ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH W BIAŁYMSTOKU ogłasza przetarg
- Adres: 15-567 Białystok, ul. ks. Stanisława Suchowolca 26
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH W BIAŁYMSTOKU
ul. ks. Stanisława Suchowolca 26
15-567 Białystok, woj. podlaskie
REGON: 000094946 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrckp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana windy osobowej w budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana windy osobowej w budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26 w Białymstoku.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) demontaż istniejącej windy (wraz z wywiezieniem i sprzedażą złomu na rzecz Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku),2) dostawę i montaż nowej windy osobowej na bazie istniejącego szybu oraz wykonanie wszelkich niezbędnych prac elektrycznych, 3) dokonanie niezbędnych formalności z Urzędem Dozoru Technicznego, dostarczenie certyfikatów, atestów, aprobaty pomiarów, deklaracji, decyzji zezwalającej na eksploatację, protokołu czynności wystawionego przez UDT, dokumentacji technicznej nowej windy.3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 500 zł.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr91 1240 5211 1111 0010 6344 7786, a dowód wpłaty wadium zaleca się dołączyć do oferty.W tytule wpłaty należy wpisać: ,,Wadium – wymiana windy”.4. Wadium wnoszone w pozostałych formach powinno być przekazane w oryginale w postaci elektronicznej. Wykonawca składa oryginał dokumentu załączając go na Platformie e-Zamówieniaw polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument może być wystawiony na zlecenie jednego z konsorcjantów, ale z jego treści musi wynikać, że ofertę składa konsorcjum.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca winien wykazać:a) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienia/zamówień obejmującego/ych dostawę i montaż co najmniej 2 wind osobowych z napędem elektrycznym obsługujących nie mniej niż 3 kondygnacje,b) osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego (min. 1 osoba w każdej specjalności) posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa, w specjalnościach:– konstrukcyjno – budowlanej,– instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana poprzez dostawę, montaż i uruchomienie dźwigów osobowych szt. 2 w istniejących szybach windowych w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Plażowej 17
Dodano: 2020-07-28 - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego z napędem regulowanym w istniejącym szybie windowym w budynku „A” SP ZOZ MSWiA w Białymstoku wraz z kosztem dokumentacji technicznej dostosowania istniejącego szybu windowego oraz kosztem certyfikacji dźwigu przez UDT w ramach realizacji projektu nr WND-RPPD.08.04.01-20-0067/18 „Poprawa dostosowania ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych poprzez wzmocnienie opieki geriatrycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Białymstoku"
Dodano: 2019-09-06 - Dostawa i montaż dźwigu elektrycznego
Dodano: 2019-08-27 - Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego elktrycznego
Dodano: 2019-08-13 - II przetarg nieograniczony na dostawę i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego z napędem regulowanym w istniejącym szybie windowym w budynku „A” SP ZOZ MSWiA w Białymstoku wraz z kosztem dokumentacji technicznej dostosowania istniejącego szybu windowego oraz kosztem certyfikacji dźwigu przez UDT w ramach realizacji projektu nr WND-RPPD.08.04.01-20-0067/18 „Poprawa dostosowania ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych poprzez wzmocnienie opieki geriatrycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Białymstoku"
Dodano: 2019-08-13 - przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego z napędem regulowanym w istniejącym szybie windowym w budynku „A” SP ZOZ MSWiA w Białymstoku wraz z kosztem dokumentacji technicznej dostosowania istniejącego szybu windowego oraz kosztem certyfikacji dźwigu przez UDT w ramach realizacji projektu nr WND-RPPD.08.04.01-20-0067/18 „Poprawa dostosowania ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych poprzez wzmocnienie opieki geriatrycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Białymstoku"
Dodano: 2019-07-30 - Dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2018-09-27 - Zaprojektowanie wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na wymianie wewnętrznego dźwigu szpitalnego (windy) w budynku głównym SP ZOZ w Łapach ”
Dodano: 2018-05-14 - „Dostawa i montaż urządzenia – platformy windowej (podnośnik pionowy) do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach w budynku Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej w Kleosinie przy ulicy Ojca Stefana Tarasiuka 2”.
Dodano: 2018-03-12 - Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Nr 5 w Sokółce – winda przyścienna
Dodano: 2017-06-27