Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2083547 , fax. 032 2083568
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15 15
40-055 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2083547, fax. 032 2083568 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych nie będących odpadami komunalnymi z jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych . Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na IX Pakietów: Pakiet nr I - Elementy sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Pakiet nr II - Wyściółka i odchody zwierzęce; Pakiet nr III - Płytki szklane z fotoodbiciem tkanek; Pakiet nr IV - Błony i papiery fotograficzne; Pakiet nr V - Odpady medyczne i weterynaryjne; Pakiet nr VI - Opakowania , sorbenty; filtry; Pakiet nr VII - Odczynniki chemiczne; Pakiet nr VIII - Kompleksowa usługa opróżnienia zbiorników; Pakiet nr IX - Butle gazowe, gaśnie, gazy; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905130006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; a w szczególności: - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przynajmniej trzy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia; - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; - dysponują taborem samochodowym przystosowanym do wywozu odpadów niebezpiecznych i innych, wyszczególnionych przez Zamawiającego w specyfikacji a sortymentowo - cenowej. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiadauprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych -niżej wymienione dokumenty należ y dołączyć wformie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : a)zezwolenie / decyzja/ właściwego terytorialnie organu administracji publicznej na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami niebezpiecznymi objętymi przedmiotem zamówienia w zakresie odbioru, transportu, składowania i unieszkodliwienia odpadów; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; d) upoważnienie (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) do podpisywania oferty,o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 2.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2.3.W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda: a) oświadczenia, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot za zamówienia w danym Pakiecie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; c) wykazu środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia; 2.5. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz podwykonawców z podaniem nazwy podwykonawców oraz zakresu podzlecanych usług. 2.6 Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 - w ilości do 3 000 Mg.
Dodano: 2016-06-10 - Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Ogrodzieniec
Dodano: 2013-03-11 - OBSŁUGA SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW W GNIAZDACH I SYSTEMU WORKOWEGO Z ZABUDOWY JEDNORODZINNEJ
Dodano: 2012-12-07 - Obsługa Mobilnego i Stacjonarnego Punktu odpadów niebezpiecznych na terenie Chorzowa, odbiór odpadów segregowanych z placówek publicznych na terenie Chorzowa, zbiórka odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców miasta Chorzów ich wywóz i utylizacja, wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Miasta Chorzów, Urzędu Stanu Cywilnego oraz Straży Miejskiej. Zamówienie podzielone jest na 4 części.
Dodano: 2011-12-22 - OBSŁUGA SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW W GNIAZDACH I SYSTEMU WORKOWEGO Z ZABUDOWY JEDNORODZINNEJ
Dodano: 2011-12-21 - Świadczenie usług związanych z usuwaniem nieczystości stałych z terenu posesji stanowiących własność miasta Lublińca.
Dodano: 2011-09-23 - Obsługa selektywnej zbiórki odpadów w gniazdach i systemu workowego z zabudowy jednorodzinnej
Dodano: 2010-03-09 - Świadczenie usług związanych z usuwaniem nieczystości stałych z terenu posesji stanowiących własność miasta Lublińca
Dodano: 2009-12-14 - Wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych nie będących odpadami komunalnymi z jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2009-07-17