Przetargi.pl
WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE OSADU ŚCIEKOWEGO W ILOŚCI 850 TON Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŚWIERKLANACH

Gminny Zakład Wodociągów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-264 Jankowice, ul. Świerklańska 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4229660 , fax. 0-32 4229662
  • Data zamieszczenia: 2010-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Wodociągów
    ul. Świerklańska 54 54
    44-264 Jankowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 4229660, fax. 0-32 4229662
    REGON: 27246377500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzwswierklany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE OSADU ŚCIEKOWEGO W ILOŚCI 850 TON Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŚWIERKLANACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Załadunek, wywóz i zagospodarowanie osadu ściekowego odwodnionego na prasie filtracyjnej, zgromadzonego na składowisku osadu, o uwodnieniu ok. 85% w ilości ok. 850 ton, z oczyszczalni do miejsca przeznaczenia. Zagospodarowanie osadów nastąpi zgodnie z posiadanym zezwoleniem Wykonawcy (w przypadku unieszkodliwiania również zagospodarowanie ewentualnych produktów i odpadów tego procesu). 2. wywóz z terenu Oczyszczalni Ścieków przy ul. Pogodnej 5 w Świerklanach, odbędzie się w 2 etapach: - (rozpoczęcie 1 etapu) w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 450 ton; - (zakończenie 2 etapu) do 30 września 2010 r. - 400 ton (Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym); 3. wywóz nie będzie trwał dłużej niż dwa dni robocze bezpośrednio po sobie następujące (w każdym etapie); 4. Wykonawca zapewni ładowarkę do załadunku osadu; 5. Wykonawca zleci na swój koszt badanie gleby na którym ma być aplikowany osad, dawki osadu oraz miejsca stosowania i inne dane wynikające z przepisów, przed przekazaniem osadu do wykorzystania rolniczego (właścicielowi nieruchomości, dzierżawcy itp.), zgodnie z rozporządzeniem właściwego ministra właściwego ds. środowiska - jeżeli dotyczy. 6. Wykonawca opracuje analizę możliwości zastosowania komunalnych osadów ściekowych wytworzonych w Oczyszczalni Ścieków w Świerklanach do uprawy roślin - jeżeli dotyczy. 7. Po wykonaniu usługi wykonawca dostarczy zamawiającemu kartę aplikacji komunalnych osadów ściekowych (każdorazowo po odebraniu transportu osadu z terenu oczyszczalni Wykonawca wystawi kartę odpadu i przedstawi do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Karta odpadu stanowić będzie podstawę do rozliczania wykonania usługi). 8. Za składowanie i transport osadu ściekowego odebranego z GZW odpowiada Wykonawca. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu, oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się osadów oraz ewentualne ich pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne, oraz prawo o ruchu drogowym, oraz wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu osadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. Odbiór i transport osadu odbywa się będzie sprzętem Wykonawcy, dostosowanym do tego rodzaju ładunków. 9. Do powyższego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz.U.2001 Nr 62, poz.628, z późn. zm., oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska Dz.U.2008 Nr 25, poz.150. (Osad powinien być zagospodarowany rolniczo, przyrodniczo, składowany na wysypisku lub spalany w spalarniach zgodnie z ustawą o odpadach i przepisami wykonawczymi.) 10. Rozliczenie usługi odbędzie się 2 fakturami częściowymi (po wykonaniu każdego z 2 etapów), w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie karta odpadu wystawiona przez Wykonawcę, potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego. Należności regulowane będą z konta Zamawiającego na konto wykonawcy wskazane w fakturze VAT. 11. Maksymalna ilość osadu może okazać się mniejsza, co jest uzależnione od ilości wpływających do oczyszczalni ścieków. Faktyczna ilość osadu w ramach przedmiotu zamówienia będzie zależna od ilości przetworzonych ścieków, a określenie w umowie maksymalnej ilości osadów, tj. 850 ton, w razie mniejszego zrealizowania, wynikającego ze zleceń Zamawiającego, nie będzie podstawą do finansowych roszczeń ze strony Wykonawcy. 12. Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia dołączy do oferty: a) opis sposobu zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, wraz z podaniem miejsca wykorzystania osadów, zgodnie z załącznikiem do SIWZ, b) oświadczenie o stanie wykorzystania posiadanego zezwolenia, wraz z oświadczeniem, iż Wykonawca po przyjęciu całości przedmiotu niniejszego zamówienia nie naruszy zapisów posiadanego zezwolenia w zakresie ilości wskazanych w posiadanym zezwoleniu - dotyczy Wykonawców posiadających zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie zgodnie z załącznikiem do SIWZ, c) Wykonawcy którzy przedstawią zezwolenie na zbieranie odpadów, składają oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ o: przekazywaniu odpadów w celu ich dalszego odzysku lub unieszkodliwiania, posiadaczom mającym zezwolenie na zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów lub osobą w rozumieniu art. 43 ustawy o odpadach, zgodnie z art. 63 ustawy o odpadach posiadającą tytuł prawny do terenu na którym odpady są magazynowane. d) oświadczenie o zapewnieniu wykonania zamówienia na terenie województwa śląskiego zgodnie z art. 9 ust 3 ustawy o odpadach, z wyjątkiem określonym w art. 9 ust. 4 ustawy o odpadach - zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 13. Zamawiający podczas realizacji zamówienia bezpłatnie udostępni Wykonawcy plac dla sprzętu Wykonawcy. 14. Zamawiający i Wykonawca przy pierwszym załadunku z każdego etapu, określą ilość osadu na łyżkę koparki i ilość łyżek jaka mieście się na jedną przyczepę, następnie 2 pierwsze samochody w pierwszym dniu wywozu (w danym etapie), będą zważone na wadze zewnętrznej zlokalizowanej na ul. Świerklańskiej 51 (REMIX) w celu określenia średniego tonażu załadowanego osadu.  Wykonawca zapewnia na swój koszt ważenie samochodów w powyższym zakresie. Podczas realizacji każdego zlecenia Zamawiający zastrzega sobie możliwość ważeń kontrolnych na swój koszt, na zasadzie losowo wybranych dni ważenia oraz losowo wybranych samochodów do ważenia. Jeżeli masa netto ważenia kontrolnego będzie niższa od masy przyjętej powyżej 10 procent, to masę netto do dalszych rozliczeń ustali się wyliczając średnią arytmetyczną z 2 kolejnych ważeń samochodów. Podstawą do określenia ilości wywiezionych osadów będzie liczba kursów zgodnie z rejestrem prowadzonym przez Zamawiającego, pomnożona przez ustaloną przez strony masę osadu netto na samochodzie. Przyjęta masa netto osadu na samochodzie będzie wpisywana w listach przewozowych jako masa ładunku netto. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu realizacji danego etapu, co będzie podstawą do podjęcia czynności odbiorowych. Po zakończeniu realizacji każdego etapu, Zamawiający na podstawie podpisanego Protokołu Odbioru wystawi Kartę Przekazania Odpadu zgodnie z obowiązującymi w danym momencie przepisami prawa.  15. Podstawą uznania usługi, w zakresie danego zlecenia, za należycie wykonaną będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag i zastrzeżeń Protokół Odbioru wykonanego zakresu usługi wraz z wystawioną i podpisaną Kartą Przekazania Odpadów. 16. Sposób rozliczeń finansowych jest określony we wzorze umowy, stanowiący część IV SIWZ. 17. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania zamówienia podwykonawcom, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: 1)prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, 2)prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Zamawiający w ramach postępowania przekazuje Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu kartę badania osadu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905136002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzwswierklany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach