Burmistrz Frampola ogłasza przetarg
- Adres: 23-440 Frampol, Radzięcka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6857509 w. 38 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Frampola
Radzięcka 8
23-440 Frampol, woj. lubelskie
tel. 84 6857509 w. 38, fax. -
REGON: 53785200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umframpol.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wyposażenie zmodernizowanego budynku w miejscowości Teodorówka 124” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, sprzętu multimedialnego i kurtyny scenicznej do budynku w miejscowości Teodorówka. 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: 2.2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do budynku w miejscowości Teodorówka”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę mebli w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, w tym: krzesło konferencyjne typu ISO: 60 szt., stół konferencyjny: 6 szt., biurko: 4 szt., wieszak szatniowy: 3 szt., verticale: 3 szt., szafa biurowa: 1 szt., stół bilardowy 8FT: 1 szt., 2) montaż mebli, 3) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli; 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do przedmiotów posiadających zamknięcia; 2.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego do budynku w miejscowości Teodorówka”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w tym: projektor z uchwytem: 1 szt., ekran: 1 szt., laptop z oprogramowaniem: 1 szt., wieża Hi-Fi: 1 szt., sprzęt do nagłośnienia: 1 szt. 2) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu, 3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z urządzeniami. 2.2.3. część 3 zamówienia – „Dostawa i montaż kurtyny scenicznej do budynku w miejscowości Teodorówka”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę kurtyny scenicznej w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z jej transportem, wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) montaż kurtyny, 3) posprzątanie pomieszczenia po montażu kurtyny; 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; Uwaga: Dla każdego elementu wyposażenia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać naklejki informujące o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html 2.3. Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz Projektach umów – Załączniki 2a, 2b i 2c do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 na potrzeby pracowników Sądu Apelacyjnego w Lublinie
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa mebli biurowych do LUW w Lublinie oraz Delegatur w ramach projektu „Przyjazny i bezpieczny urząd III” (IV części)
Dodano: 2023-04-21 - Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli i krzeseł na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-02-21 - Zapytanie o ofertę cenową zakupu towaru - meble biurowe
Dodano: 2021-12-22 - Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
Dodano: 2021-03-17 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek dydaktycznych Uniwersytetu Publicznego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2021-01-08 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII
Dodano: 2020-12-14 - Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek dydaktycznych Uniwersytetu Publicznego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2020-10-29 - Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 oraz dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w podziale na 2 części.
Dodano: 2020-10-19