Gmina Radków ogłasza przetarg
- Adres: 57420 Radków, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 735 000 , fax. 748 735 015
- Data zamieszczenia: 2017-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
ul. Rynek 1
57420 Radków, woj. dolnośląskie
tel. 748 735 000, fax. 748 735 015
REGON: 89071859000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie przedszkola i placu zabaw w przebudowanym budynku szkoleniowo-dydaktycznym w Ścinawce Średniej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie przedszkola i placu zabaw w przebudowanym budynku szkoleniowo-dydaktycznym w Ścinawce Średniej w podziale na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 dla Części 1 „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ) pn.: „Dostawa wyposażenia przedszkola” oraz w załączniku nr 7 dla Części 2 „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ) pn.: „Dostawa placu zabaw”. niniejszej SIWZ . 2. Zamawiający informuje, iż umowa o zamówienie publiczne będzie zawarta odrębnie na każdą część. 3. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. 4. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 5. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z normami europejskimi i krajowymi oraz oznakowany znakiem CE (jeżeli jest to wymagane). 36. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (jeżeli jest to wymagane). 7. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adres wskazany przez Zamawiającego (budynek szkoleniowo-dydaktyczny w Ścinawce Średniej u. Sikorskiego 34) w godzinach 8.00-15.00 w terminie maksymalnie 42 dni od dnia podpisania umowy (termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert). Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty. Kompletna oferta dla każdej części zamówienia odrębnie musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z wypełnionym Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ); b) oświadczenie własne stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; - jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z Podwykonawców, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w odniesieniu do Podwykonawcy, - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego: „Rozbudowa przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smolcu”
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla KLUBU MALUCHA w miejscowości Wiry – zadanie „Utworzenie Klubu Malucha w miejscowości Wiry” realizowane w ramach Programu „MALUCH + 2020”
Dodano: 2020-10-19 - Wyposażenie nowo utworzonego przedszkola i żłobka gminnego w Jaczowie z podziałem na części: Część 1 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – meble. Część 2 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 3 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – sprzęt elektroniczny. Część 4 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – meble. Część 5 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 6 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – sprzęt elektroniczny.
Dodano: 2020-07-13 - Wyposażenie żłobka w Jaczowie – meble, pomoce dydaktyczne, zabawki
Dodano: 2020-06-10 - Wyposażenie nowo utworzonego przedszkola i żłobka gminnego w Jaczowie z podziałem na części. Część 1 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – meble. Część 2 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie - pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 3 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – sprzęt kuchenny, naczynia, garnki i sztućce kuchenne. Część 4 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – środki czystości, sprzęt i artykuły porządkowe. Część 5 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – meble. Część 6 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie - pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 7 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – środki czystości, sprzęt i artykuły porządkowe.
Dodano: 2020-05-11 - „Żłobek równych szans w Gminie Dzierżoniów” - dostosowanie zmodernizowanych pomieszczeń dla 50 nowych miejsc żłobkowych
Dodano: 2020-03-23 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego (część I), dostawa i montaż wyposażenia edukacyjnego i pozostałego (część II), dostawa i montaż sprzętu komputerowego (część III), dostawa wyposażenia kuchennego i AGD (część IV) oraz dostawa i montaż rolet/żaluzji okiennych (część V) dla publicznego żłobka w Miliczu.
Dodano: 2019-07-15 - Zakup wyposażenia do przedszkola w Zawoni w ramach realizacji projektu pn. Kraina smyków w przedszkolu gminy Zawonia
Dodano: 2018-11-18 - Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Marzenia do spełnienia – edukacyjna przygoda malucha” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1- Zad. 2 poz. 24 – Zakup mebli niezbędnych do zagospodarowania Sali przedszkola dla 18 dzieci w wieku 3, 4 lata
Dodano: 0000-00-00 - Dostawa mebli do przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55
Dodano: 2018-06-29