Przetargi.pl
Wyposażenie do Biblioteki Multimedialnej

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Boh. Getta 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7752557 , fax. 0-75 7713315
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Boh. Getta 1 1
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7752557, fax. 0-75 7713315
    REGON: 23092559900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biblioteka-zgorzelec.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie do Biblioteki Multimedialnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i montażem nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, niewadliwego, dopuszczonego do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnego od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonego prawami osób trzecich, sprzętu i wyposażenia elektronicznego do lokalu znajdującego się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30A, przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu. 2. Dostawa i montaż obejmuje następujący sprzęt i wyposażenie: a) Stół dotykowy Multu Touch składający się z: - Monitora 42 z nakładką dotykową - 1 szt. - Pakietu aplikacji z oprogramowaniem do ich modyfikacji oraz narzędziem do aktualizacji z poziomu laptopa - 1 kpl. - Dedykowanej obudowy - 1 szt. - Komputera serwerowego - 1 szt. b) System elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID HF składający się z: - Bramki nadawczo-odbiorcza RFID raportującej; dwuantenowy system bramek kontrolnych wykonany ze szkła organicznego zabezpieczający przejście 500+1000+500mm. - 1 szt. - Połączonego stanowiska kodowania etykiet bibliotecznych RFID oraz wypożyczeń i zwrotów przez bibliotekarza. Musi ono zawierać: czytnik-koder etykiet RFID wraz z kablem USB 2.0. do podłączenia czytnika z komputerem oraz oprogramowanie (bez komputera stanowiskowego) - 2 szt. - Nośnika CD (płyta) wraz z wersją instalacyjną oprogramowania - 1 szt. - Inteligentnego elektronicznego licznika osób odwiedzających zintegrowanego z panelami bramki RFID - 1 szt. - Blokady elektromagnetycznej drzwi - 1 szt. - Etykiet bibliotecznych RFID przeznaczonych do zabezpieczania płyt CD/DVD - 2000 szt. - Etykiet bibliotecznych RFID zabezpieczających książki - 1500 szt. c) Pozostały sprzęt i wyposażenie elektroniczne obejmujące: - Telewizor 47 - 1 szt. - Uchwyt ścienny do telewizora - 1 szt. - Gramofon - 2 szt. - Wzmacniacz słuchawkowy do gramofonu - 2 szt. - Konsolę gier - 1 szt. - Słuchawki przewodowe - 10 szt. - Zestaw komputerowy AIO typ iMAC - 2 kpl. - Zestaw komputerowy AIO - 4 kpl. - Laptop - 1 szt. - Uchwyt do monitora - 7 szt. - Telefon - 1 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne cb A4 - 1 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne kolor A3 - 1 szt. - Stację odsłuchową CD - 4 szt. - UPS - 2 szt. - Listwy zasilające - 10 szt. - Oprogramowanie Microsoft Office 2010 - 6 szt. - Oprogramowanie Photoshop CS6 PL Win - 1 szt. - Oprogramowanie CorelDRAW Graphics Suite X6 PL - 1 szt. - Aparat fotograficzny - 1 szt. - Serwer - 1 szt. - Montaż urządzeń, instalacja oprogramowania, szkolenie personelu MBP Zgorzelec - 1 kpl. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Opis przedmiotu zamówienia jest komplementarny w stosunku do projektu aranżacji wnętrz uwzględniając lokalizację elementów umeblowania i wyposażenia dodatkowego w lokalu znajdującym się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30A przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu. 5. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczyć wraz ze sprzętem komputerowym i wyposażeniem elektronicznym: a) niezbędne certyfikaty, atesty, licencje na oprogramowanie, karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim. b) sprzęt komputerowy i wyposażenie elektroniczne wraz z zainstalowanym i aktywowanym na rzecz MBP Zgorzelec kompletem oprogramowania i sterowników. 6. Dostarczony sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowane wcześniej przez innego użytkownika, wyprodukowane nie wcześniej niż w pierwszym kwartale 2016 r., wolne od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 7. Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) służy wyłącznie określeniu standardu ich wykonania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który w trakcie realizacji zamówienia stosować będzie rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany będzie wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W ramach czynności odbiorowych (najpóźniej w dniu dostawy) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu , następujące dokumenty potwierdzające spełnienie przez dostarczony i zamontowany sprzęt oraz wyposażenie elektroniczne wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ: a) karty katalogowe oraz opisy techniczne dostarczonego sprzętu i urządzeń których producentem nie jest Wykonawca (w tym wyniki testów PassMark CPU Mark dla zastosowanych w sprzęcie komputerowym procesorów i PassMark G3D Mark dla zastosowanych w sprzęcie komputerowym kart graficznych) , w języku polskim lub w przypadku braku kart katalogowych i opisów technicznych dostarczonego sprzętu i urządzeń w języku polskim, w języku angielskim lub niemieckim, z tłumaczeniem Wykonawcy na język polski b) karty katalogowe i opisy techniczne komponentów użytych do wykonania przez Wykonawcę poszczególnych urządzeń (w tym wyniki testów PassMark CPU Mark dla zastosowanych w sprzęcie komputerowym procesotów i PassMark G3D Mark dla zastosowanych w sprzęcie komputerowym kart graficznych)w języku polskim lub w przypadku braku kart katalogowych i opisów technicznych komponentów użytych do wykonania przez Wykonawcę poszczególnych urządzeń w języku polskim, w języku angielskim lub niemieckim, z tłumaczeniem Wykonawcy na język polski. 8. Wymagany okres rękojmi i gwarancji: Na dostarczony w ramach niniejszego zamówienia sprzęt i wyposażenie elektroniczne okres rękojmi wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dostawy bez uwag Okres gwarancji Wykonawca określi w ofercie, przy czym nie może być on krótszy niż 24 miesiące. 9. Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, reprezentowanego przez Instytut Książki w Krakowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5100,- zł przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 02.08.2016 r. godz. 12:30 2. W zależności od decyzji Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b do e oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PeKaO S.A O/ Zgorzelec nr 18 1240 1297 1111 0010 6448 0087, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr MBP.271.02.2016 /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 lit. od b do e z treści dokumentu dot. Wadium musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 7 11. Wadium do postępowania wniesione tylko przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. VIII SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biblioteka-zgorzelec.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach