Przetargi.pl
WYMIANA ZŁOŻA FILTRACYJNEGO W DWÓCH ODŻELAZIACZACH O POJEMNOŚCI 1400 L KAŻDY NA UJĘCIU WODY ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE OBOZOWISKA NR 2, ADMINISTROWANYM PRZEZ JW. 5701 W WĘDRZYNIE

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2012-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA ZŁOŻA FILTRACYJNEGO W DWÓCH ODŻELAZIACZACH O POJEMNOŚCI 1400 L KAŻDY NA UJĘCIU WODY ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE OBOZOWISKA NR 2, ADMINISTROWANYM PRZEZ JW. 5701 W WĘDRZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: wykonanie usługi polegającej na wymianie złóż filtracyjnych w dwóch odżelaziaczach o pojemności 1400l każdy na ujęciu wody zlokalizowanym na terenie Obozowiska nr 2 administrowanego przez Jednostkę Wojskową 5701 w Wędrzynie. Zakres robót obejmuje: 1. demontaż pokryw i włazów w odżelaziaczach, 2. wybranie zużytego złoża filtracyjnego w dwóch odżelaziaczach (12 ton), 3. czyszczenie wewnątrz dwóch odżelaziaczy z osadów żelaza i manganu, 4. demontaż uszkodzonych oraz montaż nowych dysz filtracyjnych znajdujących się wewnątrz odżelaziaczy (zamontowanych w pokrywach dennych), 5. zasypanie nowym złożem filtracyjnym ( 3 granulacje) ok. 12 ton, 6. zachlorowanie i płukanie złoża po chlorowaniu, 7. wykonanie badań fizyko-chemicznych i mikrobiologicznych pod względem przydatności wody do spożycia przez ludzi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 20 marca 2007r w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.2007, nr 61, poz. 417), 8. sprawdzenie układu do napowietrzania i rozluźniania złoża sprężonym powietrzem, 9. sprawdzenie szczelności instalacji wodnych i sprężonego powietrza po wykonanych czynnościach, 10. sprawdzenie pracy sprężarki z agregatem pompowym G80 IV?, 11. wymiana elektrozaworu na instalacji sprężonego powietrza , 12. uprzątniecie terenu prac i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku realizacji usługi (odpadu z odżelaziaczy o kodzie 19 09 99). Wykonawca wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku świadczenia niniejszej usługi i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnego z przepisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. 2010, nr 185, poz. 1243, późniejszymi zmianami) i aktami wykonawczymi w tym zakresie. Na potwierdzenie powyższego przedstawi kopię decyzji potwierdzoną za zgodność z oryginałem na wytwarzanie odpadu o kodzie 19 09 99 wydaną dla terenów zamkniętych (RDOŚ), oraz aktualną decyzję w zakresie dalszego gospodarowania odpadami (unieszkodliwianie lub odzysk), a w razie jej braku, umowę współpracy z innym podmiotem posiadającym pozwolenie na gospodarowanie nimi oraz kopię decyzji tego podmiotu dotyczącą dalszego gospodarowania w/w odpadami w ilości 12 ton. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię karty przekazania odpadu (w załączeniu wzór karty odpadu). Prace związane z wymianą złoża, wykonywane będą w obecności przedstawiciela Zamawiającego, który potwierdzi wykonanie prac zanikowych (montaż dysz, zasypywanie zbiorników odżelaziaczy trzema frakcjami mineralnymi). Materiały stosowane do realizacji usługi posiadać będą stosowne atesty i certyfikaty, Zamawiający ma obowiązek: - przekazać urządzenia odżelaziaczy dla Wykonawcy usługi stosownym protokołem, - protokołem odbioru usługi potwierdzić realizację usługi (w załączeniu wzór protokołu odbioru ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907339003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach