncza,- huśtawka bocianie gniazdo,- huśtawka podwójna,e) Dostawa i montaż urządzeń strefy fitness wraz z wykonaniem fundamentów :- wyciskanie siedząc,- orbitrek,- wioślarz,- motyl zewnętrzny,- drabinka,f) Dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego wraz z wykonaniem fundamentów:- ławki stalowe,- kosz na śmieci, - stojak dla rowerów,- tablica regulaminowa.Wymagane: - przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe,- aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty, dokument stwierdzający sposób zagospodarowania odpadów, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.3) Zadanie 3 - Budowa palcu zabaw w sołectwie Gogolin, gm. KoronowoZakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i poglądowo z przedmiarem robót):a) Zakup oraz montaż urządzeń małej architektury na placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów:- huśtawka podwójna, - huśtawka ważka,- bujak na sprężynie – konik,- bujak na sprężynie – traktor,- karuzela tarczowa,b) Zakup oraz montaż urządzeń siłowni zewnętrznej z wykonaniem fundamentów na prętach zbrojeniowych w podłożu betonowym:- orbitrek i biegacz na pylonie,- rower,- wyciskanie siedząc,- twister i wahadło na pylonie,c) Zakup oraz montaż urządzeń małej architektury z wykonaniem fundamentów:- ławki z oparciem,- kosz na śmieci,d) Wykonanie nawierzchni placu zabaw i siłowni zewnętrznej:- wykonanie prac pomiarowych wraz z pracami ziemnymi i utylizacją urobku,- profilowanie i zagęszczanie podłoża,- wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z jej zagęszczeniem,e) Wykonanie nasadzeń:- przygotowanie podłoża pod wykonanie trawników dywanowych siewem,- zagęszczenie podłoża walcem,- podlanie terenu po zasianiu trawy.Wymagane: - przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe,- aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty, dokument stwierdzający sposób zagospodarowania odpadów, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.4) Zadanie 4 – Zagospodarowanie terenu rekreacyjno – sportowego w Samociążku – fundusz sołecki Zakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i poglądowo z przedmiarem robót):a) Prace demontażowe wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów z terenu rozbiórki:- rozebranie istniejącego drewnianego ogrodzenia,- demontaż ławki (2 kpl.),- demontaż zestawu zabawowego,- demontaż huśtawki wahadłowej dwuosobowej,- demontaż tablicy regulaminowej,- demontaż kosza na śmieci,- wywiezienie i utylizacja materiałów z terenu rozbiórki,b) Zieleń (prace polegające m.in. na wykaszaniu chwastów, karczowanie drzew, średnica pni 16-20 cm – przycięcie gałęzi, karczowanie krzewów, wywóz powstałych odpadów zielonych, karpiny, gałęzi i ich utylizacja),c) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych:- zestaw wielofunkcyjny – tor przeszkód wraz z wykonaniem fundamentów,- karuzela tarczowa wraz z wykonaniem fundamentów,- huśtawka wahadłowa z bocianim gniazdem wraz z wykonaniem fundamentów;d) Dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego:- ławka z oparciem (2 szt.) – o wymiarach 1,70x0,60 (konstrukcja ławki ze stali malowanej proszkowo, siedzisko i oparcie wykonane z desek, ławka montowana na stałe bezpośrednio w gruncie,- kosz na śmieci (1 szt.) konstrukcji metalowej o wymiarach 0,45x0,30 m, wysokość 1,00 m, pojemność 30l, konstrukcja malowana proszkowo, wsad wykonany z blachy 1,5 mm, całość cynkowana ogniowo, kosz montowany na stałe bezpośrednio w gruncie,- tablica informacyjna regulaminowa placu zabaw (1 szt.) o wymiarach 0,65x0,1x1,8 m z rury konstrukcyjnej o przekroju 48x3 mm, ocynkowanej i malowanej proszkowo, tablica wykonana z płyty HPL,e) Utworzenie nawierzchni bezpiecznej wokół zamontowanych urządzeń zabawowych (wymienionych w pkt. c).Nawierzchnię z piasku płukanego należy wykonać zachowując wymagane wymiary określone w dokumentacji technicznej urządzenia i przy zachowaniu następującej kolejności robót:- zdjęcie warstwy darni i humusu gr. 0,40 m,- ułożenie geowłókniny w celu odseparowania gruntu rodzimego od piasku,- wykonanie nawierzchni placu zabaw z piasku płukanego o frakcji 0,2-2,0 mm o grubości warstwy min 0,40 m.Wymagane: - przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe,- aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty, dokument stwierdzający sposób zagospodarowania odpadów, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w punkcie 5 niniejszego rozdziału, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania:- dla Zadania 1 – jednej roboty budowlanej polegającej na budowie placu zabaw, strefy fitness lub montażu urządzeń małej architektury, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto.Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.- dla Zadania 2 - dwóch robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw lub stref fitness, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto.Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.- dla Zadania 3 - dwóch robót budowlanych polegających na budowie stref fitness i relaksu, placów zabaw odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości przynajmniej jednej z nich nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto.Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.- dla Zadania 4 - dwóch robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw lub stref fitness, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto.Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie samodzielnie w całości. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli ten podmiot spełnia go w całości.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach