Przetargi.pl
Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania oraz stabilizacji dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2016

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 25 6323630
  • Data zamieszczenia: 2016-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 25 6323630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl i http://e-bip.pl/Star/26
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania oraz stabilizacji dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg oraz stabilizacji dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2016 w niżej wymienionym rodzaju i ilości godzin: 1) Równiarka o mocy powyżej 150kM - 600 godz. 2) Walec ogumiony o nacisku 8-10 t - 40 godz. 3) Beczkowóz o pojemności 8-12 m3- 40 godz. 4) Koparko-ładowarka 150 godz. 5) Koparka kołowa (ciężar min. 16 t) -100 godz. 6) Ładowarka kołowa o mocy powyżej 200kM i pojemności. łyżki min.3,0 m? - 40 godz. 7) Samochód wywrotka o ładowności 15-20 t. - 150 godz. 8) Samochód wywrotka o ładowności powyżej 20 t. 150 godz. 9) Ciągnik z kosiarką do koszenia poboczy dróg - 80 godz. Wykonawca odpowiada za dyspozycyjność w/w sprzętu w okresie prac dotyczących utrzymania dróg i stabilizacji dróg. Wykonawca przystąpi do wykonywania robót przy pomocy ww. sprzętu w ciągu 3-ch dni od zgłoszenia zamawiającego. Osoba upoważniona przez Zamawiającego będzie ustalać każdorazowo zakres robót i termin wykonania wynikający ze zgłoszonych potrzeb poszczególnych sołectw i zaakceptowanych przez Wójta Gminy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane prace sprzętu poświadczone w kartach pracy lub zestawieniach elementów robót przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozliczenie świadczonych usług przez Wykonawcę następować będzie wg cen jednostkowych brutto z oferty przetargowej mnożonych przez faktyczną ilość godzin pracy poszczególnego sprzętu. Cena jednostkowa brutto (zł za 1-na godzinę pracy sprzętu) jest stała i niezależna od odległości dojazdu do miejsca pracy. Koszt dojazdu nie obciąża zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.03.2016 r. o godz. 11:30 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania oraz stabilizacji dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2016. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl oraz na stronie http://e-bip.pl/Start/26
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach