Przetargi.pl
Wynajem 1 szt koparkoładowarki oraz 2 szt samochodów ciężarowych wywrotek na prowadzenie prac na obszarze powiatu Człuchowskiego

Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Leśna 2A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8342539, 8343461 - 463 , fax. 59 8342539
  • Data zamieszczenia: 2015-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych
    ul. Leśna 2A 2A
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 59 8342539, 8343461 - 463, fax. 59 8342539
    REGON: 77125741400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu powiatowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem 1 szt koparkoładowarki oraz 2 szt samochodów ciężarowych wywrotek na prowadzenie prac na obszarze powiatu Człuchowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem pojazdów do prowadzenia robót na obszarze powiatu Człuchowskiego: a) 1 szt koparkoładowarki w gminach: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów, b) 1 szt samochodu ciężarowego wywrotki w gminach: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów, c) 1 szt samochodu ciężarowego wywrotki w gminach: Czarne, Debrzno, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów. Wykonawca może złożyć ofertę na część a lub część b lub część c lub na wszystkie części zamówienia. 2. Minimalne wymagania: a) Koparkoładowarki: moc silnika minimum 68 kW, w dyspozycji łyżka wąska o szerokości 200 -400mm oraz szeroka skarpowa, przystosowane do zaproponowanej koparko-ładowarki. b) samochodów ciężarowych wywrotek: ładowność 8-12 Mg, moc silnika minimum 150 kW, w dyspozycji przykrycie (oplandekowanie) skrzyni ładunkowej. 3.Planowana ilość pracy sprzętu dla każdej pozycji wynosi 500 godz. i 50 godz. postoju, w zależności od potrzeb i warunków pogodowych. 4. Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. 5. Pojazdy powinny odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym i być sprawne technicznie. 6. Każdy pojazd winien być wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte pulsujące światła zgodnie z art. 54 Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r., poz. 1448) - praca pod ruchem. 7. Podstawowy czas pracy pojazdu wraz z obsługą będzie wynosił od 1 do 8 godzin dziennie w zależności od rzeczywistych potrzeb, w godzinach od 7.00 do 15.00. Dopuszcza się zmiany w czasie pracy sprzętu wynikające z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego: skrócenie lub wydłużenie godzin pracy w dni powszednie oraz wyjątkowo pracę w soboty lub niedziele ( awarie na drogach). 8. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie realizacji usługi określonym rodzajem sprzętu objętej zamówieniem w formie telefonicznej. 9. Zgłoszenie wynajmu określonego rodzaju sprzętu będzie składane z 1-dniowym wyprzedzeniem. 10. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z zatrudnienia sprzętu w określonym czasie i godzinach np. z powodu pogorszenia się warunków atmosferycznych (obfite opady deszczu, ulewy, grad, śnieg) bądź inne. 11. W razie awarii jednostki sprzętowej, Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego i w miejsce uszkodzonej jednostki podstawia drugą. Koszt naprawy ponosi Wykonawca. Wykonawca posiadający większą ilość sprzętu, w przypadku awarii 2 szt jednostek sprzętowych( jeżeli 2 sztuki są zatrudnione przez Zamawiającego) , zobowiązuje się do podstawienia innej jednostki, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach