Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni spawalniczej w Zespole Szkół w Kowalewie Pomorskim w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim”.

POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac 1000-lecia 25
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566835380 , fax. 564756111
  • Data zamieszczenia: 2023-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI
    Plac 1000-lecia 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566835380, fax. 564756111
    REGON: 871118550
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni spawalniczej w Zespole Szkół w Kowalewie Pomorskim w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim, ul. Św. Mikołaja 6, 87-410 Kowalewo-Pomorskie wyposażenia pracowni spawalniczej:1. Spawarek MAG/MIG 315 A, zasil. 400V/AC + przewody spawalnicze – 5 szt.2. Przyłbic spawalniczych nagłownych – 10 szt.3. Spawarek inwentorowych TIG AC/DC 220A zasil. 400 V lub 230 V AC wraz z dedykowaną chłodnicą + wózek + przewody spawalnicze – 5 szt.4. Przecinarki plazmowej – 1 szt.5. Reduktora z rotametrem i podgrzewaczem – 5 szt.6. Reduktora do mieszanki – 5 szt.7. Zasłon/parawanów spawalniczych – 10 szt.8. Piły taśmowej – 1 szt.9. Prasy hydraulicznej do łamania próbek spawalniczych – 1 szt.10. Drutu spawalniczego SG2 szpula 15 kg – 10 szt.11. Elektrody Wolframowej TIG IG WL 2,4 mm – 50 szt.12. Drutu spawalniczego TIG 30 kg – 1 szt.13. Wyciągu spawalniczego z wentylatorem i pochłaniaczem zanieczyszczeń, 5 ramion – 1 szt.14. Suszarki do elektrod – 1 szt.w ramach Projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, o ile jest to wymagane.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do Szkoły. 4. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.5. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub- nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt.W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.8. Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji dla całości zamówienia 24 miesięcy. Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42662000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną