Zespół Szkół Nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Międzyrzecka 70
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7980603 , fax. 025 7986220
- Data zamieszczenia: 2013-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta
ul. Międzyrzecka 70 70
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 025 7980603, fax. 025 7986220
REGON: 00101407900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.lukow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni oraz materiałów dydaktycznych w ramach realizacji projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub więcej z 3 części zamówienia tj. Część I - Pracownia logistyczno - spedycyjna i magazynowa, Część II- Pracownia agrobiznesu, Część III - Pracownia obsługi konsumenta. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określają załączniki nr 4-6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.lukow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów, kopert, papieru tajnego i akcesoriów do risografu (znak sprawy 26/16)
Dodano: 2016-04-14 - DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO - 2 ZADANIA
Dodano: 2016-01-22 - /MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KRZYWDA - ZAKUP SPRZĘTU ICT I SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO/
Dodano: 2015-05-25 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów, kopert, papieru tajnego i akcesoriów do risografu (znak sprawy 25/15)
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych w Gimnazjum Publicznym im. Stefana Batorego w Stężycy
Dodano: 2014-12-22 - Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw, dostawa i montaż sprzętu ICT oraz wyposażenie sal i toalet w oddziałach przedszkolnych w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Miączyn. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1.
Dodano: 2014-06-04 - Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Comenius- Partnerskie Projekty Szkół IT competence in promoting our regions
Dodano: 2014-03-18 - P/DO/2013
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu komputerowego w ramach projektu Comenius- Partnerskie Projekty Szkół- IT competence in promoting our regions
Dodano: 2013-11-28 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu komputerowego na zajęcia pozalekcyjne realizowane w ramach projektu Mobilna młodzież uczy się i pracuje w Europie
Dodano: 2013-05-16