Przetargi.pl
Wywóz nieczystości płynnych z posesji budynków mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Nowym Dworze Maz.

Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Partyzantów 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 775 28 40 , fax. 22 775 21 01
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Partyzantów 7 7
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 775 28 40, fax. 22 775 21 01
    REGON: 01727101300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkndm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości płynnych z posesji budynków mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Nowym Dworze Maz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    10.1 Przedmiotem zamówienia jest: 10.1.1.Wywóz nieczystości płynnych z posesji budynków mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Spółka z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim, wykazanych w załączniku Nr 2 Kod CPV 90111300-1 Usługi usuwania nieczystości Kod CPV 90410000-4 Usługi usuwania ścieków 10.2.Oferent jest zobowiązany do wykonywania usług wyszczególnionych w pkt 10.1.1 z częstotliwością wskazaną w załączniku oznaczonym Nr 2. 10.3.Strony dopuszczają możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rocznego usługi. Może ono wynikać z faktycznej ilości wywożonych nieczystości płynnych bądź z sytuacji nieprzewidzianych. Koszt dodatkowych usług będzie skalkulowany w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z kosztorysów ofertowych stanowiących załączniki do niniejszej oferty. 10.4 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności, o których stanowi pkt 10.1.1. z należytą starannością z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i innych oraz aktualnego stanu prawnego. Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał porządek na terenie posesji (np. rozlane w trakcie wykonywania usługi fekalia będą natychmiast sprzątnięte). 10.5 Prawidłowe wykonanie prac, o których mowa w pkt 10.1.1 będzie potwierdzane przez administratora bądź gospodarza budynku. 10.6. Wynagrodzenie za realizację zadania, o którym mowa w pkt 10.1.1 wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktury wystawionej w oparciu o potwierdzone przez Zamawiającego wywozy. 10.7.Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie o sytuacjach uniemożliwiających realizację umowy. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku Wykonawca nie może odwoływać się w przypadku obciążeń i kar za nieterminowe wykonywanie usług, a w konsekwencji doprowadzającej do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 10.8. W sytuacjach awaryjnych, klęsk żywiołowych Wykonawca jest zobowiązany zgłosić się na miejsce administrowane przez Zarząd Budynków Komunalnych Spółka z o.o. wskazane przez Zamawiającego w czasie 60 minut od chwili zawiadomienia w każdym czasie i dniach wolnych od pracy. 10.8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, nienależytego wykonywania umowy, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 12 godzin od wezwania i stwierdzenia powyższego faktu przez Zamawiającego do naprawienia szkód, usunięcia zagrożeń, załatwienia reklamacji. W przypadku nie wykonania reklamacji w podanym wyżej terminie, wykonanie usługi Zamawiający zleci innemu Wykonawcy a Wykonawcę niniejszej umowy obciąży kosztami usługi oraz karami umownymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.1 Zamawiający żąda by Wykonawca wniósł wadium w wysokości 3 600 zł (słownie: trzy tysiące sześćset 00/100 zł.). 4.2 Wadium należy wnieść w jednej z form: -wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy:37 8011 0008 0000 0098 2856 0004; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 4.3. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu). 4.4. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływałem składania ofert. 4.5. Wadium Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcą niezwłocznie powyborcze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 4.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach