Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych ogłasza przetarg
- Adres: 77-330 Czarne, ul. Leśna 2A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8342539, 8343461 - 463 , fax. 59 8342539
- Data zamieszczenia: 2015-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych
ul. Leśna 2A 2A
77-330 Czarne, woj. pomorskie
tel. 59 8342539, 8343461 - 463, fax. 59 8342539
REGON: 77125741400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu powiatowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem 1 szt koparkoładowarki oraz 2 szt samochodów ciężarowych wywrotek na prowadzenie prac na obszarze powiatu Człuchowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem pojazdów do prowadzenia robót na obszarze powiatu Człuchowskiego: a) 1 szt koparkoładowarki w gminach: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów, b) 1 szt samochodu ciężarowego wywrotki w gminach: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów, c) 1 szt samochodu ciężarowego wywrotki w gminach: Czarne, Debrzno, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów. Wykonawca może złożyć ofertę na część a lub część b lub część c lub na wszystkie części zamówienia. 2. Minimalne wymagania: a) Koparkoładowarki: moc silnika minimum 68 kW, w dyspozycji łyżka wąska o szerokości 200 -400mm oraz szeroka skarpowa, przystosowane do zaproponowanej koparko-ładowarki. b) samochodów ciężarowych wywrotek: ładowność 8-12 Mg, moc silnika minimum 150 kW, w dyspozycji przykrycie (oplandekowanie) skrzyni ładunkowej. 3.Planowana ilość pracy sprzętu dla każdej pozycji wynosi 500 godz. i 50 godz. postoju, w zależności od potrzeb i warunków pogodowych. 4. Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. 5. Pojazdy powinny odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym i być sprawne technicznie. 6. Każdy pojazd winien być wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte pulsujące światła zgodnie z art. 54 Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r., poz. 1448) - praca pod ruchem. 7. Podstawowy czas pracy pojazdu wraz z obsługą będzie wynosił od 1 do 8 godzin dziennie w zależności od rzeczywistych potrzeb, w godzinach od 7.00 do 15.00. Dopuszcza się zmiany w czasie pracy sprzętu wynikające z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego: skrócenie lub wydłużenie godzin pracy w dni powszednie oraz wyjątkowo pracę w soboty lub niedziele ( awarie na drogach). 8. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie realizacji usługi określonym rodzajem sprzętu objętej zamówieniem w formie telefonicznej. 9. Zgłoszenie wynajmu określonego rodzaju sprzętu będzie składane z 1-dniowym wyprzedzeniem. 10. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z zatrudnienia sprzętu w określonym czasie i godzinach np. z powodu pogorszenia się warunków atmosferycznych (obfite opady deszczu, ulewy, grad, śnieg) bądź inne. 11. W razie awarii jednostki sprzętowej, Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego i w miejsce uszkodzonej jednostki podstawia drugą. Koszt naprawy ponosi Wykonawca. Wykonawca posiadający większą ilość sprzętu, w przypadku awarii 2 szt jednostek sprzętowych( jeżeli 2 sztuki są zatrudnione przez Zamawiającego) , zobowiązuje się do podstawienia innej jednostki, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601800003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem sprzętu do prowadzenie prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
Dodano: 2016-06-15 - Wynajem pojazdów przemysłowych i transportowych wraz z kierowcą operatorem w 2016 roku
Dodano: 2016-02-12 - Wynajem pojazdów przemysłowych i transportowych wraz z kierowcą w 2016 roku
Dodano: 2016-01-27 - Wynajem pojazdów przemysłowych i transportowych wraz z kierowcą w 2013 roku
Dodano: 2013-02-22 - Świadczenie usług transportu samochodem ciężarowym wyposażony w HDS i koparko-ładowarką na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnicach w 2013 r.
Dodano: 2013-01-16 - Wynajem samochodu osobowego - typu combi o ładowności min. 500 kg - wraz z kierowcą do transportu towarów i osób w dni robocze w godz. 8.00- 14.30 oraz świadczenie usług spedycyjnych. Znak sprawy Adm.25/2012
Dodano: 2012-12-07 - Świadczenie usług transportu samochodem ciężarowym wyposażony w HDS i koparko-ładowarką na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnicach w okresie 2010÷2013 r.
Dodano: 2010-09-21 - Wynajem pojazdów transportowych i przemysłowych wraz z kierowcą (ciągnik z przyczepą samowyładowawczą, koparko-ładowarka, równiarka, walec drogowy i podnośnik) w 2010 roku
Dodano: 2010-01-15 - Usługi transportowe samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 5 ton prowadzone w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie działania RDW Puck w roku 2010
Dodano: 2009-12-02 - Usługi transportowe samochodem osobowo-dostawczym prowadzone w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie działania RDW Puck w roku 2010.
Dodano: 2009-12-02