Przetargi.pl
Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont wejścia głównego w budynku Domu Studenckiego Merkury.

Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana 16c
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8721018 , fax. 017 8721262
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
    ul. Rejtana 16c 16c
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8721018, fax. 017 8721262
    REGON: 69156004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont wejścia głównego w budynku Domu Studenckiego Merkury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont wejścia głównego w budynku Domu Studenckiego Merkury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złoży ofertę wraz z kosztorysem uproszczonym 2.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 u.P.z.p. 3.Uprawnienie Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym zgodnie z ustawą z dnia 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 r. nr 173 poz.1807 z p. z.) 4.w stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie otwarto likwidacji, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku (art. 24 ust. 1 pkt 2 u.P.z.p.), 5.Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie , rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 24 ust. 1 pkt 3 u.P.z.p.) 6.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 7.- za roboty budowlane podobne wartościowo do przedmiotu zamówienia zamawiający uzna roboty o wartości, stanowiącej co najmniej 30% ceny brutto złożonej oferty 8.umocowanie do podpisania oferty udzielone przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym jako posiadającą uprawnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy 9.zawarcie umowy na zasadach określonych w projekcie umowy Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty, kosztorys uproszczony 2.oświadczenie, którego wzór stanowi dodatek nr 2 do siwz 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, ważne - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 5.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp) - min. 2 roboty 6.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7.dokument pełnomocnictwa 8.podpisany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach