Urząd Miasta Sulejówek ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 022 7606201 , fax. 022 7606213
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Sulejówek
ul. Dworcowa 55 55
05-070 Sulejówek
tel. 022 7606201, fax. 022 7606213 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych komunalnych, budynków prywatnych będących w administracji Urzędu Miasta, budynków Urzędu Miasta i Targowiska Miejskiego, z koszy ulicznych usytuowanych na terenie Miasta Sulejówek oraz worków oznakowanych UM, pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wywóz odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych komunalnych, budynków prywatnych będących w administracji Urzędu Miasta, budynków Urzędu Miasta i Targowiska Miejskiego, z koszy ulicznych usytuowanych na terenie Miasta Sulejówek oraz worków oznakowanych UM, pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ww ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia potwierdzone referencjami, w tym dwa zamówienia o wartości minimum 100.000 zł brutto każde lub jedno o wartości minimum 200.000 zł bruto. 3) dysponują co najmniej dwoma samochodami specjalnymi typu śmieciarki, dwoma samochodami specjalnymi typu kontenerowy hakowiec oraz jednym samochodem hak HDS do opróżniania i transportu odpadów zebranych selektywnie; 4) dysponują co najmniej 8 pracownikami obsługi; 5) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację całego zamówienia, przy założeniu, że zapłata nastąpi w okresach miesięcznych w ciągu 14 dni od daty zaakceptowania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do złożenia faktury będą potwierdzone miesięczne wykazy wywozów zatwierdzone przez Zamawiającego; 6) spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ, 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formularza spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 4; 2) dowód wpłacenia wniesienia wadium; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz prac zrealizowanych przez oferenta o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia z okresu ostatnich trzech lat, 2 zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia, w tym dwa zamówienia o wartości minimum 100.000 zł brutto każde lub jedno o wartości minimum 200.000 zł bruto - załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) ; 6) informacja o potencjale technicznym (załącznik nr 6) potwierdzająca dysponowanie co najmniej dwoma samochodami specjalnymi typu śmieciarki, dwoma samochodami specjalnymi typu kontenerowy hakowiec oraz jednym samochodem hak HDS do opróżniania i transportu odpadów zebranych selektywnie, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia; 7) informacja o potencjale kadrowym (załącznik nr 7) potwierdzająca dysponowanie co najmniej ośmioma pracownikami obsługi, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 8) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych; 9) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 8 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną