Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
- Data zamieszczenia: 2013-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
ul. Okólna 37 37
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
REGON: 34090172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem kontenerów socjalnych i biurowych - nr referencyjny P/64/IW/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu kontenerów socjalnych i biurowych na terenie lotniska w Latkowie k/Inowrocławia w terminie do 30.11.2013 r. Zamawiający przewiduje wynajęcie następujących kabin i kontenerów: kontenery biurowe - 10 sztuk, kontenery biurowe z klimatyzacją - 2 sztuki, kontener sanitarny damsko/męski (4 umywalki, 2 pisuary, 5 toalet) - 1 sztuka, kontener sanitarny damsko/męski (2 umywalki, 2 pisuary, 4 toalety) - 1 sztuka, kontener sanitarny prysznicowo-umywalkowy - 1 sztuka, kontener biurowy łączony (salka podwójna) - 3 sztuki, najazdy kablowe - w łącznej długości co najmniej 5 m, pompa do fekaliów - 1 sztuka, kabina przenośna z umywalką - 10 sztuk. Usługa realizowana będzie na terenie lotniska Latkowo w minimum 6 miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Podstawowe obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: transport, ustawienie kontenerów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, w terminie 48 godzin od podpisania umowy, przygotowanie gruntu pod kontenery (kontener musi być ustawiony na powierzchni utwardzonej i wypoziomowanej, prześwit pomiędzy kontenerem a podłożem powinien wynosić minimum 15 cm), przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, podłączenie kontenerów do zewnętrznej instalacji elektrycznej za pomocą gniazda pięciostykowego 32A - wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, podłączenie kontenerów do sieci wodno-kanalizacyjnej - wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, ewentualne naprawy kontenerów uszkodzonych podczas eksploatacji, uporządkowanie terenu wokół kontenerów w związku z wykonywaniem usługi (po demontażu). Usługa nie obejmuje bieżących obsług i serwisu kontenerów. Kontenery podłączone będą do istniejącej sieci elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej. Sprzątanie i uzupełnianie środków higieny zapewnia Zamawiający we własnym zakresie. Po każdym miesiącu kalendarzowym świadczenia usługi strony podpiszą Protokół odbioru wykonanej usługi, który stanowić będzie potwierdzenie wykonania przedmiotu umowy i będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Jeden egzemplarz protokołu zostanie dołączony do faktury. Przewidywany termin realizacji zamówienia: do 30.11.2013 r. Demontaż i wywiezienie kontenerów oraz uprzątnięcie terenu po zakończonym demontażu kontenerów nastąpi po zakończeniu realizacji usługi, jednakże nie później niż do 06.12.2013 r. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. Zamawiający zastrzega, że okres świadczenia usługi w zależności od potrzeb może ulec zmianie (skróceniu). W takim wypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia jedynie za wykonaną część umowy. Podstawą do określenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia będzie iloczyn ilości dni wykonanej usługi i jej ceny jednostkowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA KONTENERÓW PRYSZNICOWO - UMYWALKOWYCH, KABIN SANITARNYCH I UMYWALEK ORAZ WYNAJEM KONTENERA DO MYCIA SPRZĘTU KUCHENNEGO. NUMER REFERENCYJNY - P/16/IW/16
Dodano: 2016-04-07 - WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA KONTENERÓW PRYSZNICOWO-UMYWALKOWYCH - nr referencyjny P/27/IW/14
Dodano: 2014-04-08 - Wynajem przenośnych kabin sanitarnych i umywalek wraz z obslugą serwisową - ne referencyjny P/99/IW/13
Dodano: 2013-11-20 - Wynajem kontenerów sanitarnych wraz z bieżącą obsługą - nr referencyjny P/25/IW/13
Dodano: 2013-04-12